کد خبر: ۳۳۶۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

حمایت از تولید داخلی دارو و واکسن های دام و طیور از اولویت های سازمان دامپزشکی کشور است و از سیاستهای سازمان دامپزشکی کشور این است که شرکتهای وارد کننده به نوعی در پروسه تولید مواد دارو دخیل شوند و فقط به امر واردات نپردازند که امیدواریم در این زمینه پیشرفتهای بیشتری داشته باشیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، «دکتر محسن مهدوی نژاد» مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از شرکت تولیدات داروهای دامی استان سمنان گفت: حمایت از تولید داخلی دارو و واکسن های دام و طیور از اولویت های سازمان دامپزشکی کشور است و از سیاستهای سازمان دامپزشکی کشور این است که شرکتهای وارد کننده به نوعی در پروسه تولید مواد دارو دخیل شوند و فقط به امر واردات نپردازند که امیدواریم در این زمینه پیشرفتهای بیشتری داشته باشیم .

وی با اشاره به نام گذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، استراتژی سازمان دامپزشکی کشور را تغییر فرآیندها و رویه های نظارتی و عملیاتی از واردات به بخش تولید دانست و افزود: انشاالله این امر باعث تشویق تولیدکننده های داخلی می شود و با تولید در داخل باید به جایی برسیم که مقدار زیادی از تولیدات را برعهده بگیریم.

در پایان دکتر مهدوی نژاد بیان نمود:: 75 شرکت تولید کننده دارو، 30 شرکت پخش سراسری و 1760 داروخانه دامپزشکی در سطح کشور در حال فعالیت هستند و سالانه بین 35 تا 40 میلیون دلار از تولیدات دارویی و مواد بیولوژیک از کشور به سایر کشورهای خارجی صادر می شود.
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
0
0
ای کاش یه نظارت هم بر این داروخانه ها میشد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
واقعا.متاسفانه برخی از همکارای داروخونه دار به هر قیمتی شده میخان داروهاشونو غالب کنن.یک کبوتردار که فقط چند ده کبوتر داشت به من مراجعه کرد که درگیری نیوکاسل داشت.که با چند ده هزارتومن بیماری اش کنترل شد ولی قبل از مراجعه به من همکار داروخونه دار من در حدود یک تومن بهش دارو داده بود که داروها هیچکدام افاقه نکرده بود که بماند تلفات به نوبه خود باقی ماندهبود.متاسفانه نه فقط در بخش همکارای داروخونه دار بلکه در همه بخشهای دامپزشکی چه خصوصی و دولتی خیلی وقته وجدان کاری پر کشیده و خبری نیست. و امثال دکتر اواک و دکتر باسامی که اصول اخلاقی و کاری حرف اولو براشون میزد ، تبدیل به افسانه شده. دکتر باسامی عزیز تا آخر دکتر و استاد موند و هیچوقت کانالی به سمت دلالی جوجه و این چیزا نزد وتموم انرژیشو صرف این مملکت کرد.یادشون گرامی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
شما بیماری نیوکاسل رو درمان کردی؟ کاش يه مقاله در مورد ش بنویسی. 22 ساله کلنسین هستم نیوکاسل درمان نتونستم بکنم. یکم منطقی باش.
ناشناس
|
Azerbaijan
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0
0
روح استاد باسامی شاددددد
نظر شما
ادامه