کد خبر: ۳۴۰۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

به مناسبت دهه مبارک فجر بزرگترین مرکز بسته بندی گوشت قرمز و سفید در شهرستان نجف آباد افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، به مناسبت دهه مبارک فجر بزرگترین مرکز بسته بندی گوشت قرمز، مرغ آلایش خوراک دام استان با حضور مهندس طرفه معاون امور عمرانی استاندار، نجفی فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، دکتر مرادی رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، مهندس منتظری شهردار نجف آباد و دکتر محمد مهدی حسن پور مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد و جمعی از تولید کنندگان در شهرک صنعتی جوزدان شهرستان نجف آباد افتتاح گردید.

«دکتر حسن پور» در این خصوص اظهار داشت: این کارگاه بسته بندی با نظارت مستقیم دامپزشکی و با اخذ کد پروانه بهره برداری دامپزشکی تحت نظر یک دکتر دامپزشک به عنوان مسئول فنی بهداشتی اقدام به قطعه بندی و بسته بندی می‌نماید.

وی همچنین افزود: تغییر فرهنگ مصرف خانوار به سوی مواد پروتئینی بسته بندی شده علاوه بر ارتقاء سطح بهداشتی، با به کارگیری افرادی در این کارگاه‌ها در کاهش معضل اجتماعی بیکاری نیز مؤثر است.

همچنین «دکتر مرادی» رئیس نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی در خصوص بسته بندی و فراورده های خام دامی و ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد و از رستوران ها و هتل ها و ... خواست گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز خود را از مراکز مورد تایید سازمان دامپزشکی و به شکل بسته بندی تهیه کنید.

شایان ذکر است این مرکز در زمینی به مساحت 3000 متر مربع با ظرفیت اسمی روزانه 5 تن بسته بندی گوشت قرمز، 3 تن گوشت سفید و پانصد کیلوگرم آلایش خوراکی تمیز شده و هزینه ای بالغ بر 70 میلیارد ریال توانسته برای70 نفر اشتغال مستقیم و 400 نفر اشتغال غیر مستقیم فراهم نماید.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهندس اسلامی فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
3
0
شرکت بسته بندی بزرگ وعالی باکیفیت 20
نظر شما
ادامه