کد خبر: ۳۳۷۳۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
 

کتاب Veterinary Medicine  که مهمترین textbook  دامپزشکی جهان است، در صفحه 458 چاپ یازدهم (2017) خود خلاصه ای از مقاله مستخرج از پایان نامه دکتری تخصصی «دکتر امین ممقانی» با استاد راهنمایی «دکتر مسعود مهام» و «دکتر بهرام دلیرنقده» و استاد مشاوری «دکتر سعید عزیزی» را چاپ کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه ارومیه، مقاله مذکور تحت عنوان Effects of ginger extract on smooth muscle activity of sheep reticulum and rumen  در سال 2013 در مجله VRF  که به وسیله دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه چاپ می شود، منتشر شده است.
 
 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
دامپزشک
|
Finland
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
1
افرین به اساتید بزرگ و متعهد دانشکده دامپزشکی ارومیه. مفتخرم که 18 سال پیش از دانشکده دامپزشکی ارومیه فارغ التحصیل شدم و دانشجوئی دکور دلیر نقده و عزیزی بوده ام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
0
این موضوع چیز جدیدی در این کتاب ارزشمند نیست، از مقالات اساتید دانشگاه شیراز هم قبلا در این کتاب ارجاعاتی دیده شده بود. مثلا در مورد بیماری besnoitiosis از مقاله دکتر عریان و دکتر صادقی استفاده شده بود. یا حتی در مورد تیلریوز از مقاله استاد هاشمی فشارکی به عنوان رفرانس استفاده شده بود.
خون جگر خورده تو تز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
1
0
واقعا بعید بود تکست جماعت، طرف تولیدات علمی جماعت از طرف ایران بره. دلیلشم همه میدونیم. تو نرم افزارای آماری مستتره. البته این چیزی از ارزش های علمی این بزرگواران کم نمیکنه. اما در جامعه علمی ای که 99 درصد اطلاعاتش دیتاسازیه باید قید اون 1 درصد رو هم زد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
1
آن بزرگوارانی که وظیفه ویرایش مهمترین کتاب text دامپزشکی جهان یعنی Veterinary Medicine رو بر عهده دارند، فرق original article و دیتاسازی رو بهتر از هر شخص دیگری میدانند، و بعد از مطالعه مقاله و امکانات سخت افزاری و پروسه تحقیق انجام شده و بک گراند علمی که مهترین پشتوانه انتشار یک مقاله اورجینال میباشد، تصمیم میگیرند که نتایج اون تحقیق را در کتاب تکست وارد بکنند، بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اظهار نظری حداقل زحمت مطالعه مقاله رو به خودمان بدهیم و بعد نظرمان را اعلام بکنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
اون بزرگواران! قادر به شناختن اون به قول شما تعداد اندک رو هم دارند برای اونها شناخت original article کار راحتیه. اونها خیلی بهتر از من وشما محققان کشورمون رو می شناسند. خیلی از محققان کشور تو انجا شناخته شده ترن. در حالی که ما ممکنه حتی نامشون رو هم نشنیده باشیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
حکیم مهر عزیز سلام، لطفا این خبر را هم پوشش دهید:
استناداد یکی از مهمترین کتب دامپزشکی به مقالات اساتید دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز
كتاب Veterinary Medicine در ويرايش يازدهم خود كه اخيراً در سال 2017 ميلادي به چاپ رسيده، به 21 مقاله از اساتيد دانشكده ي دامپزشكي دانشگاه شيراز ارجاع داده است.

آقايان دكتر سعيد نظيفي (4 مقاله)؛ دكتر علي رضاخاني (3 مقاله)؛ دكتر آرش اميدي، دكتر علي اصغر چالمه، دكتر علي حاجي محمدي و دكتر احمد عريان (هر كدام 2 مقاله) و دكتر مهرداد پورجعفر، دكتر عليرضا رعايت جهرمي، دكتر شهرام شكرفروش، دكتر محسن قانع، دكتر خداداد مستغني و دكتر ناصر وصال (هر كدام 1 مقاله) از اساتيدي هستند كه به مقالات آن ها در اين كتاب ارجاع داده شده است
منبع خبر:
http://khabar.shirazu.ac.ir/News/show.aspx?ID=19865
نظر شما
ادامه