کد خبر: ۳۳۹۵۳
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور افغانستان در راس هیئتی از کارشناسان و مدیران دامپزشکی روز گذشته وارد قزوین شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، روز سه شنبه مورخ 19/11/95 «دکتر جهانگیر» رئیس سازمان دامپزشکی کشور افغانستان با هدف بازدید از مراکز پرورش دام و طیور و صنایع وابسته به استان قزوین سفر کرد.

سفر هیئت اعزامی از کشور افغانستان در راستای ارتقاء سطح همکاریهای دوجانبه و بهبود روابط تجاری بین ایران و افغانستان با توجه با ظرفیت های استان قزوین در صنعت دامپروری انجام شد که در جریان نحوه تشخیص و درمان بیماریهای دامی و چگونگی فعالیت کلینیک های دامپزشکی در مناطق روستایی و صنعتی قرار گرفتند.

مدیران دامپزشکی افغانستان همچنین از بخش های مختلف بیمارستان دامپزشکی آبیک شامل داروخانه، آزمایشگاه و مایه کوبی بازدید کرده و از نزدیک با فعالیتهای آزمایشگاهی و تشخیص بیماریهای دام و طیور و منابع تامین دارو و واکسن و نحوه تجویز و مصرف آن آشنا شدند.

در بخش دیگری از سفر، هیئت اعزامی از شرکت پخش دارو و واکسن که در مجاورت بیمارستان قرار داشت نیز بازدید به عمل آورده و در جریان چرخه تولید و توزیع دارو در کشور و استان قرار گرفتند.

آخرین بخش از بازدید مدیریت و کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور که دکتر ماکنعلی مدیر کل دفتر سازمان های تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور نیز ایشان را همراهی می کرد، به بازدید از دهکده حیات طبیعت باراجین قزوین اختصاص یافت که مقامات مسئول با حضور در این پارک از بخشهای مختلف دهکده بازدید به عمل آورده و با نحوه نگهداری حیوانات در این دهکده و خدمات دامپزشکی ارائه شده در آن آشنا شدند.

 
 
نظر شما
ادامه