کد خبر: ۳۴۴۴۹
تعداد نظرات: ۶۲ نظر
گزارش ویژه حکیم مهر درباره یک فایل ویدئویی جنجالی:
«دکتر سید علی بابایی» می‌گوید: این واحد فروشگاهی در سال جاری 8 بار از سوی ناظران اداره کل دامپزشکی استان تهران مورد بازدید قرار گرفته و در هیچ یک از این بازدیدها، مورد مشکوکی دیده نشده است ...
 

حکیم مهر - طی روزهای اخیر انتشار یک فایل ویدئویی از یکی از شعبات فروشگاه زنجیره ای معروف «هایپراستار» در فضای مجازی خبرساز شده و در گروه ها و کانال های مختلف در حال دست به دست شدن است. در این ویدئو، فردی که به ظاهر یکی از کارکنان این فروشگاه است و این فیلم توسط وی تهیه شده است، ادعا می کند که پرسنل فروشگاه مذکور مجبور شده اند که مرغ های تاریخ گذشته را در بسته بندی جدید و تاریخ جعلی، به مردم عرضه کنند، در غیر اینصورت اخراج می شوند.

در این فیلم، وی تاریخ تصویربرداری را 23 بهمن ماه 95 ذکر می کند و با ذکر این ادعا که مسئولین این فروشگاه به ما دستور داده اند مرغ های کشتار روز 3 روز قبل را که در تاریخ 20 و 21 بهمن ماه تولید شده اند، پس از شستشو با آب فراوان و برطرف کردن بوی نامطبوع آن با بسته بندی تاریخ 23 بهمن ماه عوض نموده و با 10 درصد تخفیف به مردم عرضه نماییم، ادعا می کند که مسئولین فروشگاه کارکنان را تهدید کرده اند که در صورت امتناع از این کار، آنها را اخراج خواهند نمود.

در پی انتشار این فیلم، کانال تلگرام رسمی این فروشگاه به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت:

 «بدینوسیله به اطلاع می رسانیم پیرو فیلم پخش شده از قسمت مواد غذایی تازه یکی از شعب فروشگاه های هایپر استار در شبکه های اجتماعی، لازم دانستیم به برخی سوالات و ابهامات موجود در این فیلم پاسخ دهیم.

 1- شخصی که این فیلم را به دلایل شخصی منتشر کرده یکی از پرسنل فروشگاه هایپر استار بوده که بعد از اخراج شدن (به دليل رفتار غير اخلاقي شغلي و رعايت نكردن مقررات) اقدام به پخش اين فيلم نموده است.

 2- فروشگاه هایپر استار زیر نظر مستقیم سازمان دامپزشکی کشور می باشد و پرسنل محترم این سازمان به طور 24 ساعته در محل فروشگاه حاضر می باشند.

 3- با توجه به مقررات سازمان دامپزشکی هیچ عمل غیر قانونی در این فیلم حادث نشده و فقط غرض ورزی می باشد.

4- به اطلاع میرسانیم فرد مذکور از طرف این فروشگاه به دلیل نشر اکاذیب و تهمت (پخش فيلم غير واقعي و انتقام جويي به دليل اخراج) تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.»

علاوه بر متن فوق، مسئولین این فروشگاه به ارائه توضیحاتی نیز در روزنامه «باختر امروز» پرداختند:

«۱) طبق قانون سازمان دامپزشکی مرغ تا ٧٢ ساعت پس از تاریخ تولید قابلیت عرضه در شبکه فروش دارد و پس از آن باید معدوم گردد.

 ٢) مرغ های درون فیلم تاریخ تولید ٢۱ بهمن را دارد. یعنی تا پایان وقت ٢٣ بهمن قابلیت عرضه دارد و فاسد نیست.

 ٣) در تمام شعب هایپراستار تیم دامپزشکی و بهداشت محیط مستقر است و پایان وقت قانونی اقدام به نابودی مرغ و گوشت و ماهی با وایتکس و رنگ و اسید می‌کنند.

 ۴) اسناد نابودی نیز هر روز ثبت و بایگانی می‌شود.

 ۵) و اما فرد تصویربردار؛ ایشان از پرسنل همان بخش بوده که به دلیل دزدی از فروشگاه پرونده استخدامیش مورد بازبینی قرار گرفت و متوجه حکم اخراجش شد و به تلافی این کار اقدام به تهیه گزارش خلاف واقع کرد که پرونده ایشان در شعب انتظامی و قضایی در دست رسیدگی می باشد.»

به دنبال انتشار این فیلم، حکیم مهر جزئیات ماجرا را از رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران جویا شد.

 

فیلم منتشر شده جعلی است

رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران نیز فایل منتشر شده را دیده و البته آن را جعلی می داند. «دکتر سید علی بابایی» به خبرنگار حکیم مهر می گوید: «این از کاربردهای منفی شبکه های اجتماعی است که یک روز پای دایناسور و یک روز مرغ جذامی پخش می کنند.»
وی با بیان اینکه همین امروز از فروشگاه مذکور بازدید داشته و صورتجلسه به انضمام تصاویر آن نیز موجود است، اظهار می دارد: «هیچ موردی مبنی بر منقضی بودن محصولات دیده نشده است.»

دکتر بابایی می گوید: «اندکی دانش در زمینه دامپزشکی کافی است تا بتوان به موارد مشکوک این ویدئو پی برد. اولین سوال این است که این فرد چطور این صحنه را فیلمبرداری کرده که در محل فیلمبرداری، هیچ کس به غیر از خود او حضور ندارد. این یک شبهه است، چراکه در اغلب کارگاه های ما، تعداد کارگران در واحدها زیاد است. از طرفی در این ویدئو، تاریخ انقضای محصولات مشخص نیست. چیدمان مرغ ها هم مشکوک است.»

این واحد فروشگاهی در سال جاری 8 بار مورد بازدید قرار گرفته است

وی با تاکید بر اینکه این واحد فروشگاهی در سال جاری 8 بار از سوی ناظران اداره کل دامپزشکی استان تهران مورد بازدید قرار گرفته و گزارش های آن نیز موجود است، تصریح می کند: «در هیچ یک از این بازدیدها، هیچ مورد مشکوکی دیده نشده است. کمااینکه کارشناسان ما به ویژه در بحث تاریخ تولید و تاریخ انقضا دقت بالایی دارند.»

بابایی با بیان اینکه برخی مباحث از سوی مسئولان فروشگاه مبنی بر بروز درگیری میان فرد پخش کننده کلیپ و مدیریت فروشگاه مطرح شده بود، ادامه می دهد: «یک مورد را نیز نباید فراموش کرد که وقتی یک شرکت از سازمان دامپزشکی مجوز می گیرد، هیچ گاه اعتبار خود را به خاطر یک حجم کم مرغ زیر سوال نمی برد.»

فرد منتشر کننده این تصاویر، بسیار ناشیانه عمل کرده است

وی با طرح این سوال که چطور می شود یک انسان به این شکل از یک موقعیت فیلمبرداری و آن را پخش کند، اما قادر نیست قبل از این کار به واحد نظارت اداره دامپزشکی مراجعه و گزارش این تخلف را بدهد؟ خاطرنشان می کند: «فرد منتشر کننده این تصاویر، بسیار ناشیانه عمل کرده است. کمااینکه اصلا نیازی به این نبود که با این کار خود را از کار بیکار کند. لذا از مردم درخواست داریم که در موارد مشابه به دفتر نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل مراجعه کنند و هیچ نیازی نیست که موقعیت شغلی خود را به خطر بیندازند.»

هیچ ردی از تاریخ انقضاء مورد ادعا در تصاویر مشخص نیست

بابایی با تاکید بر اینکه نباید به دلیل مشکلات شخصی، این چنین افکار عمومی را متشنج کرد، ادامه می دهد: «بررسی های ما نشان می دهد که گفته های این فرد صحیح نیست. شاید اگر تاریخ انقضا را در ویدئو نشان می داد، می شد کمی شک کرد اما هیچ ردی از تاریخ مشخص نیست. ضمن اینکه به صورت شفاهی ادعا کنیم که فیلم در این تاریخ ضبط شده، به هیچ عنوان سندیت ندارد و خیلی راحت می توان این کار را کرد.»

وی ضمن اظهار بی اطلاعی از سرنوشت فرد منتشر کننده تصاویر، می گوید: «اگر مدیران هایپر استار این ماجرا را پیگیری کنند، به احتمال زیاد ایشان باید توضیح دهند که چرا برند یک مجموعه را به بازی گرفته اند؟»

رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران با بیان اینکه اداره کل با این دست موضوعات درگیری زیادی دارد، تصریح می کند: «بسیار پیش آمده که وقتی پایگاه خبری حکیم مهر را پیگیری می کنم، شاهد این موارد باشم و لذا باید فکری برای آن کرد.»

وی در پایان می گوید: «بازرسی های ما همچنان ادامه دارد. در ایام تعطیلات عید نوروز هم هستیم. کشیک داریم و اگر موردی بود مردم مستقیماً با ما تماس بگیرند ما پیگیری می کنیم.
 
 
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
1
7
به ایشون بفرمائید حداقل عنوان نکنن در این فیلم هیچ تخلفی دیده نمیشه. قرار دادن قطعات مرغ زیر آب جاری جر تخلفات محسوب میشه. از طرفی باعث افزایش وزن میشه. از طرفی هم این کار عموما برای کم شدن بو انجام میشه.ذر ضمن مرغ تا 72 ساعت پس از کشتار قابل عرضه هست. درست. ولی به شرطی که تاریخ تولید همون تاریخ کشتار باشه. نه تاریخ بسته بندی!
و یه جوری میفرمایند همه چی نظارت شده و مسئول بهداشتی حضور داره گویا مسئولین بهداشتی قدرت قانونی عرض اندام جلوی کارفرما رو دارند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
1
7
آقای دکتر بابایی با سلام.حین مطالعه فرمایشات شما خیلی منتظر بودم به اشاره شما در خصوص حضور مسئول فنی بهداشتی در چنین فروشگاهی برسم که البته هیچ اشاره ای به آن نشد و معلوم نیست آیا اساسا فروشگاه واجد مسئولین بهداشتی است یا خیر!حال بماند که حتی اگر حضور داشت تا چه حد میتوانست از بروز تخلف جلوگیری کند لابد خود بهتر می دانید که مسئول بهداشتی از کجا حقوق می گیرد!؟
جناب دکتر بابایی آیا هشت بار نظارت سالیانه برای چنین فروشگاهی کافی است و می تواند تضمینی بر سلامت فرآورده های ارایه شده باشد.فراموش نکنید که شما با روزنامه شهروند مصاحبه نمی کنید بلکه با یک سایت تخصصی که مخاطبانش از جنس خودتان هستند ارایه نظر می کنید و از قضا این مخاطبان همگی از دور یا نزدیک دستی بر آتش دارند بنابراین بجای رفع اتهام احتمالی روند نظارت بر چرخه تولید و عرضه فرآورده ها را اصلاح نمایید چه با گسترش و تاثیر گذاری شبکه های اجتماعی که به حق ناظران واقعی اجتماعی هستند در آینده نیز مجبور به تکرار همین تکذیبیه ها خواهید بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
جناب ناشناس عزیز مسلما بودن مسئول فنی در مراکز تولید و توزیع از قوانینی است که غیر قابل عدول بوده و خودتان هم میتوانید در فروشگاه درخواست صحبت با دامپزشک را داشته باشید از سوی دیگر محل اخذ حقوق مسئول فنی را قانون تعیین می کند نه دکتر بابایی
آقای دکتر بابایی و تیمشان از ابتدای سال تا کنون هشت با عملکرد دامپزشک مقیم و تیم بهداشتی فروشگاه را بصورت رندوم کنترل نموده اند که به عبارتی هر ماه یکبار بوده است که با وجود 4900 مرکز عرضه در شهر تهران نه تنها کم نیست بلکه بسیار بیشتر از توان نیروهای موجود در اداره شهر تهران است
بله حق با شماست حکیم مهر روزنامه شهروند نیست ولی شرایط حاکم از نظر نیروی انسانی و بودجه و قوانین چیزی است که شما کوچکترین اطلاعی از آن ندارید ، دکتر بابایی هم از کسی رفع اتهام نکرده و به کسی هم اتهام نزده است فقط آنچه از نظر یک دامپزشک و مسئول دامپزشکی شهر تهران صادق بوده است را با شما در میان گذاشته است. شما که در یک واحد تولید کوچک یا بزرگ مشغول به کار هستید و گوشه ای از تخلفات را میدانید به نظر شما دکتر بابایی و کارکنان شبکه که با تمام این مراکز هر روز سر و کله میزنند چقدر از راههای تخلف خبر دارند مطمئنا بسیار بیشتر از شماست
اصلاح روند نظارت بر چرخه تولید و عرضه بر عهده بزرگان در مجلس، دولت و سازمان دامپزشکی کشور و مهمتر از همه وزارت متبوع است نه در دست دکتر بابایی و امثال ایشان شما به عنوان همکار که حداقل باید این چیزها را بدانید به هر حال شما با بزرگان نشست و برخاست دارید. تکذیبیه میدهیم همانطور که تائیدیه داده ایم عملکرد این شبکه را میتوانید از پورتال آن دنبال کنید شما دشمن را اشتباه گرفته اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
با تشکر از جوابیه ناشناس عزیز مواردی را مطرح نموده اید که لازم است یکبار دیگر به اتفاق مرور نموده و قضاوت را به خوانندگان بسپاریم.
فرموده اید وجود مسئول بهداشتی از قوانین غیر قابل عدول می باشد در این صورت چرا جناب دکتر بابایی از حضور مسئول بهداشتی سخنی به میان نیاورده اند و یا حداقل عنوان ننموده اند که از نماینده سازمان نیز در مورد کلیپ جنجالی نظر خواهی شد و یا خواهد شد مگر اینکه بپذیریم اساسا نظارت چنین مسئولین بهداشتی اصولا یله و بی اثر است به همان دلایلی که عنوان شد.البته بر برج عاج نشینان سازمانی حرجی نیست که از آن بالا حضور همکاران بخش خصوصی خود را دیده باشید.
مرقوم فرموده اید محل اخذ حقوق را قانون تعیین می کند که اتفاقا حرف بجایی است ولی همه سخن نیست.قانون نه تنها محل حقوق بلکه نحوه!پرداخت را نیز مشخص کرده عجبا که خود سازمان و از بد حادثه دوستان و همکاران بسیارنزدیک جناب دکتر بابایی مدت طولانی از اجرای آن سر باز زده اند.
هیچکس منکر زحمات پرسنل بدنه دامپزشکی وبازدید های ادواری آنان نیست ولی همانطور که خود ذکر کرده اید امکانات موجود برای ارایه خدمات بیشتر غیر ممکن است آیا بهتر نیست با حمایت از مسئولین بهداشتی مستقر در مراکز نه در حد حرف زمینه نظارت بهداشتی کارآمد را فراهم آورید؟!
فرموده اید نه اتهامی زده شده و نه رفع اتهامی از کسی شده اتفاقا درد همین جاست که اصولا مسئولین سازمان فاقد استراتژی برخورد و مواجهه بوده و در چنین شرایطی به رصد سیر امور برای تایید و یا تکذیب منتظر می نشینند.
فرموده اید جناب دکتر بابایی صادقانه مسایل را مطرح نموده اند آیا صادقانه است که بپذیریم صرف دریافت مجوز از سازمان عاملی باز دارنده از تخلفات می باشد؟نظر جنابعالی و دکتر بابایی عزیز را که از بازدید کنندگان دایمی سایت می باشید به مداقه پیرامون چند خبر در همین سایت که هم واجد مسئول بهداشتی و هم دارای پروانه فعالیت از سازمان دامپزشکی می باشند جلب می کنم :
کشف 4 تن جگر و سنگدان تاریخ گذشته از کشتارگاه ایلام
کشف 2.5 تن مرغ تاریخ گذشته در نظر آباد
کشف 6 تن خوراک طیور غیر استاندارد در سر پل ذهاب
وهمین امروز کشف خوراک دام و طیور تاریخ گدشته از کارخانه ای در رامسر
بنا به عقیده دکتر بابایی بدلیل اخذ مجوز فعالیت از سازمان وجه تخلفات صورت پذیرفته چگونه قابل توجیه است؟!
بله!!روند اصلاح امور و نظارت صرفا بر عهده دکتر بابایی و دیگر عزیزان نیست ولی همین عزیزان جزیی از وزارت متبوعه,سازمان دامپزشکی و دولت می باشند پس انتظاری بی جا نیست که در حد توان و به قدر مسئولیت خود در اصلاح روند امور تلاش نمایند.
در خاتمه معروض می دارم علیرغم اینکه کسی شما عزیزان را دشمن نمیپندارد ولی مادر دهر اثبات نموده ضربه دشمن خانگی همیشه دهشتبار تر و کاری تر بوده است.عزت مزید و ایام به کام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
ضمن تشکر از ناشناس عزیز که فرصت گفتگو را فراهم می سازند
بند به بند نوشته هایتان را تیتر وار مرور میکنیم و دامپزشکان را به قضاوت میطلبیم:
موضوع مصاحبه تخلف احتمالی و درخواست پاسخگویی از مدیر دامپزشکی شهرستان تهران است نه حضور مسئول بهداشتی دامپزشکی در واحد که البته با مراجعه به مصاحبه های قبلی دکتر بابایی میتوانید نظر ایشان را در خصوص مسئولیت های دامپزشکان مسئول فنی بیشتر جویا باشید ایشان و قشری از دامپزشکان بخش دولتی اعتقاد دارند که دامپزشکان مسئول فنی در اینگونه مراکز به پشتوانه مسئولیت و مجوزی که دارند میبایست خود را آماده تعامل با رسانه ها نمایند و با زبان خود با آنها سخن بگویند تا اهمییت جایگاهشان شناخته شود نه اینکه سخنگوی دولتی به جای ایشان صحبت کند به عبارت دیگر دکتر بابایی فرصتی را برای ایشان فراهم نموده اند تا با مردم از طریق رسانه ها ارتباط برقرار نمایند بنابراین توضیح تفاوت دیدگاههای ما از همینجا نشات میگیرد و دیدگاه قسمتی از بدنه دولتی همانگونه که میبینید فراتر از یک جانبداری ساده است البته منکر وجود دیدگاههای خصوصی ستیز در بخش دولتی نیستیم ولی ایشان هیچ گاه در زمره دسته دوم نبوده اند.
بند دوم در خصوص عدم اجرای قانون توسط سازمان باید عنوان کنم که سازمان دامپزشکی کشور در ابتدای دو راهی یوسف آباد قرار دارد و اداره دامپزشکی شهر تهران در خیابان نصرت غربی در میدان توحید و از قضا دکتر بابایی مسئول دومی هستند نه اولی اگر عدم اجرای قانونی هم اتفاق افتاده است نوک پیکان انتقاداتان باید به سمت دو راهی یوسف آباد باشد ولی محض اطلاع آقای دکتر بابایی بیش از شش هزار نفر همکاران بسیار نزدیک دارند با عقاید و نظرات متفاوت به نظر شما چند بار میشود ایشان را بخاطر این شش هزار عقیده متفاوت بجای دوستان نزدیکشان اعدام یا مورد تخطئه قرار داد.
بند بعدی در خصوص حمایت از مسئولین بهداشتی باید عنوان کرد دو گونه میتوان با این مسئله برخورد کرد یا به سان طفل شیرخواری نشست و طلب حق و روزی نمود یا بسان انسان بالغی به دور از هیاهو و جنجال سازی با استفاده از ظرفیت های قانونی به مبارزه برای احقاق حق بلند شد نظر ما به دومی نزدیک است لطفا به دوستان بفرمایید نمایندگان مقتدر و آموزش دیده ای را از میان خود انتخاب کنند البته نه از نوع سازشگر و تا محقق نشدن تمام خواسته هایشان در برابر هر فرد بی قانونی از پای ننشینند ولی شما متاسفانه روش اول را انتخاب نموده اید و تنها کاری که میکنید گلایه از وضع موجود است تا کسی پیدا شود و شیشه شیری به شما اعانه بدهد که این نه در شان شماست و نه ما
بند وارد اتهامی باید عنوان کنیم که از زمان تصویب قانون واگذاری امور تصدی گری به بخش خصوصی سازمان دامپزشکی و زیر مجموعه های آن تبدیل به ناظرین حاکمیتی شده اند و بر این اساس است که اصولا رصد سیر امور یکی از مهمترین وظائف آنان است اگر قرار بر این باشد که هم امور را واگذار کنیم که افرادی مسئولیت بپذیرند و شغلی داشته باشند و بعد دوباره مثل سابق خودمان کارها را انجام دهیم که این امر بسیار خنده دار به نظر خواهد رسید البته در بخش دولتی با وجود اینکه بخش خصوصی هنوز بصورت کامل مسئولیت پذیر نشده حال به خاطر قوانین و یا برخی مسائل دیگر و همچنان بسیاری از امور در بخش دولتی انجام میپذیرد باید عنوان کرد که خود شما در نوشته هایتان ناقض نتیجه گیریتان در این بند بوده اید.
صرف دریافت مجوز از سازمان به هیچ عنوان عامل بازدارنده نیست بلکه شروع تعهدی است از سوی تولید کننده به مراکز قانونی دولتی که اگر بنا به گزارش بخش خصوصی دامپزشکی این تولید کننده تخلف بهداشتی را مرتکب شد بتوان بر مبنای تعهدات همان مجوز وی را پاسخگو و مسئول یافت ولی متاسفانه این حلقه واسط هنوز بخوبی عمل نمی کند تا بتوان دلایل مفید بودن این مجوزها برای جامعه آشکار شود.
شما در مثالهایی که زدید صحبت از حداکثر شش تن نموده اید در حالیکه مشکل بخش دولتی به محموله های بالای 100 تن برمیگردد ما درگیر کلیت موضوعیم و شما درگیر اجزاء کوچک آن اگر شما مسئول بودید و جلوی چشمتان دو تخلف یکی شش تنی و دیگری 100 تنی صورت میگرفت و در آن واحد قدرت و امکانات رسیدگی به یکی را داشتید کدامیک را به بخش خصوصی برای پیگیری می سپردید و کدامیک را خودتان و با امکانات محدودتان پیگیری می نمودید ؟ درست به همین دلیل است که بخش دولتی همیشه دستش بسوی بخش خصوصی برای تعامل و همکاری دراز شده است تا با پیگیری مباحث و تخلفات کوچک توسط بخش خصوصی و از طریق اهرمهای موجود فراغ بالی برای بخش دولتی به منظور پیگرد متخلفین بزرگ داشته باشد و مسائل مبتلا به متخلفین بزرگ را شما بهتر از ما میدانید.
در خصوص روند اصلاح امور مجددا شما را به مراجعه به رسانه های عمومی و سایتهای خبری در خصوص نحوه و میزان فعالیت و سیاستگذاریهای اداره کل دامپزشکی استان تهران و اداره دامپزشکی شهر تهران دعوت میکنم تا از نزدیک با نحوه فعالیت این عزیزان در خصوص اصلاح روند امور آشنا شوید.
علیرغم اینکه شما ما عزیزان را دشمن نمیپندارید ولی همچنان اعتقاد دارید که ضربه دشمن خانگی که همانا ما باشیم برایتان کاری تر است لطف بزرگی به ما خواهید کرد که اگر تکلیف ما را روشن کنی که بالاخره دشمن هستیم یا نه ؟ ولی باز هم علیرغم این گفته های ضد و نقیض باید عنوان نمود که شما فقط و فقط صحبت میکنید و به میزان ذره ای برای احقاق حقوق حرفه دامپزشکی تلاش نمی کنید و از دیگرانی که در حال فعالیتند ایرادات بنی اسرائیلی میگیرید و کشتی را سوراخ میکنید که خود در آن نشسته اید
دامپزشک
| Finland |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
ناشناس گرامی که به نظر میرسه به طور 24 ساعته در حال خدمت به کشور و اهداف سازمان دامپزشکی هستید! شما و همکاران و دکتر بابایی تریبون رو در اختیار دارید! ندارید؟ به جای اینکه جمله ...... "این فروشگاه مسئول فنی داره و هر روز امار ثبت میشه و امضا میشه" و این سبک جملات رو بیان کنید. کمی جسارت داشته باشید و در رسانه ها مطرح کنید با شرایط فعلی و اجرا نشدن ماده 19، واریز نشدن حقوق طبق تعرفه و وابستگی مالی مستقیم مسئول فنی به کارفرما در عمل نظارت دامپزشک به عنوان مسئول فنی فاقد ارزش لازم و ضروریه.
در حالی که هر روز صدها مسئول فنی مجبور به سکوت در برابر تخلفات انجام شده هستن شرم اوره که شما در رسانه ها بیان کنید فروشگاه ها مسئول فنی دارن. بجز مواردی معدود که خود مسئول فنی هم به عنوان شریک جرم با کارفرما شریک شده در بقیه موارد که هر روز به عنوان خدمات پرسنل زحمتکش ادارات دامپزشکی معرفی میکنید قبل از شما و اون موقع که شما ...... تو ادارات در حال چایی خوردن و گپ زدن هستین ما مسئولین فنی اون تخلفات رو مشاهده میکنیم ولی قادر به واکنش نیستیم
بلکه باید منتظر باشیم تا اقایون با گرفتن حق ماموریت بیان و بازرسی انجام بدن و در حالی که خیلی هاشون اصول اولیه رو نمیدونن برای ما در مورد نکات بهداشتی سخنرانی کنن
دامپزشک
| Finland |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
واقعا ........ میخواد که بیان کنید "با وجود اینکه بخش خصوصی هنوز بصورت کامل مسئولیت پذیر نشده "
شما از تمامی مسئولین فنی تعهد نامه محضری برای مسئولیت در قبال هر اتفاقی میگیرید ولی بستر کار رو براشون اماده نکردید و بسیاری از مدیران ارشد سازمان مخالف ماده 19 هستن. شاید براشون قابل قبول نیست یه دامپزشک بخش خصوصی طبق تعرفه حقوق اش رو دریافت کنه و وابستگی مالی هم به کارفرما نداشته باشه. که اگه همیچین اتفاقی بیفته و مسئولین فنی بتونن بدون دغدغه نظارت کنن دیگه کارفرماها ........................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
دامپزشک گرامی بله حق با شماست و صد البته که خدمت به کشور تنها با فرهنگ مرسوم در ایران که سوغات دلالانی چون شماست زشت و ناپسند است ولی در تمام کشورهای دیگر کاملا غرور آفرین است و البته که از شما هم چیزی جز این انتظار نمیرود، من و تمام دامپزشکان چه دولتی و چه خصوصی برای بهداشت این کشور هر روز امثال شما را میفروشیم و تاوان آن را هم میپردازیم و این تمام شدنی نیست. با اطمینان کامل عرض میکنم که شما نه تنها دامپزشک نیستید بلکه از همان قماشی هستید که برای چندرغاز سود بیشتر آنهم از راه حرام نه تنها مملکت خود را خواهید فروخت بلکه در این راستا حتی به خانواده خود نیز رحم نخواهید کرد ، خیلی خوشحال خواهیم شد که دامپزشکان بخش خصوصی تریبون را در دست بگیرند و در آن زمان درنگی برای آسایش برای ما پدیدار میشود چرا که به صداقت عملکرد همکارانمان در بخش خصوصی اطمینان کامل داریم در آنصورت سودجویانی مثل شما که قصد مغلطه و بهره برداری را دارند به کجا پناه خواهند برد ؟؟
هیچ یک از همکاران بخش خصوصی ما شرف کاریشون رو با پول عوض نمیکنند و به همین دلیل است که ریت جابجایی نیروها در بخش خصوصی بالاست و امیدواریم هرچه زودتر راه حل قانونی برای این مسئله نوشته و اجرا گردد . شما انقدر ناشیانه مطلب مینویسید که حتی سیستم گزارش دهی مسئولین فنی را هم اطلاع کاملی ندارید و البته که طبیعی است چون دامپزشک نیستید و دلال هستید
دامپزشکان در موارد فنی همه پشت هم هستند چه خصوصی و چه دولتی شما فکر ........ خودتون باشید
دامپزشک . مسئول فنی در کشتارگاه
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
جناب ناشناس عزیز بخش دولتی. برای اینکه درک کاملی از شرایط کار و خدمت رسانی بخش دولتی داشته باشید از شما میخوام به مراکز آمار گیری معتبر رجوع کنید و "ساعت کاری مفید کارمندان اداری ایران" رو مطالعه کنید. همچنین در مورد ...................... و هزاران مورد دیگه در بخش دولتی تحقیق کنید. شما در حالی بخش خصوصی رو مسئولیت ناپذیر خطاب کردین که از ما مسئولین فنی تعهد محضری در قبال هر تخلفی گرفتید. اما آیا بستر رو برای اینکه مسئولین فنی توان مقابله با فشار کارفرما رو هم داشته باشن فراهم کردین!؟ چرا آقایان در سازمان معتقد اند ماده 19 به ضرر تولیده؟ غیر اینه که اگه من مسئول فنی توان مقابله با هر تخلفی رو داشته باشم و بتونم بدون اینکه امنیت شغلی ایم به خطر بیفته تخلفات رو گزارش کنم حق ماموریت های شما کم میشه و دیگه کارفرماها انقدر تو اداره دنبال بازرس ها راه نمیفتن!؟ شما فرمودید بنده دلال هستم. اگه تمایل دارین ایمیل خودتون رو منتشر کنید تا من براتون کارت نظام پروانه مسول فنی و لیستی از تخلفاتی که خودم و همکاران بارها مشاهده کردیم بفرستم. طی این سال های کاری بارها به چشم خودم دیدم که کارفرما پس از گزارش تخلفات مسئول فنی، در نهایت مسئول فنی رو اخراج کرده. شرم اورره در حالی که خودتون میدونید با این شرایط مسئولین فنی توان مقابله با کارفرما رو ندارن و همین دلیل جابجایی زیاد مسئولین فنی در بخش خصوصیه به این امید که بتونن اندک درامد حلالی داشته باشن
دامپزشک
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
میخواید باور کنید. میخواید باور نکنید جلوی چشم من و همکارم مسئول یه بخش تو اداره به کارفرما گفت : حقوق رو طبق تعرفه پرداخت نکنی ها. کلی دامپزشک بیکار هست بیاد برات کار کنه. خوشت نیامد و دیدی اذیت میکنه بیا یکی دیگه رو بهت معرفی میکنیم.
باور کنید کسی دلش نمیخواد هر سال محل کارش رو عوض کنه. من و همکاران که هر چند وقتی مجبور به جابجایی میشیم به خاطر اندک شرفی که برای خودمون قائل هستیم داریم جابجا میشیم. شما برید هر جای دنیا بگید مسئول فنی های ما پس از نظارت و دادن گزارش کامل تمام نکات باید برن از خود کارفرما حقوق بگیرن بهتون میخندن.
شما تریبون دستتونه. به مردم بگیئ با این قانون چیزی به اسم بهداشت واقعا قابل اجرا نیست. نمونه اش هم همین محموله هایی که هر روز کشف میکنید. تو خیلی از موارد اگه خدای ناکرده خود مسئول فنی شریک جرم نباشه در عین مطلع بودن مجبور به چشم پوشی شده.
چهارتا اوباش یه مامور اداره رو کتک بزنن حکیم مهر خبرش رو میده.
برید از مسئولین فنی بپرسین چقدر توسط کارفرماها تهدید شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
با تشکر مجدد از ناشناس گرامی و پوزش بابت تاخیر در ادامه بحث
در مورد بند اول فرمایشات جنابعالی باید عرض کنم صحبت بر سر آقای دکتر بابایی این جوان رعنای آذربایجانی! و نحوه مدیریت ایشان نیست البته شما زیرکانه ترجیح داده اید که بحث را در اداره کل استان تهران محدود نمایید تا ناکارآمدی بحث نظارت و متولیان سازمانی آن از نظر ها پنهان بماند حال بماند که ایشان از همان ساختمان یوسف آباد به خیابان نصرت کوچ نموده اند و باید امید وار باشیم که حامل دیدگاههای به قول شما خصوصی ستیزانه بخشی از آن شش هزار! همکار نزدیکشان به محیط کار جدید نباشند.
در مورد واگذاری امور تصدی گری به بخش خصوصی انصافا که مغلطه فرموده اید.از نزدیک به بیست سال گذشته که امور به بخش خصوصی واگذار شده و مخصوصا از حدود 4 سال پیش متاسفانه سازمان به سان بچه تخسی که حاضر به شریک پذیرفتن اسباب بازیهایش نیست وتنها با تشر بزرگترها (بخوانید وزارتخانه متبوعه)حاضر به قبول واگذاری شده است. نمونه اخیر را حتما در ماه گذشته سراغ دارید!!!در مورد مسئولیت پذیری بخش خصوصی توجه شما را به کامنتهای ذیل همین مبحث جلب میکنم.اما در مورد تولیگری سازمان چنانکه افتد و دانی سازمان چندان هم نهاد حاکمیتی نیست و ماموریت های نظارتی! نان و آبدار خارج از کشور نصیب دوستان شش هزار نفری است که متاسفانه حتی یک روز یا یک شب کار نظارتی انجام نداده اند.
فرموده اید که جمع ما به سان طفل شیر خواری است که طلب روزی می کند.محض اطلاع شما آن طفل اتفاقا امروز به نوجوان مطالبه گر و نا آرامی بدل شده که برای احقاق حقوق خود حتی بالاترین مقامات متولی را به چالش کشیده و یحتمل علت عصبیت و تکلیف به پاسوخگویی شما از محل همین پرسشگری است چنانکه دیگر آن طفل چشم و گوش بسته نیستیم!
به تعبیر شما و بنا به اظهارات دکتر بابایی تنها تخلفات گسترده ارزش انجام و ریسک دارند بنده مثالهایی هر چند کوچک از همین پایگاه خبری برایتان نقل کردم بسیار خوشوقت خواهم بود اگر شما حتی یک مورد تخلف 100 تنی که در اختیار افکار عمومی قرار داده اید از همین پایگاه و یا هر پایگاه که مصلحت می دانید به جهت تنویر همکاران ارایه نمایید.
جنابعالی بنده را به مطالعه در رابطه با فعالیت های عزیزان دولتی در مورد اصلاح امور فرا خوانده اید که اگر چیز قابل عرضه ای بود با توجه به روحیه پاسخگویی که دارید چنانچه کیوسک از من بپرسی در ابتدای خیابان نصرت یا دو راهی یوسف آباد بر پا بود مسئولیت آنرا نیز می پذیرفتید تاکنون بارها بر سر اینجانب آوار کرده بودید و اگر چیزی هم هست به دلیل روحیه ی مطالبه گری همکاران بخش خصوصی است و لا غیر!
تکلیف دوستی یا دشمنی شما را نه بنده حقیر بلکه سیاست های کلی مقام معظم رهبری در خصوص امنیت غذایی روشن ساخته اند.اگر ادامه دهنده این روند ناکارآمد کنونی باشید اگر خواستار یک بخش نظارتی خصوصی منفعل و دست و پا بسته به سبک فعلی باشید نه تنها دشمن ما که دشمن امنیت خوراک سفره مردمید!
سخن آخر اینکه به کشتی که از آن صحبت فرموده اید بنده و خیل عظیمی از همکاران بخش خصوصی راهی نیست زیرا که این کشتی کشتی یوگی و دوستان شش هزار نفریشان است.
عزت جنابعالی مزید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
جناب ناشناس عزیز وقتی خدمتتان عرض میکنم که اطلاعاتتان از بخش دولتی برمبنای پیش داوریهایتان است قبول بفرمایید آن جوان رعنای آذربایجانی از استان ........... به تهران منتقل شده اند و از قضا در آن استان معاون ................ بوده اند و به هیچ عنوان در سازمان دامپزشکی یوسف آباد مشغول به کار نبوده اند بنابراین بهتر است قضاوتهایتان را کنار بگذارید و به اندازه اطلاعاتتان قضاوت نمائید.
دوست عزیز در عرف اجتماعی کشور ما بیان مغلطه نمودن به مخاطبان نوعی توهین محسوب میشود و متاسفانه شما از این موضوع هم اطلاع ندارید مسلما اگر توانایی این را ندارید که محترمانه و به دور از توهین سخن بگوئید حکیم مهر اجازه بدهد بتوانم با زبان خودتان سخن بگویم ولی نه در شان ماست و نه در شان حکیم مهر.همچنین سخنانتان در خصوص سازمان دامپزشکی و تخس بودن این سازمان در ذیل خبری که مربوط به آن سازمان نیست و افراد موجود در خبر هیچ نقش سیاستگذاری و هدایت در سازمان را ندارند بیراهه است بهتر است انتقاداتتان در خصوص سازمان از طریق مقتضی به خودشان و یا در ذیل خبرهای مربوط به سازمان در حکیم مهر منتشر نمایید.
در خصوص حاکمیتی بودن و نبودن سازمان دامپزشکی ا جایی که ما خبر داریم حاکمیتی است ولی وقتی شما!! میفرمایید نیست خوب حتما نیست و ما هم قبول میکنیم و امیدواریم دولت فخیمه و سایر نهادهای بین المللی هم قبول کنند ، ماموریت های نان و آبدار هم قسمت بسیار ناچیزی از دریافتیهای ماست که شما را به آن راهی نیست و نخواهد بود و تازه به اینهم بسنده نخواهیم کرد و بیشتر از این هم انجام خواهیم داد!!! تعجب برانگیز تر از همه این اصرار نابجای شما برای صحبت در مسائلی است که حتی از ماهیت کلی آنهم اطلاع ندارید حداقل از یکی از همین نان و آبدار رفته ها بپرسید که داستان ماموریتشان چه بود و چه شد و اطلاعاتتان که کامل شد تشریف بیاورید همه دزدها را بگیرید و ببرید در مورد انجام امور نظارتی باید خدمتتان عرض کنم که تمامی کارکنان سازمان و ادارات شهرستانی بصورت چرخشی پنج سال اول خدمت را در تمام بخشها از سل و بروسلوز تا قرنطینه انجام وظیفه میکنند و بعد در اداره خاصی تقریبا ثابت میشوند و از همه تعجب برانگیز تر اینکه آن نان و آبدارها اصلا ماموریت نظارتی نیست بلکه ماموریت بازرسی است آنهم بر مبنای قوانین سازمان و IHR . راستی به من نگفتید برای اینکه مسئول فنی شوید و عنان اختیار کشتارگاهی را در دست بگیرید در کدام دوره ها شرکت کردید و چقدر زمان صرف آموزش اختصاصیتان کردید؟؟
من برای شما بسیار خوشحالم که احساس میکنید بزرگتر شده اید و به دنبال احقاق حقوق از دست رفته خود هستید این نشانه های خوبی است واینطف آب کسی از بزرگ شدن شما نه تنها ناراحت نیست بلکه بسیار هم خوشحالند و از لحن نوشته ها میتوان فهمید که چه کسی عصبی است نگاهی به تعداد ناسزاهایی مطلبتان بیاندازید متوجه میشوید چرا که برخی بیماریها درد ندارند تا انسان متوجه شود!!؟؟
تخلفات صد تنی و بالاتر را میتواند در وب سایت سازمان و خبرگزاریها پیدا کنید نیازی به تنویر (احتمالا منظورتان ذهن همکاران بوده ) همکاران نیست، همچنین من دکتر دامپزشک هستم و شان من اجازه نمیدهد در کیوسک بنشینم و بد داستان اینکه کیوسکی به اندازه خودم نمی یابم تا در آن بنشینم.
لطفا در مواقعی که عجز سخنانتان ظاهر میشود از شخص اول مملکت هزینه نکنید ، یادتان مانده باشد عاقبت هزینه کنندگان از رهبری را همه شاهد بودیم بنابراین لازم نیست شما هم همان راه رفته شده توسط رندادن عافیت اندیش را در پیش بگیرید، بارها مثال زدم و شما ظاهرا ذهنتان مشابه CD-ROM عمل میکند و فقط یک بار میتوان روی آن اطلاعات جدید نوشت و اطلاعاتتان قابل اصلاح نیست اینجا و مخصوصا در بدنه دولتی کسی به دنبال بخش خصوصی منفعل نیست ولی اینکه بنشینید و فکر کنید که کسانی که کارشان چیز دیگری است برای شما مثل جاده صاف کن عمل کنند و لقمه آماده برایتان کنار بگذارند حقیقتا باید گفت عقیده غیر عملی می باشد.
از این که رئیس سازمان را به شخصیت کارتونی تشبیه نموده اید حتما دلیلی برای آن داشته اید و احتمالا از نظر شما کارهای یوگی و دوستان بسیار شبیه دکتر خلج و کارمندانشان میباشد که بازهم به خودتان مربوط است و نظر شخصیتان است
در انتها اینکه سعی کنید یاد بگیرید که توهین نکنید ، آرام و با ارتباط صحبت کنید تا مخاطبتان رشته درک سخنانتان را از دست ندهد و در انتها اینکه توهم توطئه را کنار بگذارید و برای رسیدن به اهدافتان تلاش مضاعف کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
با سلام خدمت ناشناس عزیزم.لازم است در ابتدا دو عذر خواهی را بجا آورم.عذر خواهی اول بابت رنجش از تمثیل داستان کارتونی اگر چه غرض استعاره از یک جمع دوستانه و بسته که غریبه ها در آن راه ندارند بود و بس.عذر تقصیر دوم را از دکتر بابایی دارم اما شایبه خدمت ایشان در ساختمان سازمان از اینجایی ناشی می شود که چند باری که برای انجام امورات سازمانی به آنجا مراجعه میکردم ایشان را می دیدم و یکباری نیز توفیق هم کلامی دست داد.اما برگردیم به مجادله قلمی خودمان.
جناب ناشناس عزیز والله این مقدار عصبانیت نفرت پراکنی خود بزرگ پنداری در کنار اضافه وزنی که دارید چندان که در هیچ کیوسکی جا نمی شوید نه تنها لازم نیست بلکه مخاطرات جدی برای سلامتیتان دارد.باور بفرمایید نه دکتر بابایی و نه هیچکس دیگر راضی به تحمل این فشار روحی عظیم که لازم میدانید یک تنه همه کامنت گزاران را تادیب و سر جای خود بنشانید نیستند مگر اینکه بعد از گذراندن پنج سال دوره چرخشتان الان در روابط عمومی رسوب کرده باشید.
همکار گرامی بنده و بسیاری از کامنت گزاران به سبب ملاحظاتی و بدلیل نامردمی هایی که گاه گاه بر بخشی از دوستان روا شده است معذور از افشای هویت واقعیمان هستیم در عجبم جنابعالی که خود را عالم دهر و سوپرمن دوران می دانید چرا اینقدر درمانده و ترسو هستید که عاجز از معرفی خودید.از آنجا که متصوف به قوه نیت خوانی نیز می باشید و بنا بر یک مثل عامیانه که هر کس پشت لبش سبیلی دارد بابای شما نیست بنده را با عزیز دیگری که با بزرگان نشست و برخاست دارد عوضی گرفته اید و دایم با این پیش فرض مطلب می نویسید.از آنجا که رموز پیشرفت در حاکمیت دولتی را بخوبی فرا گرفته و سوراخ دعا را درست یافته اید علیرغم اینکه خود را به استغنای مالی معرفی می کنید پیشرفت خوبی در انتظار شماست.بنده به قدر کفایت در دوره های باز آموزی شرکت کرده ام و اینکه احتمالا شما در دوره های بیشتری شرکت داشته اید با توجه به اینکه هزینه های آن از درآمد های عمومی بوده و بنده از جیب مبارک هزینه کرده ام رجحانی برای شما ایجاد نمی کند.در مورد امورات بازرسی که زیر مجموعه امورات حاکمیتی میدانید بهتر نیست بجای از بر کردن اشل حقوقی فلان سیف برزیلی و یا بخاطر سپردن طول و عرض کشتارگاههای مینروا و فری بو چند روزی مهمان همکاران داخل کشورتان باشید و از نور علم و دانش بیکرانتان آنان را نیز بهره مند سازید؟و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شوید؟
یک اشکال نگارشی من را به رخم می کشید حال آنکه مرقومه آخرتان مملو از اشکالات املایی و نگارشی است آنقدر عجولید که فرصت مرور نوشته اتان را نمی کنید که مصداق رطب خورده منع رطب چون کند نباشید.
عاقبت ورشکستگان سیاسی هر چه باشد بر اساس سخن تاریخی میرزای آغاسی برای هر کسی آب نداشته باشد برای جنابعالی نان که داشت تا با به خاک سیاه نشاندن سرمایه دامی کشور زمینه حضور هر چه بیشتر شما در عرصه بازرسی! فراهم تر آید از این نظر هم مرد نا شکری هستید و قدر ولی نعمتان خود را ندانستید.علیرغم ادعاهای بی شمارتان اصرار دارید به همراه همکارانتان در سازمان هیچ کاره اید لااقل یکبار بفرمایید شان حضور شما در این جمع شش هزار نفری چیست؟در خاتمه خودم و شما را به تفکر حول این شعر جناب مولانا دعوت می کنم.
نردبان این جهان مایی و منی است
عاقبت این نردبان افتادنی است
احمق آنکس که بالاتر نشست
استخوانش سخت تر در هم شکست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
هرچقدر این بحث ادامه می یابد رو به جاهای بهتری ختم میشود از دشمنی و عداوت تا عذرخواهی آنهم دوتا دوتا من پیشنهاد میکنم صحبت حول و حوش شخصیت بنده رو و اینکه چه کاری انجام میدم و کجا هستم رو بیخیال بشید نه فرقی به حال شما میکنه و نه برای من اهمییت داره که شما بدونید داستان چیه شما فکر کن من تو روابط عمومی رسوب کردم و صبح تا شب یه قل دو قل بازی میکنم و حقوق میگیرم و از طرفی بسیار خرسندم که مقداری از آداب اجتماعی را با یکدیگر مرور کردیم .
ما گفتیم زدیم شما هم بوگو زدن ! خوبیت نداره میون در و همسایه !!
وقتی صحبت از همه کامنت گذاران حکیم مهر و تادیب همه آنها به میان می آید کار بسیار بزرگی است که در حد و اندازه من و شما نیست ولی اگر منظورتان اینست که شما یک تنه همه کامنت های حکیم مهر را میگذارید (چرا که ذیل همین خبر افراد بسیار نظر نوشته اند ولی من فقط جواب شما را داده ام ) آنوقت پر واضح است که این شمائید که برای درمان به اورژانس ........... میبایست مراجعه کنید .
در مورد بند بعدی باید عرض کنم که من دانای کل نیستم وقتی صحبت عدم معرفی خودتان میشود صحبت ملاحظات کاری و غیره است ولی وقتی به من میرسد میشود درماندگی و ترس ، این اخلاق تقصیر شما نیست در جامعه ای که یک اعتراض ساده و بیان نظر با فحاشی و توهین و بی ادبی و بعد معذرت خواهی همراه میشود این نوع رفتار هنوز که هنوز است جای شکر دارد ، ادامه صحبتهایتان باز هم راجع به شخصیت من است که متاسفانه شما اطلاعی از آن ندارید بنابراین یاوه و مهمل است و نیازی به جواب ندارد از سوی دیگر سخن بعدی شما هم براساس بی اطلاعیتان است و احیانا اگر خدای نکرده جایی شما را استخدام نمود بدانید که آموزش ضمن خدمت جزو حقوق اصلی مستخدم می باشد چه دولتی و چه خصوصی و اینکه شما به حق و حقوق خودتان آشنا نیستید این تقصیر بنده و همکاران دولتی ام نیست.
متاسفانه بنده ماموریت خارج از کشور نرفته ام اگر این مسئله کمی ذهن شما را آرام میکند خوشحالم که بیان کنم ولی شما ظاهرا بیشتر از دولتی ها با کشتارگاههای برزیل و شرایط حاکم بر آن آشنا هستید به شما تبریک میگویم این نشان میدهد که شما با توجه به تحقیقات گسترده تان لیاقت حضور در اینگونه ماموریت ها را دارید ولی به شما توصیه میکنم که با بوی کباب از راه دور اغفال نشوید چون که تک سمی داغ میکنند و کباب نمیدهند امروزه بسیاری از همکاران دولتی تمایلی به رفتن به اینگونه ماموریت ها را از خود نشان نمیدهند.
قبلا هم عرض کردم خدمتتان اشتباه گرفتن دشمن جزو خصوصیات شخصی شماست و سعی کنید این اخلاق را از خودتان دور کنید به خاک سیاه نشستن سرمایه دامی کشور تقصیر هر که باشد تقصیر دامپزشکان آنهم در محدوده دولتی و خصوصی نیست بجای این نفرت پراکنی ها کمی مطالعه کنید و دامنه اطلاعاتتان را بالا ببرید جستجویی ساده در مورد خشکسالی ، تغییرات اقلیمی ، اتمام منابع آبی زیرزمینی و ... در کنار عدم وجود دامپروران حرفه ای اطلاعات خوبی در مورد اصطلاح به خاک سیاه نشستن به شما میدهد که باعث میشود در برابر دیگران معقول تر جلوه نمائید نسخه تحریف نشده شعر گرانقدری که مرقوم فرموده اید را مینویسم تا شاید جای دیگری به کارتان بیاید (این شعر حضرت مولانا فاقد کلمه احمق است که احتمالا به قصد انتصاب به بنده آن را تحریف کرده اید که باید عرض کنم قبلا از سوی برخی موجودات دیگر به این لقب مفتخر شده ام و اطلاق دوباره آن از مقامی مثل شما برایم افتخار بزرگی خواهد بود) :
نردبان این جهان ما و منی است
عاقبت این نردبان افتادنی
لاجرم آن کس که بالاتر نشست
استخوانش سخت تر خواهد شکست
در انتها اینکه سال نو شما هم مبارک باشه و بیخیال شین این بحث به جایی ختم نمیشه با اجازتون من میرم دنبال کارم شما ادامه بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
6
هممون میدونیم که حتی اتفاقای بدتر از این هم هر روز در حضور مسئولین فنی رخ میده و هیچ کس جرات نداره جلوی کارفرما بایسته.جناب دکتر بابایی خود شما هم میدونید تو کشتارگاهها و مراکز بسته بندی گوشت و مرغ چه خبره ...........بیچاره ما دامپزشکا...متاسفم واقعا
پاسخ ها
دامپزشک
| Finland |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
نخیر. هیچ خبر نیست. همونجور که دکتر بابایی فرمودن در تمامی مراکز مسئول فنی وجود داره!
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
4
................. تاریخ تولید را عوض کردن کار قانونی هستش ؟
روی این محصولات تاریخ تولید هست نه انقضاء ..............
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
4
آقای دکتر بابایی چون تاریخ تولید در فیلم مشخص نبوده ، فرد گزارش گر را دروغگو خطاب نموده و گفته هیچ تخلف بهداشتی در فیلم مشاهده نمی شود.
جناب آقای دکتر بابایی عزیز ، سوای تاریخ تولید و مصرف، سراسر فیلم پر از تخلف بهداشتی است. فروشگاه به چه حقی این همه مرغ را پشت صحنه از بسته بندی خارج کرده ، به چه حقی خودش قطعه بندی کرده ، به چه حقی خودش بسته بندی کرده؟ مگر هایپرمارکتها چنین اختیاری دارند؟ بازدید کارشناسان شما مگه در همان زمان اتفاق افتاده که به عدم وجود تخلف در آن مقطع زمانی اصرار می کنید؟ چه طور ادعا می کنید کارشناسانتان 24 ساعته شبانه روز از آن هایپر مارکت بازدید می کنند؟ نیمه شب ها هم بازدید می کنید؟ ........................
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
2
0
سلام دوستان
در مورد سوال یکی از دوستان باید خدمتون عرض کنم همه شعب هایپر استار دامپزشک ثابت دارند اگر هم شک دارید میتونید هر کدوم از شما سر زده به یک شعبه بروید و درخواست صحبت با دامپزشک را بدهید به همین سادگی معلوم میشه در ضمن دوست دارم بدونید قوانین و مجازات هایی که هایپر استار در موارد نقض موارد بهداشتی از سوی کارمند ها داره بسیار سخت گیرانست و به جرات تو هیچ جای ایران این قوانین اجرا نمیشه لطفا با انصاف باشید .
پاسخ ها
دکتر شریفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
با سلام خدمت دوست عزیز
فقط و فقط تعداد بسیار کمی هایپرمارکت وجود دارند که پروانه بهداشتی سوپر پروتئینی داشته و دکتر دامپزشک (معمولا صوری) استخدام کرده اند . هایپرمارکت مزبور اگر مسئول فنی داشت آقای دکتر بابایی حتما اشاره می کرد. ضمنا بفرمایید به طور کلی مسئول فنی هایی که از کارفرما حقوق می گیرند چگونه باید بر کارفرمایشان نظارت کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
ماست فروش میگه ماستم ترشه؟اتفاقا یکبار کارشناسان بهداشت در رسانه ها موضوع پیتزای در پیتی اینها را به چالش کشیده بودند و بر عکس دامپزشکی ............ بودند.پیشنهاد می کنم بجای آب از نوشابه گازدار استفاده کنید چرا که دی اکسید کربن بو گیر قوی است.این همه مشاور در .............. دارند که این یکی را لابد نگفته بودند
مسئول فنی بهداشتی در اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
3
همه چیز به کنار ،
فقط یه سوال :

اول اخراج شده بعد وارد محل کارشده و فیلم گرفته یا اول فیلم گرفته بعد اخراج شده؟!
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
3
...... از فرمایشات شما چنین برداشت میشود که ظاهرا شما هم تحت تاثیر کارفرماهای مسئولین فنی قرارگرفته اید
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
7
بنده نیز مسیول فنی هستم، تا زمانی که حقوق ما مسیولین فنی ها در دست کارفرماها باشه این تخلفات ادامه داره، متاسفانه ما هر روز شاهد این چنین تخلفات هستیم و قدرت اجرایی کافی را نداریم.
در این فیلم هم شیر آب بازه خودش یک مورد تخلف محسوب میشه، لطفا با مردم روراست باشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
احتمالا اول فیلم گرفته بعد اخراج شده
حسابرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
5
0
دوستان عزيز
بنده نه زينفع هستم و نه فيلم رو ديدم، فقط به واسطه حمايت از كيفيت بايد عرض كنم بواسطه شغل مالى فروشگاه رو مى شناسم، شركت علاوه بر رعايت استانداردهاى ايران مبلغ خيلى بالايى رو صرف قرارداد با شركت SGS سوئيس كرده و به نظر من اين مستندى است بر رعايت بهداشت وگرنه چرا قرارداد و هزينه غير ضرور؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
از این استانداردها در دکه های مولوی و شوش زیاد می فروشند.بعلت تحریمها شرکتهای مرکز واقع در اروپا نمی توانند مچ این بقالیها را بگیرند و منتظر هستند که اگر روابط بین الملل بهبود یافت بساط این ایزو و استانداردهای کشکی و پشمکی را جمع کنند
دامپزشک
| Finland |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
والا ما هم گواهینامه ایزو داریم.صدها تخلف هم میشه. کارفرما با کفش میاد تو سالن میگه کارگاه خودمه دوست نداری استعفا بده برو! و ما هم منتظریم ........................ وارد شوند و از تخلفات رو کشف کنن و احتمالا بدن حکیم مهر هم عکسش رو منتشر کنه
در مصاحیه هم بیان کنن مقصر مسئول فنی بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
3
..........................
دفاع غیر موجه دامپزشکی
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
باسلام خدمت همکاران گرامی
امیدوارم بطور عادلانه ودر حضور وکیل مدافع قانونی رسیدگی ومحاکمه شود.ونتیجه علنی به اطلاع همکاران دامپزشک ودرصورت نیاز عموم مردم برسد.به هرحال پای آبروی صنف درمیان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
1
مجبور هستند آن پشت .......... کنند و اقدام به نشر اکاذیب و افترا کنند چون:
1)موقع صدور پروانه نقشه ای به دامپزشکی ارایه شده است که با سازه متفاوت است ..............................
2) ..................................
3) .................. در یک شعبه دیگر بعنوان مسوول فنی شاغل می باشد.
4) در یکی از شعبات ................................. یحتمل صورتجلسه آن در اداره تان موجود است.نحوه بر خورد؟
5) کار .......................... کارش بیزینس در شعبات این فروشگاه بوده و همه از آن اطلاع دارند.
باز هم بگم بگم؟ بگم؟
پس کمتر .... که ممکنه همسایه ها بشنوند.
no important
|
United States of America
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
2
آن فیلمبردار کاملا ناشی بوده و تازه کار و حقش است که بعنوان مخل امنیت اجتماعی اعدام گردد که این چیزها در دامپزشکی کاملا طبیعی است.
ما بارها آشکارا اعلام کردیم که هر اداره ای در سراسر ایران به محموله های بدتر از این برخورد کرد بفرستد در فروشگاههای زنجیره ای معدوم(!) کنیم اما جدی گرفته نشد.و باز هم اعلام می کنیم که خواهشا سرمایه های ملی را دور نریزید.اتفاقی هم نمیفته چون یکبار ارگانهای نظارتی در مورد این خدمات شایان ما به حفظ محیط زیست ................ جلسه داشتند که ......................... زهی خیال باطل!!
لازم بذکر است که این موضوع جدیدی نیست و ................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
3
0
با سلام
به نظر بنده اینکه بعد از اخراج یا قبل از اخراج این فیلم تهیه شده یا نه!!!!!! خیلی مهم نیست چون از یک فرد متخلف انتظار میرود که برای انجام تخلفش شرایط و زمان مناسبی رو فراهم کند.
لطفا کمی با انصاف باشید اینکه چه تخلفات بهداشتی در حال وقوعه و در گذشته بوده دلیل بر این نمیشود که تکذیب این خبر رو که بسیار در بین مردم بی اعتمادی و تشنج ایجاد کرده را تایید نکنیم و اصرار بر صحت این خبر داشته باشیم با توجه به اینکه مستندات قانونی کافی دال بر تخلف این فرد وجود دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
4
0
لطفا زود قضاوت نکنین و ساده نگر نباشید .مسایل صنفی ربطی به موضوع مطروحه نداره اونارو در جای خودش عنوان کنید.یه نظر شما یه کارگر وقتی میتونه از راهش وارد بشه و نتیجه هم بگیره چرا حاظر میشه اخراج بشه .در کارگاه ساعت تقویم دار نشان داده نشده .پس اطمینانی به استناد به تاریخ نمیتوان کرد.تاریخ تولید و انقضا روی مرغها به وضوح نشان داده نشده. ( زوم نکردند)کارگری بغیر از خود ایشان حضور ندارند پس میتونه خودش مرغها رو زیر شیر اب بذاره و تخفیفات رو همه فروشگاهها دارند نه این فروشگاه . و فروشگاههای بزرگ مجوز قطعه بندی رو از دامپزشکی میتونن بگیرند اگه شرایطش رو داشته باشند و مسیول فنی دکتر دامپزشک و کاردان دامپزشک دارند.دوستان.لطفا ساده نگر نباشید .با حرف بعضی دوستان موافق نیستم چون خیلی از مسیولین فنی در کارشون خیلی هم دقت دارند و باج به کارفرما هم نمیدهند.به امید اعتلای هر چه بیشتر صنف دامپزشکی و تشکر از همکاران اداره دامپزشکی شهرستان تهران
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
..................... با پول همه مشکلات حل خواهد شد ................. اینجا ایران است پسرجان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
2
0
اگر جايي از كار ايراد واشكال داره بايد سريعا اشكالات را برطرف كرد. دوستان كامنتهاي شما و پاسخ دامپزشكي ظاهرا هردو شتاب زده است.قضاوت فعاليت ها ساده نيست و مي توان بسيار سنجيده تر عمل كرد.
پاسخ ها
دامپزشک
| Finland |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
جناب ناشناس کسی با اینکه این فروشگاه تخلف کرده یا نکرده کار نداره. مشکل مسئول فنی ها جناب اقای دکتر خلج هستن که به طور رسمی بیان میکنن اجرای ماد ه 19 مخل به نفع تولید نیست. مشکل ما دکتر بابایی و دکتر بابایی ها هستن که جرات میکنن بیان کنن مسئول فنی وجود داره و نظارت میکنه ولی جرات ندارن بیان کنن مسئول فنی با این شرایط توان مقابله با فشار کارفرما رو نداره. ساده لوحانه است مسئول فنی باید خطای کارفرمایی رو گزارش کنه که اخر ماه باید ازش حقوق بگیره و تازه حقوق هم طبق تعرفه نیست. شما برو هر جای دنیا که بحث نظارت هست این روند رو بیان کن به علت جنون شما رو بستری میکنن.
بیاید من با اسناد براتون چندین و چند مورد که فقط خودم و دوستان نزدیکم برخورد کردیم رو براتون نشون بدم که مسئول فنی پس از صحبت با کرفرما و اصرارش به انجام کار غیر قانونی موضوع رو گزارش داده و چند ماه بعدش بی کار شده. جلوی چشم من همکار بخش دولتی به کارفرما میگه طبق تعرفه پرداخت نکنی ها. حواست باشه ضرر نکنی ها.
دامپزشک
|
United States of America
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
زیاست محترم شبکه دامپزشکی ناظر بهداشتی طبق قانون بایستتی بطور تمام وقت در محل حضور فیزیکی داشته باشد واگر مورد تخلفی هم بوجود اید جوابگو باشد شبکه محترم دامزشکی هم نظارت حاکمتی ایش را انجام دهد طوری نشود که کار فرما یان با مبلغ نا چیز دکتر مسئول صوری استخدام کنند ودر موارد وقوع خلاف کل دامپزشکی زیر سوال قرار گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
کاملا صحیح است.طوری نباشد که فلان کارمند در فلان اداره بگوید که ...................... مسوول فنی ... سر کار نیاید و بخاطر اون ..... مسوول فنی تخلفاتش را ندیده بگیرد و یا طوری نباشد که ........................... و مابقی قضایا و خلاصه اینکه هرکس زورش زیاد باشد حکومت کند.تا جایی که اطلاع داریم جنگل هم قانون دارد
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
ما ک دیگه عادت کردیم /یعنی عادتمون دادن اقای بابایی
دامپزشک بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
1
بی شک دامپزشکان یکی از بدبخت ترین اقشار جامعه هستند. افرادی تیزهوش که با رتبه بالا به رشته ای اومدن که هیچ فایده ای برای جامعه نداره......وقتی رییس سارمان در مقابل چنین تخلف آشکاری مثل آب گرفتن روی مرغ سکوت میکنه و میگه بعد از اخراج این فیلم رو گرفته باید دلیل بیچارگی و حقارت دامپزشکان رو فهمید.
هر کدوم از شما اگه تونست وارد بخش انبار هایپر استار بشه جایزه داره! حالا این بنده خدا چگونه بعد از اخراج رفته اونجا......خود من شخصا از محصولات داشتم عکس میگرفتم توی هایپر ....ریختن رو سرم.... بماند بعد از اینکه فهمیدند دامپزشک هستم کم مونده بود بازداشتم کنند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
3
درود بر مردم دانا، مسئول فنی که از خود فروشگاه حقوق دریافت میکنه چطور ميتونه جلو کار اينارو بگيره، درضمن با ده تا کارمند شما چطور میتونید کل شهر تهران بازدید کنید ................. من خودم از خانواده دامپزشکی هستم با پانزده سال خدمت ...............
ندا
|
United States of America
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
1
استانداردها را اجرا می کنیم اما متاسفانه ....................
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
2
این فیلم در یوتیوب هم قرار گرفته است.وقتی سوراخ کوچکی را با درایت نبندیم و گوش به حرف دلسوزان ندهیم موضوع بزرگ می شود و آن وقت آبروی مملکت می رود.عالم و آدم گفتند که هایپرستار ...................... کشیده شده است اما همکاران دولتی پنبه کردند در گوششان.واقعا جای تاسف دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
4
سلام ................... 1- عمق فاجعه این است که یک فروشگاه در سال 8 بار بازدید شده .2- رییس شبکه در نقش کارگاه وارد شده 3- باید فقط نظر علمی می داد نه توجیه می کرد و فیلم را جعلی بخواند ..................... .4- فارغ از هرگونه حمایت از فروشگاه باید فقط در خصوص تخلفات احتمالی صورت گرفته صحبت می کرد نه چیز دیگری
دکتر کامیاب قیصربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
0
سلام .کاش حکیم مهر فیلم را هم منتشر می کرد که در این خصوص بحث و تبادل نظر می کردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
https://www.youtube.com/watch?v=wL-N41a4BW8&feature=youtu.be

کار از فاز بهداشتی به مسایل حوزه سیاسی و کارگری کشیده شده است.فکر کنم فردا پس فردا احزاب چپ کارگری،کمونیستهای روسیه و چپگرایان اروپا و سرخپوستان قاره آمریکا روی این فیلم بحث کنند.به قول یک بیزینسمن دامپزشک مرتبط با هایپر: دیگه همینه دیگه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
1
0
عدم رسیدگی و پاسخ تبعات بدتری میتونه داشته باشه عزیزان از اینکه اداره دامپزشکی سریعا رسیدگی کرده و نظرش رو در این مورد اعلام کرده باید قدر شناس بود وبه اونهایی که دنبال تضغیف دامپزشکی هستند باید عرض کنم به جایی نمیرسند و با این حرفهای ساده لوحانه فکر نکنند میتونند دامپزشکی دولتی و مسیولین فنی رو تضعیف کنند.مسیولین فنی در بخش خصوصی اکثریتشون خیلی با مرام و زحمتکش هستند و باج بده نیستند.دامپزشکان هم بیچاره نیستند.و اکثریت دامپزشکان هم با کلاسند و هم زندگی خوبی دارند.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
2
این ساده ترین نوع تخلف بهداشتی درکلیه مراکزعرضه مرغ وگوشت درسراسرمیهن اسلامی است .تنهاره رهایی ازاین بن بست قطع وابستگی مالی ناظربهداشتی باکارفرماست .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
1
آقای دکتر بابایی عزیز
شخصیت خوب و اخلاق والای شما بر همگان روشن است و بارها حمایتهای جنابعالی را در ری و تهران و بهداشت استان از مسوولان فنی دیده ایم.دیده ایم که چگونه مسوول فنی را که به زندان می انداختند ازش حمایت کرده اید.تنها رییس اداره ای بودید که هیچوقت مسوول فنی را آزار ندادید و حتی نسبت به پیگیری حقوقشان بی تفاوت نبودید.همه اینها را می دانیم و خوب شما را می شناسیم.
فقط تعجب از این است که چرا آشکارا اعلام نمی کنید که منشا تمام مشکلات کسی است که خارج از شبکه تهران نشسته و به ریش همه می خندد.
مگر این کیه؟ چرا در حوزه بهداشت رد پای ایشان در 90% تخلفات استان مشهود است؟پارتیش کیه؟چرا هیچکس توان برخورد با این نیرو را ندارد؟چرا ارنج مسوولان فنی بهداشت را ایشان انجام میدهد؟این باید تشخیص دهد کی کجا برود و چقدر حقوق بگیرد؟مگر این کیه که هر کس جزو تیمش نیست بیمار روانی است؟
و خلاصه آیا وقت آن نرسیده که همه برای همیشه از شر این غده سرطانی همه راحت شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
1
0
يه اداره هم كه خوب كار ميكنه اينجوري داستان براش درست ميكنن.
دامپزشک دانشگاه شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
0
وجدانا ببین پزشکا و دندانپزشکا کلی پول پارو کردن الان فکر مسافرت خارج از کشورن واسه تعطیلات عید .این دامپزشکای بی پول و بیکار دارن درمورد یه موضوع روتین و تکراری هی بحث میکنن
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
1
1
بنظرم اگه این کارگر فروشگاه میخواست اخراج نشه با همین فیلم به مسول بالاتر به سر کار باز میگشت ،بعد محیط فروشگاه رو ببینین واقعا باید اینقدر کثیف باشه ،اینجوری بازدید کردید، ...................... ،درود به شرف این کارگر
اهدنا الصراط المستقیم
|
Germany
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
0
0
متاسایکوتله پاتیستهای سطح بالای گمنام سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در حال رصد اوضاع بهداشتی فروشگاههای مذکور هستند که منافع مصرف کننده ایرانی تامین گردد.در غیر اینصورت ایمیل تهدید آمیز که از دفتر مرکزی به یکی از مسوولان فنی شیراز ارسال شده است با ترجمه عربی،فارسی و فرانسوی در جیب سمت راست شلوارش گذاشته خواهد شد تا ارسال کننده نامه و دوستانشان بفهمند منشا قدرت از کجاست؟!
لازم به یادآوری است که وی در این نامه بجای گوشت ماده(تقلب در فروش بجای نر) از واژه های that item و those items استفاده کرده است.
تاکید می کنیم که اگر لازم باشد از آنهم نزدیکتر خواهیم شد.
کاملا مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
0
طبق آخرین اخبار موثق قرار بود دکتر ........................... در انتخابات نظام دامپزشکی شرکت کند.
هیچی دیگه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
0
0
فقط خواهشا به جوانان آذربایجانی اساعه ادب نگردد که همه خوش تیپ هستند و با مرام.جوانان سهند و ساوالان خدمات شایانی برای دامپزشکی انجام داده اند.
دیگه از دهان کسی عبارت*بگذار،نبردار* بیرون نیاید و نشنویم که مجبوریم در مقابل این عبارت بی تفاوت نباشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
0
0
.................................... اصلاً مشکل کیفیتی و بهداشتی خصوصاً در مواد پروتئینی نداره ...
خود من چند بار بعنوان یه آدم پشت کوهی رفتم غرفه ماهی فروشی و ماهی های موجود توی قسمت فریزر رو چک کردم و دیدم از ماست کم چرب هم نرمتره.... یعنی آخر کیفیت .....
وقتی هم سئوال کردم چرا اینطوری شده نزدیک بود با پس گردنی جانانه ایی بنده رو بدرقه منزل کنند...
.............................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
0
0
سلام همکار پشت کوهی تو اینجور مواقع یه تماسی با اداره مربوطه بگیر که پس گردنی نخوری .
ناشناس
|
Finland
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
0
0
تنها چیزی که مهم نیست جان مردم است بالام جان
yisi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
0
0
......................... تازه این نمای کار هست که اینقدر خرابه ببینید اون پشت تو ریسیوینگ چه .........کاری هست .........................
میثم کشاورز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
0
0
من یک دامپزشک هستم و در درون صنفمان همگی می دانیم جریان چیست. شما هم پوشش دهید و سانسور کنید تا کامروا شوید.
شاهین
|
United States of America
|
۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
من خودم تو این فروشگاه کار کردم،البته یکسال بعد از این اتفاق
مدیر فروشگاه به خاطر این موضوع اخراج شد.البته اینکه کالاهای تاریخ گذشته معدوم می شود درست است..ولی مرغها همه بسته بندی شده وارد فروشگاه میشوند،چرا باید زیراب قرار بگیرند.و اینکه این حرف هایپر که میگه شخص بخاطر دزدی اخراج شده هم برای لاپوشونی هستش
نظر شما
ادامه