کد خبر: ۳۴۲۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر سیدجاوید آل‌داود» افزود: ناگفته نماند سازمان دامپزشکی در برخی جلسات مرتبط با دام‌های کوچک، درخصوص بررسی محصولات ورودی، آزمایش‌های بالینی یا ضرورت تدوین آیین‌نامه‌ها، از ما نظرخواهی کرده است ...



حکیم مهر- رئیس هیئت‌مدیره جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک در گفت‌وگو با حکیم مهر، زمینه‌های کاری جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک را حوزه‌های آموزشی و صنفی عنوان کرد و گفت: «متأسفانه سازمان دامپزشکی در بخش دام‌های کوچک فعالیت زیادی نداشته است. کما اینکه با پیگیری‌های فراوان طی دو سال اخیر، یک فرد متخصص به‌عنوان نماینده در سازمان معرفی شد. این در حالی است که پیش‌ازاین حیوانات کوچک فاقد دفتر یا معاونت خاص بودند که بتوانند از طریق آن به مشکلات خود رسیدگی کنند.»

«دکتر سید جاوید آل داود» ضمن انتقاد از اینکه سازمان دامپزشکی هیچ‌گونه برنامه مدون برای استفاده از توان بخش خصوصی ندارد، ادامه داد: «با این حال سعی می‌کنیم که جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک این ارتباط را با بخش‌های دولتی، سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی برقرار کند.»

وی تصریح کرد: «ناگفته نماند سازمان دامپزشکی در برخی جلسات که مرتبط با بحث دام‌های کوچک است، در خصوص بررسی محصولات ورودی، آزمایش‌های بالینی یا ضرورت تدوین آیین‌نامه‌ها، از ما نظرخواهی کرده و ما نیز پاسخ‌هایی را ارائه کرده و سازمان نیز به برخی از این مشاوره‌ها جامه عمل پوشانده است.»

آل داود باتاکید بر اینکه به‌طورکلی بخش دولتی تمایل زیادی برای همکاری با بخش خصوصی نداشته است، خاطرنشان کرد: «با این حال ما در حال تعامل هستیم و خوشحالیم از اینکه این فضا در سال‌های اخیر مقداری بازتر شده و امیدواریم این تعامل هر چه بیشتر برقرار شود.»

وی ضمن اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی و کنگره‌های مختلف از سوی جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک، گفت: «از طریق همکاری با کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها تلاش می‌کنیم مشکلات حقوقی و همچنین سایر مواردی که از سوی مردم به جامعه ارجاع می‌شود را حل‌وفصل کنیم. همچنین در سال‌های اخیر همکاری‌های زیادی در خصوص برگزاری کنگره‌ها و کارگاه‌های بین‌المللی داشته‌ایم.»

رئیس هیئت‌مدیره جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک در پایان بابیان اینکه از گذشته با پایگاه خبری حکیم مهر آشنا بوده‌ام، گفت: «فعالیت این پایگاه خبری با تغییر مدیریت آن بسیار بهتر شده است. کما اینکه در گذشته جنبه جناحی داشت، از یک تفکر خاص حمایت می‌کرد و برخوردهای غیرمنصفانه در آن زیاد بود. اما با تغییر مدیریت طی دو سال اخیر این مشکل حل شده و الان حکیم مهر به‌عنوان یک سایت خبری پرطرفدار بسیار منصفانه عمل و اخبار مختلف را بدون جناح‌بندی منتشر می‌کند.»


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
0
بستگی به نوع برنامه دارد
نظر شما
ادامه