کد خبر: ۳۳۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه گفت: کارمند وظیفه شناس شبکه دامپزشکی صحنه در هنگام مایه کوبی دام ها با حمله یک سگ مواجه شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «مهندس رامین سمیعیان» از مصدوم شدن یکی از کارکنان شبکه دامپزشکی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: «جواد سروش» یکی از کارکنان شبکه دامپزشکی این شهرستان در حین انجام وظیفه دچار حادثه شد.

وی افزود: کارمند این شبکه در هنگام مایه کوبی دام ها در یکی از روستاهای شهرستان صحنه با حمله یک سگ مواجه شده و پس از برداشتن چند قدم به سمت عقب به داخل چاه سقوط کرده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه با بیان اینکه این حادثه موجب پارگی تاندون پای این کارمند وظیفه شناس شده است، خاطرنشان کرد: این حادثه بار دیگر سختی های کار دامپزشکی را نمایان کرد.

دکتر سمیعیان با اشاره به مخاطرات پیش روی کارکنان دامپزشکی تصریح کرد: کارکنان دامپزشکی همواره در معرض خطر ابتلا به بیماری های مشترک بین انسان و دام، مصدومیت های شدید ناشی از گزش و حمله حیوانات و... قرار دارند، اما با این وجود در عرصه حفظ و حراست از سرمایه های دامی استان در مقابل بیماری ها از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و تامین بهداشت عمومی شهروندان را در حوزه فرآورده های خام دامی از وظایف عمده و اصلی خود می دانند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
1
حتی دوستان علوم ازمایشگاهی سختی کار میگیرند(چون ظرف حاوی نمونه ادرار یا مدفوع را جابجا میکنند) اون وقت دامپزشکانی که تا زانو در مدفوع و ادرار کار میکنند و در معرض انواع لگد و گاز گرفتن و حادثه و بیماری قرار دارند خیر.
نظر شما
ادامه