کد خبر: ۳۴۹۳۵
تعداد نظرات: ۱۸ نظر
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:
«دکتر غلامرضا کاتب» افزود: امروز بالای 23 دانشکده دامپزشکی در ایران داریم که به نسبت کشورهای دیگر جهان نه تنها کم‌نظیر است، بلکه بی‌نظیر است ...



حکیم مهر - نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار بسیار فعال، اکتیو و در شأن، منزلت و باعث سربلندی دانشجویان است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر غلامرضا کاتب» در مراسم گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به شرایط بسیار ایده آل این دانشکده از نظر امکانات و اعضای هیات علمی برجسته اشاره کرد و گفت: یکی از افتخاراتی که دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار دارد این است که هیچ دانش آموخته دکتری دامپزشکی این دانشگاه بیکار نیست.

نماینده مردم گرمسار و آرادان و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع اساتید و دانشجویان با تبریک روزجهانی دامپزشکی با بیان اینکه ما در بخش توسعه دامپزشکی ایران اسلامی بزرگترین تحولات را بعد از انقلاب داشتیم، گفت: امروز بالای 23 دانشکده دامپزشکی در ایران داریم که به نسبت کشورهای دیگر جهان نه تنها کم نظیر است بلکه بی نظیر است و در بخش تربیت نیروی انسانی هم به لطف خداوند و با همت شما دانشجویان حداقل سالی 1200 نفر در مقطع دکتری دامپزشکی در سراسر ایران اسلامی فارغ التحصیل می شوند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به کل نیاز کشور در بخش دامپزشکی اشاره کرد و گفت: در بخش دولتی و سازمان دامپزشکی حدود 5600 متخصص و در بخش عمومی و غیر دولتی هم حداقل 2000 داروخانه در بخش دامپزشکی داریم که یک رقمی نزدیک به 15 هزار نفر در این بخش فعالیت می کنند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اشتغال فارغ التحصیلان را مهمترین دغدغه مجلس و دولت دانست و اظهار کرد: سالانه نزدیک به 800 هزار نفر فارغ التحصیل دانشگاهی داریم که اگر 700 هزار شغل هم ایجاد کنیم یعنی نرخ بیکاری در کشور سال به سال در حال افزایش است.

کاتب با توجه به شرایط بسیار ایده آل دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار از نظر امکانات و نیروی انسانی برجسته افزود: گزارشی که ما داریم این است که هیچ فارغ التحصیل دکتری دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بیکار نداریم و یکی از عوامل آن هنرمندی دانشجویان است.

وی با بیان اینکه بهترین بخشی که در دنیا اشتغال ایجاد می کند، بخش خدمات است و امروز در تمام کشورهای جهان مخصوصاً در حوزه خلیج فارس و آسیای میانه خدمات دامپزشکی نیاز است، اظهار کرد: سازمان های دامپزشکی و نظام دامپزشکی باید تلاش کنند محصولات و خدمات دامپزشکی را به کشورهای همسایه صادر کنند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی به تفاهم نامه های سازمان دامپزشکی اشاره و اظهار کرد: استاندارد دامپزشکی ایران حداقل در 180 کشور جهان اعتبار دارد و امتیاز بالایی است که سازمان دامپزشکی ایران توانسته از لحاظ علمی به مرحله ای برسد که دنیا قبولش داشته باشند و این خیلی مهم است.

کاتب ظرفیت های بزرگ تولیدات داخلی و ظرفیت بسیار ارزشمند نیروی انسانی در بخش دامپزشکی کشور را یادآور شد و گفت: «امروز علمی در جامعه ارزشمند است که تولید ثروت کند و اگر علم در خدمت ثروت نباشد هیچ ارزشی ندارد.»

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و تاکید بر حضور باشکوه و حداکثری در انتخابات به دانشجویان و استادان گفت: «عقلانیت و هوشمندی باید محور تصمیم گیری دانشجویان، استادان و هنرمندان ما باشد نه احساسات.»

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: «هوشمند و هوشیار باشید و باید روشنگری بکنید و مهم این است انسان های عاقل، فهیم و هوشمند مملکت را به خوبی اداره بکنند و جامعه به سمتی برود که عزت و سربلندی ایجاد شود.»

کاتب به بازدید از دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار اشاره کرد و گفت: «امروز بعد از مدتها از این مجموعه بازدید کردم و خوشبختانه این دانشکده بسیار فعال، اکتیو و در شأن، منزلت و مقام شما دانشجویان عزیز و درخور عزت و سربلندی شماست.»

«دکتر مهران مهدی پور»، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار هم با تبریک روز جهانی دامپزشکی به نمایندگی از دکتر علیرضا لادن مقدم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و پرسنل دانشگاه از حمایت های دکتر غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد و گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در همه مسائل از حمایت های نماینده مردم برخوردار بوده است.»

در مراسم روز جهانی دامپزشکی که در سالن شهید مزدرانی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و با حضور دکتر سروش یوردخانی رئیس دانشکده دامپزشکی، دکتر محمد شاه حسینی معاون دانشگاه در امور سما، دکتر کمال کلینی قائم مقام دانشگاه گرمسار، استادان و دانشجویان و با اجرای برنامه های شاد و متنوع برگزار شد، دکتر فرج اله ادیب هاشمی از اساتید دانشکده دامپزشکی، روز جهانی دامپزشکی را به اساتید و دانشجویان تبریک گفت.

زهرا شعبانی دانشجوی هنرمند مقطع دکتری حرفه ای دامپزشکی نیز با اهدای یکی از آثار هنری سفال خود به دکتر غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از زحمات، خدمات و حمایت های همه جانبه وی از واحد گرمسار تقدیر و از دکتر سروش یوردخانی رئیس دانشکده دامپزشکی نیز توسط دانشجویان و شش دانشجوی مقطع دکتری حرفه ای دامپزشکی واحد گرمسار نیز با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

















انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بیکار دامپزشک
|
United States of America
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
2
8
چهار سال گذشت ، هنوز بیکارم ، فارغ التحصیل گرمسارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
1
4
آقای نماینده گرمسار،تعداد زیاد دانشکده دامپزشکی نسبت به تعداد معقول جهان،مزیت نیست!!!بیشتر این دانشکده ها اولا کیفیت دانشکده های جهان رو ندارن دوما تعداد این دانشکده ها متناسب با نیاز کشور هست.خیلی جالبه با گذشت زمان،تعداد گاو کمتر شده،ولی تعداد دانشکده های دامپزشکی زیاد شده.حضرات هم افتخار می کنن که مدیریت کردن.به این مدیریت شما،دنیا خیلی وقته خندیده!!!فکر نکنید نابغه اید.با این بلایی که سر فارغ التحصیل آوردید،چند نسل بعد نتیجه منفی اش را کشور متضرر خواهد شد.رشته دامپزشکی رو از فارغ التحصیلان دامپزشکی کل کشور سراغ بگیرید.طبق درس آمار هر چقدر جمعیت آماری زیادتر باشد نتیجه تحقیق صحیح تر خواهد بود.
بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
1
8
....................
نماینده بی اطلاع از مردم
فارغ التحصیل سال 90
بعد از 5 سال بیکارم
خیلی از دوستانم در دامپزشکی فعالیت نمیکنن
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
7
بیخیال من سه سال درسم تموم شده بیکارم این نماینده گرمسار معلوم نیست چی می گه!!!!!!
فارغ التحصیل گرمسار
|
Finland
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
5
1
دوستان سریع موضع نگیرند و دوباره ازاد- دولتی نکنند! ایشان نماینده گرمسار هستند و در کل استان سمنان هیچ فارغ التحصیل گرمسار نیست که بیکار باشد؛ احتمالا آمار ایشان هم مربوط به این استان است نه کل کشور؛ چون قطعا آمار درست کشوری در دسترس نیست.با این بخش از سخنانش هم موافقم که دامپزشک باید مهارت داشته باشه؛ صرف مدرک، کسی را دامپزشک نمیکنه؛
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
3
به نظرم خیلی خوبه انسان واقعیت ها را قبول کند بنده نظری کاملا متفاوت با این اقای محترمی دارم که فرمودند همه دکتری دامپزشکی گرمسار دارای شغل می باشند برای دادن امار درست باید اطلاعات دقیق داشت و برای داشتن اطلاعات دقیق باید سواد کاملی داشت کاش حرف ایشان درست می بود البته این نظر بنده هست شاید من به عنوان دکتری فارغ شده از گرمسار اشتباه میکنم حتما دارای کار هستم خبر دقیق ندارم در کل بابت این ایشان این را به بنده متذکر شدند خوشحالم حتما بنده اشتباه میکنم
دانشجوی گرمسار
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
4
اولا حکیم مهر چرا حضور دکتر مشکات را سانسور کردی؟ دوما اگر کسی که رتبه اش در حد قبولی پزشکی نیست، فقط برای دکتر شدن دامپزشکی نیاید، مشکل اشتغال دامپزشکان هم حل می شود.
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
4
ی شایداین امارمال دامپزشکان دراسترالیا باشد.
ناشناس
|
Finland
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
2
ورودی ۷۶ گرمسار هستم؛ به جرات در ورودی ما هیچکدام بیکار نیستیم چون در ان دوره در گرمسار تمام مهارتهای ممکن را آموزش دیدیم
دامپزشک دانشگاه شیرلز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
1
سلام خدمت دوستی که چهارسال بیکاره. میرفتی تو این جهارسال یه لیسانس حقوق میگرفتی حداقل قاضی وکیل یا دفتر داری میشدی. البته منم خودم تو کار مسافرکشی هستم بد نیست درامدش از مسول فنی بیشتره..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
1
دو سه تا دانشجوی ازاد گرمسار الان تو شیراز رزیدنتن .........................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
بعدش چی میشن، مثل یه فرزند ناخوسته میمونن، تخصص میخونن به امید هیت علمی، بعد فارغ التحصیلی دانشگاه های دولتی چون پایه اشون داغونه و ازاد نمیگیرنشون، دانشگاه آزادم الان دم در اوردهمیگه فقط اونای که همش ازاد خوندن رو هیت علمی میکنم
بیکار دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
4
هر جایی که بوده رفتیم برای کار ، ولی نتیجه نداشته
اصلا اجازه ورود هم داده نمیشه حتی به صورت کار آموزی بدون دستمزد
سرمایه کافی هم برای خود اشتغالی ندارم
باید بمیرم ، چون شرمنده خانواده شدم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
منم به درد تو مبتلام عزیزم
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
1
............................ !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
1
موفقیت دامپزشک به محل تحصیلش ربطی ندارد.مورد گرمساری داریم که طرف معافیت از طرح گرفته و رفته مسوول فنی شده اما دوباره طرحش را درست کرده اند و اومد طرح.کاری نداریم که در تمام آزمونهای استخدامی مردود شده است اما 10 سال است که رییس شهرستانه و .... . از دانشگاه تهران هم داشتیم که 10 سال در داروخانه و سردخانه فعالیت داشت اما اومد در طرح.خلاصه مهم رانت و پارتی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
0
2
بابا بیخیال!!!
نماینده ****مردم**** از حال مردم آگاه باش!!!!!
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
1
4
دوستان
شرایط بازار کار دامپزشکی نسبت به رشته های دیگه مانند مهندسی ها رنگاوارنگی که فارغالتحصیل می شن بهتره
بالاخر دامپزشک می تونه مرتبط با رشتش تو کویر لوت یک کلینیک بزنه
یا اگه سازمان و نظام اجازه بدند و چششونم کور یک داروخانه هم بزنه
یا بره تو شرکتای داروی کار کنه
یا مسئول فنی تو دارویی یا مواد غذایی بشه

ولی باز هم کار دامپزشک می تونه ربطی با رشتش داشته باشه البته اگه بخواد

درسته در آمد اولش کمه ولی اگه مقاومت کنید و اصرار به کار داشته باشید مشکل درآمدش هم حل می شه
نظر شما
ادامه