کد خبر: ۳۳۸۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر



دوره آموزشی اصول و مبانی GMP و GHP در صنایع غذایی و کاهش ضایعات در زنجیره تولید و فرآوری گوشت در سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی تشکیل یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی، دوره آموزشی اصول و مبانی GMP و GHP در صنایع غذایی و کاهش ضایعات در زنجیره تولید و فرآوری گوشت با دعوت نظام دامپزشکی آذربایجان غربی و با همکاری سازمان فائو در سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان تشکیل یافت.

«دکتر محمد سلیمی‌راد» مسئول روابط عمومی دامپزشکی استان در این رابطه گفت: در این دوره دامپزشکان بخش خصوصی و دولتی حضور داشته و دکتر سهیل اسکندری که دامپزشک و متخصص بهداشت و کنترل مواد غذایی با گرایش ایمنی مواد غذایی هستند ، تدریس دوره را بر عهده داشتند. در این دوره به بررسی ضایعات گوشت در ایران و جهان پرداخته شده و در خصوص امکان تحقق خودکفایی ایران در تولید گوشت قرمز به بحث پرداخته شد.

دکتر اسکندری در ادامه این دوره، به اصول و مبانی GMP و GHP در صنایع غذایی پرداخت و به تشریح استاندارد های ملی از جمله استاندارد شماره 1836 پرداخت.

دکتر اسکندری از اعضای هیات علمی سازمان غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد.


 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
1
سازمان دامپزشکی بهتر است مقوله کلاسهای اموزشی را با همفکری وزارت بهداست مورد بازنگری قرار دهد .......................... البته گواهیی هم به شرکت کنندگان داده میشود که امتیاز انها را بالا میبرد ولی عملا دانش کسی بالا نمیرود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
از عزیز دل برادر متشکریم ولی چرا نظرتان را فیلتر شکن میدهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه