کد خبر: ۳۴۲۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

روابط عمومی شبکه دامپزشکی قوچان، از شرکت فعال این شبکه در مانور حمله فرضی هوایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قوچان گفت: جهت آمادگی هرچه بیشتر تمامی ارگان ها از جمله دامپزشکی و برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها در شرایط بحرانی مانور حمله فرضی هوایی در شهرستان قوچان و با حضور مسئولین برگزار گردید.

«دکتر علیرضا قدرتی» افزود: دامپزشکی به عنوان متولی تولید غذای سالم در کشور نقش تعیین کننده ای در مقابله با بروز بحران ها دارد و در این میان مقابله و پیشگیری بیماری های مشترک بین انسان و دام همچون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، شاربن، تب برفکی و مشمشه در دستور کار این ارگان می باشد.

وی در پایان تصریح کرد: نقش دامپزشکی در این گونه بحران ها سم پاشی و رفع آلودگی منطقه مورد نظر در جهت جلوگیری از شیوع بیماریهای واگیردار به وی‍‍‍‍ژه سم پاشی لاشه های حیوانات، شناسایی اماکن دامی و دام های آسیب دیده، واکسیناسیون دام ها، جمع آوری لاشه های تلف شده و معدوم سازی لاشه ها به روش بهداشتی، درمان دام های آسیب دیده، ضدعفونی اماکن دامی و خودروهای عبوری، ذبح اضطراری دام های آسیب دیده و هماهنگی با امور دام در جهت تغذیه دام های بی صاحب و کنترل دام های منطقه و قرنطینه آن ها می باشد.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
خوبه که دامپزشکی اگه کاری انجام بده در حکیم مهر انعکاس بده ولی دامپزشکی قوچان اگه یه سلام به کسی بگه فوری اعلام میکنه تو سایت .
نظر شما
ادامه