کد خبر: ۳۳۷۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان‌های گناوه و دیلم گفت: فضای سبز مرغداری‌ها حذف شود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «محمد تولیده» عصر چهارشنبه در کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه به حیوانات و پرندگان وحشی در سالن کنفرانس مرکز فنی و حرفه ای گناوه اظهار داشت: مسئولان درمانگاه دامپزشکی مرکزی گناوه و از جمله دکتر قجری در مدت کوتاهی که در گناوه مشغول فعالیت هستند کمک های زیادی را در همکاری با اداره محیط زیست شهرستان های گناوه و دیلم در بحث درمان وحوش داشته اند که همه اینها نیز به صورت رایگان بوده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان‌های گناوه و دیلم گفت: باید اعتراف کنم که انجمن یاوران سبزاندیش طبیعت شهرستان گناوه و درمانگاه دامپزشکی مرکزی شهرستان گناوه از آغاز فعالیت خود تا به امروز کمک‌های شایانی را در همکاری با ما داشته‌اند و برخی کم‌کاری‌های ما را با فعالیت بهینه خود پوشش مناسب داده‌اند.

تولیده بیان داشت: مطالب ارائه شده در این کارگاه آموزشی بسیار خوب، علمی و تخصصی بود و امیدواریم که این کارگاه‌ها به همت انجمن یاوران سبزاندیش طبیعت شهرستان گناوه تداوم پیدا کند و از این انجمن بابت تمام فعالیت‌های نو و خلاقانه آنها در راستای گسترش فرهنگ زیست محیطی همچون این کارگاه تخصصی تقدیر می‌کنم.

وی در خصوص سیاست اشتباه سازمان محیط زیست در زمینه اختصاص ۲۵ درصد فضای مرغداری‌ها به بحث فضای سبز ادامه اضافه کرد: در حال حاضر به این نتیجه رسیده‌ایم که این سیاست، یک سیاست اشتباه بوده و ما درخواست کرده‌ایم که فضای سبز مرغداری‌ها حذف شود.

تولیده به دلایل این درخواست اشاره و متذکر شد: از آنجا که ممکن است پرندگان مهاجر و یا بیماری که از روستاهای اطراف این مرغداری‌های به آنجا آمده و در فضای سبز مرغداری‌های یا اطراف آن وارد شده و موجبات انتقال بیماری‌هایی به مرغداری‌ها شده و در نتیجه باعث وارد آمدن ضررهای جبران‌ناپذیر به سرمایه گذار و صنعت مرغداری شوند.

وی گفت: اعضای انجمن یاوران سبزاندیش طبیعت شهرستان گناوه بازوی توانمند مشاوره‌ای ما در زمینه محیط زیست هستند و تلاش‌های مردم شهرستان گناوه در راستای گسترش فرهنگ زیست محیطی ستودنی و قابل تقدیر است.

تولیده تصریح کرد: فعالیت‌های انجمن یاوران سبزاندیش طبیعت شهرستان گناوه هم راستا و مکمل وظایف این سازمان بوده و اثربخشی برنامه‌های گسترده و دانش محور انجمن نه تنها در سطح جامعه محلی بلکه نمودی کشوری داشته است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان‌های گناوه و دیلم گفت: برگزاری این کارگاه اقدامی شایسته و به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و بر اهمیت مطالعه زیست محیطی  برای اجرای طرح های صنعتی و تولیدی که تحت تاثیر طبیعت و عوامل آن  هستند تاکید ویژه داریم تا ضمن توسعه، تنوع زیستی تداوم یابد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
1
این که یک چیز بدیهی است. مرغداری فضای سبز نمیخواد مگر پارکه
نظر شما
ادامه