کد خبر: ۳۳۵۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

متن نامه رئیس سازمان نظام دامپزشکی به رئیس مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، این نامه درکنار رایزنی رؤسای نظام دامپزشکی استان‌ها با نمایندگان مجلس زمینه تصویب مفاد بند «ی» ماده 89 لایحه برنامه ششم را فراهم نمود.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
انتشار اين نامه به هدفي انجام شد است
...........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
ای کاش سازمان نظام تعداد پرونده های منجر به صدور حکم محکومیت دامپزشکان به جهت تقصیر را مشخص نماید تا ببینیم اجبار کلیه اعضای نظام که شامل شاغلین و غیر شاغین میشود به خرید بیمه مسئولیت حرفه ای توجیه منطقی دارد یا خیر ؟ به عقیده ما بیمه اختیاری بسیار مناسب می باشد و اجبار در این زمینه ظلم مضاعف به اعضای نظام دامپزشکی است و احتمالا ........................ همانگونه که از تمام اعضاء چه فعال و چه غیر فعال برای تمدید کارت عضویت بصورت غیر قانونی حق عضویت معوقه می گیرند ...................
علی مناف زاده
|
United States of America
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
اعضای انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی و ناظرین بهداشتی استان آذربایجان غربی مراتب تقدیر و تشکر خود را از جناب آقای دکتر صفری به جهت تلاش در راستای تصویب ماده 44 و بند ی ماده 89 لایحه برنامه ششم، در مجلس شورای اسلامی اعلام می دارد.
امید است این تلاشها منتج به تامین امنیت شغلی و استقلال کامل مسئولین فنی بهداشتی گردیده و بستر مناسب برای نظارت بهداشتی صحیح فراهم گردد.
دکتر علی مناف زاده - رییس انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی استان آذربایجان غربی
نظر شما
ادامه