کد خبر: ۳۳۸۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
در پی انتشار خبر احتمال تایید اولین مورد ابتلای انسانی آنفلوانزای H5N8:
«دکتر محمدمهدی گویا» افزود: این بیمار با علائم کاهش فشار خون مراجعه کرد و بلافاصله تحت مراقبت قرار گرفته و در بررسی‌های بالینی هیچ گونه علائمی از آنفلوآنزا نداشته است ...
 

حکیم مهر - رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در پی انتشار اخباری مبنی بر بستری بیماری در نجف آباد به دلیل ابتلا به آنفلوآنزای پرندگان گفت: بر اساس نتیجه آزمایشات بیمار نجف آبادی آنفلوآنزا نداشت و از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، «دکتر محمدمهدی گویا» ضمن تکذیب خبر ابتلای کارمند سازمان دامپزشکی نجف آباد به بیماری آنفلوآنزای پرندگان که در برخی رسانه ها مطرح شده، اظهار کرد: این بیمار با علائم کاهش فشار خون مراجعه کرد و بلافاصله تحت مراقبت قرار گرفته و در بررسی‌های بالینی هیچ گونه علائمی از آنفلوآنزا نداشته است.

وی افزود: این بیمار چند ساعت بعد از مراجعه نیز با حال عمومی مناسب مرخص شده، اما از آنجا که این بیمار با پرندگان در تماس بوده است، جهت اطمینان خاطر از او آزمایشات لازم به عمل آمد.

وی افزود: بر اساس جواب آزمایشات وی هرگز دچار آنفلوآنزای پرندگان نشده است.

گویا تصریح کرد: لازم است همه بدانند مرجع اعلام این گونه بیماری‌ها وزارت بهداشت است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: تا کنون موردی از بیماری که در فضای مجازی و رسانه ها و بر اساس نوع مشخصی از آنفلوانزای پرندگان ذکر شده مشاهده نشده است و کار درستی هم نیست که نوی بیماری که شیوع آن صحت ندارد در مجامع بین المللی به نام ایران منتشر شود، بنابراین خبرنگاران در انتشار این گونه خبرها که مرجع صحت و سقم آن وزارت بهداشت است دقت بیشتری کنند.
 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
خبر قبلی اومده که بیمار از اول بهمن تو بیمارستان بستری و قرنطینه ست ولی جناب دکتر میگویند سرپایی یه آزمایشی گرفتیم و مرخص کردیم!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
............................... که این خبر را اعلام کرده ایشان باید بداند که مرجع ذیصلاح در این زمینه وزرارت بهداشت است
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
باسلام به دکتر گویا نظربه اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است وبا توجه به گزارش منتشر شده بهتر نیست که از افراد زحمت کش در حیطه پیشگیری از بیماری آنفلوانزا نمومه هایی گرفته شود تا حداقل کمی از وظائف خود را انجام داده باشیم چرا در مملکت ما ایران از محکوم شدن برای انجام ندادن وظائف خود ناراحت شده و حتی اگر کسی وظیفه خودمان را به ما تذکر دهد سریع ناراحت شده و دنبال توجیه کردن ان هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
گویا جان ! مثل همیشه یه اطلاعیه صادر کنید و چندتا توصیه به مردم بکنید و برید دنبال اعتبار گرفتن از دولت. آخه ملت هم یه خاکی به سرشون میکنند،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
بگویید نان شیرینی بخورند ... جناب گویا چه چیزی را تاکنون تایید کرده اند ؟؟؟
نظر شما
ادامه