کد خبر: ۳۵۱۳۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
برگزاری جلسه شورای هماهنگی دامپزشکی کردستان باحضوررئیس سازمان جهادکشاورزیبرگزاری جلسه شورای هماهنگی دامپزشکی کردستان باحضوررئیس سازمان جهادکشاورزی
 

نخستین جلسه شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان کردستان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، معاون بهبود تولیدات دامی، مدیرامور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی و همچنین رؤسای ادارات ستادی و شبکه دامپزشکی شهرستان های استان در روز دوشنبه مورخ 18/2/96 رأس ساعت هشت صبح در محل سالن جلسات این اداره کل برگزارگردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، در این جلسه ابتدا مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی طی سخنانی با استناد به آیات کریمه قرآن مجید و تناسب آن با ماه مبارک شعبان، تذکراتی برای تقرب به خداوند متعال ارائه داد و سپس «دکتر ورمقانی» مدیرکل دامپزشکی کردستان با ارائه گزارشی عملکرد سال 1395 این اداره کل را به سمع و نظرحاضران در جلسه رساند و انتظارات خود برای تحقق هرچه بهتر شعار سال جاری را گوشزد نمود.

در ادامه، «مهندس ذوالفقاری» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان طی سخنان مبسوطی از عملکرد دامپزشکی کردستان در سال 95 اظهار رضایت نمود و از حمایت های این اداره کل در بحث تولید قدردانی کرد و گفت: همواره یکی از افتخاراتم در مجالس متعدد عملکرد مطلوب و قابل قبول دامپزشکی بوده و به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها هم تأکید کرده ام که با شبکه دامپزشکی شهرستان خود تعامل حسنه داشته باشند، چراکه همه باید پشتیبان تولید باشند تا اشتغال موجود را حفظ و گسترش دهیم و درآمد سرانه مردم را افزایش دهیم تا شعار اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال به بهترین وجه محقق شود.

درادامه جلسه مهندس ذوالفقاری با اهداء لوح تقدیراز 35 سال خدمات برجسته «دکتر عبدالله طهماسبی» کارمند بازنشسته دامپزشکی کردستان قدردانی کرد.

در ادامه رؤسای ادارات ستادی به تفکیک در حوزه کاری خود توضیحات مبسوطی ارائه دادند و سپس هرکدام از رؤسای شبکه دامپزشکی شهرستان ها نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود به بیان مشکلات و مسائل پیش رو پرداختند.

درادامه «دکتر ناصر مخدوم» معاون سلامت و «مهندس رهبر» معاون توسعه مدیریت و منابع نیز طی سخنانی راهکارهای غلبه برمشکلات موجود را بیان نمودند.

در انتها «دکتر ورمقانی» مدیرکل دامپزشکی کردستان به جمع بندی مباحث مطروحه پرداخت و گفت: عملکرد خوب شبکه دامپزشکی شهرستانها و تعامل با ادارات ذیربط بسیار دلگرم کننده است، ولی لازم است برای تحقق شعار سال جاری بیش از پیش تلاش کنیم؛ در سال 95 سطح عملکرد قابل قبولی داشتیم که در ملاقات های حضوری با مدیران رده بالای استان و همچنین در سطح کشوری به آن اذعان داشته اند.

وی همچنین با اشاره به پوشش خوب واکسیناسیون گفت: همین امر موجب رضایت مردم و سبب دلگرمی آنها به نظام جمهوری اسلامی شده است و از این بابت از کلیه کارکنان تشکر ویژه دارم.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از آمادگی همکاران برای مقابله با کانون های بیماری خطاب به حضار گفت: گزارش تلفات را جدی بگیرید، سرعت عمل برای مهار کانون ها مهم است، تعامل با فرمانداران و نمایندگان مجلس و ائمه جمعه، بخش خصوصی دامپزشکی و مدیران جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت شهرستان ها هم بسیار مهم است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت نظارت های دامپزشکی بر درمانگاه ها و داروخانه ها و مراکز مایه کوبی گفت: نظارت بر عملکرد واکسیناسیون اهمیت زیادی دارد، بخصوص در نقاط دوردست و روستاهای دورافتاده، چراکه تمامی سرمایه روستائیان دام های آنهاست و ما وظیفه داریم آنها را حفظ و حراست کنیم.

دکتر ورمقانی در پایان گفت: باید با مرغداران، آبزی پروران و در کل جامعه تولیدکننده تعامل خوبی داشته باشیم و از هر فرصتی استفاده کنیم و مشکلات آنها را رفع و رجوع کنیم.

 
 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
مدیر کل دامپزشکی کردستان رییس بعدی جهاد کشاورزی کردستان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
همه چی خوبه.هیچ مشکلی نیست.به به
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
انتظار داریم رییس جهاد مشکلات همکاران دامپزشکی کردستان را گوش می داد.6 ماهه هیچ مزایایی پرداخت نشده
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
ایکاش فردی که ادعا دارد 6ماه مزایا پرداخت نشده اندکی انصاف داشته و وجدانش را فدای ....... نمی کرد
راسخی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
0
باسلام افتخارهمکاری باآقایان دکترطهموسبی ومخدوم که ازسرمایه های ناب دامپزشکی استان هستم راازسالهای قبل دارم ارزوی موفقیت برای تمام همکارانم بویژه استادگرانقدرم جناب اقای دکترطهماسبی رو دراستان زیبای کردستان دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
تعریف و تمجید از اداره کل با پرداخت نشدن 6 ماه مزایای کارمندان قابل توجیه نیست . جهاد استان پیگیر مزایا باشد!!!
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
چرا شما اين پيشنهاد رو سال ٩٢،٩٣،٩٤ به جهاد استان نميداديد كه پيگير مطالبات كارمندهاي دامپزشكي باشه؟؟ نكنه اون موقع همه چيز به قول خودتون به به بود و هيچ مشكلي نبود؟؟ يا اينكه اون موقع خودتون از مزايا بگيران نجومي بوديد و صداتون درنميومد؟؟ قضاوت به عهده همكاران استان
نظر شما
ادامه