کد خبر: ۳۴۲۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر


دوره بازآموزی با محوریت کنترل و پیشگیری بیماری بروسلوز با حضور «دکتر کریم امیری» معاون دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور در بجنورد آغاز شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، این دوره آموزشی که از صبح روز یکشنبه در این اداره کل آغاز شده، در ادامه برگزاری دوره های مدون تقویم آموزشی دامپزشکی این استان هدف گذاری شده است و طی آن، آخرین شیوه نامه و دستورعمل های مرتبط برای فراگیران ارائه می شود.

در این دوره آموزشی 18 ساعته که تا فردا دوشنبه ادامه خواهد داشت، مدیران ستادی اداره کل و شبکه های تابعه به همراه کارشناسان مبارزه با بیماری های دامی استان حضور دارند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
حضورتان عرض کنم که این جلسات هم سر کاریه.در یکی از این کارگاهها یکی از دوستان دولتی که این کارگاه را پیچونده بود و من که اصلا سر رشته ای از این کارگاه نداشتم و تو بخش خصوصی هستم قرار شد دقیقه نود بجای وی امتحان بدم.باور کنید از روی جزوات هم نمی تونستند جواب بدن اما من(یعنی رفیقم) با اطلاعات مربوط به دانشگاه بهترین رتبه را کسب کردم.شایان ذکر است که یکی از مدرسین منو شناخت که سریع زدم به چاک
نظر شما
ادامه