کد خبر: ۳۴۷۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر



طی حکمی، داروخانه متخلفی در شهرستان شیروان به پرداخت جزای نقدی و فروش اموال تملیکی به نفع سازمان محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی، با توجه به اهمیت نظارت بر مکان‌های عرضه داروهای دامی و جلوگیری از قاچاق و توزیع بی‌رویه و بدون نسخه دارو، طرح تشدید نظارت بر داروخانه‌های دامی این استان اجرا شد.

طی این نظارت‌ها داروخانه متخلف در شهرستان شیروان که مبادرت به فروش داروی قاچاق نموده بود، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی گردید که دادیار اجرای احکام کیفری شهرستان شیروان طی حکمی این داروخانه متخلف را به پرداخت 3 برابر ارزش مبلغ داروهای قاچاق مکشوفه معادل 103 میلیون و 600 هزار ریال در حق دولت و مصادره داروهای مکشوفه به نفع سازمان و فروش اموال تملیکی محکوم کرد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
1
در نوع خودش جالب است.گنده ها را می گیرند و آزاد می کنند و می گویند چراغ قرمز رد کرده اما پدر خرده پا را در می آورند!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
1
در همین شهرستان داروخانه های دیگری هم هستند که آزادانه داروهای قاچاق را به فروش می رسانند اما متاسفانه هیچ برخوردی با آن ها صورت نمیگیرد . دلیل اصلی جریمه این داروخانه ........... بوده و به دلیل حمایت این فرد از ....... شهرستان است که از مخالفین اصلی ......استان خراسان شمالی است . البته این آقا خلاف قانون عمل کرده اما اگر هدف اجرای عدالت و قانون است چرا برای همه متخلفین و سایر داروخانه های این شهرستان یا سایر شهرستان های این استان هیچ برخورد یا حتی تذکری انجام نمی شود؟
نظر شما
ادامه