کد خبر: ۳۴۴۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور از فعالیت 1800 کارشناس دامپزشکی برای نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی در سراسر کشور خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما، «دکتر مهدی خلج» با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروز ادارات کل و   شبکه‌های نظارتی دامپزشکی کشور فعال است، گفت: کارشناسان دامپزشکی در تعطیلات نوروز بر کشتارگاه‌ها، مکان‌های عرضه و فروش و رستوران‌ها نظارت دارند .

وی گفت: در 11 ماه امسال کارشناسان نظارتی سازمان دامپزشکی کشور 2 میلیون و 750 هزار نوبت از کشتارگاه‌ها و مکان‌های عرضه و توزیع بازدید کردند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور افزود: براساس آمارها در یازده ماه گذشته، 24 هزار و 300 تن فرآورده خام دامی به علت مشکلات بهداشتی ضبط و 4250 تن آن در مکان‌های عرضه معدوم شده است.

خلج گفت: در پی بازدید بازرسان سازمان دامپزشکی کشور در یازده ماه گذشته 4500 تن لاشه غیربهداشتی در کشتارگاه های دام و 16 هزار تن نیز در کشتارگاه طیور معدوم شده است .
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
0
!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
0
0
با سلام در مورد سطر آخر خبر یعنی بازدیدبازرسان سازمان منجر به ضبط مقدار ذکر شده گردیده؟ یا نتیجه تلاشهای مسئولین و ناظرین بهداشتی زحمتکش بوده است.لطفا انتقال خبر به گونه ای باشد که حق همکاران شریف محفوظ بماند.
نظر شما
ادامه