کد خبر: ۳۴۴۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود از امحاء یک تن خوراک طیور آلوده به قارچ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر احمد امیری» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود با اعلام این خبر اظهار داشت: نتایج حاصل از نمونه برداری از پس دان یک کارخانه خوراک دام و طیور در شهرستان جوانرود و آزمایشات مربوطه حاکی از آلودگی قارچی بالاتر از حد نرمال در خوراک مذکور بود.

وی بیان داشت: با اعلام نتایج و محرز شدن عدم سلامت محصول در مصرف خوراک طیور با اخذ مجوز قضایی با حضور در محل این کارخانه خوراک دام و طیور مقدار یک تن نمونه پس دان آلوده امحاء گردید.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود با اشاره به نظارت های مستمر شبکه دامپزشکی این شهرستان، افزود: در تمامی نظارت‌های دامپزشکی بر کارخانجات تولید خوراک دام و طیور، محصول تولیدی آن‌ها پس از نمونه‌گیری تا حصول نتیجه آزمایش ضبط موقت می شود و در صورت عدم مشکل در نتیجه آزمایش اجازه توزیع و فروش به آن داده می‌شود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود همچنین پل ارتباطی شهروندان با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشا را از طریق شماره تماس 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 برای دریافت، نظرات، پیشنهادات و انتقادات اعلام کرد.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
0
بابت این کشف و ضبط خوراک دام که اخیرا مد شده بسیار متشکریم.
مطلب را متوجه شدیم پس خواهشا این تولید کننده های بی پارتی را ........... نزنید.
نظر شما
ادامه