کد خبر: ۳۳۴۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر


دوره آموزشی تفسیر و ارزیابی نتایج آزمایشات سرولوژی در بیماریهای طیور در اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، دوره آموزشی تفسیر نتایج آزمایشات سرولوژی طیور به منظور ارتقاء و بروز رسانی اطلاعات علمی در تفسیر نتایج آزمایشگاهی دامپزشکی با شرکت بیش از 50 نفر از دامپزشکان بخش های دولتی و خصوصی توسط اداره کل دامپزشکی استان و با همکاری شورای نظام دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد برگزار گردید.

«دکتر مهوش کریمی» رئیس اداره آموزش و ترویج دامپزشکی استان گفت:با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته در سطح استان و در راستای همسویی هر چه بیشتر همکاران شاغل در حوزه طیور اعم از دولتی و خصوصی، این دوره کمک شایان توجهی در راستای بهبود مدیریت گله های پرورشی طیور و کمک به تشخیص روند بیماریها و اتخاذ بهترین روشهای درمان خواهد داشت.

وی گفت: ارتقا سطح علمی و همگام بودن دامپزشکان شاغل در بخش طیور اعم از دولتی و خصوصی با پیشرفتهای جدید علمی و بروز رسانی توان علمی این بخش از جمله موارد برگزاری این دوره آموزشی می باشد.

در این دوره آموزشی که بمدت سه روز در سالن همایش های معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار گردید دکتر هادی حق بین از اساتید دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار علاوه بر بیان دیدگاهها و ارائه آخرین یافته های علمی، به پرسشهای شرکت کنندگان درحوزه های علمی و فنی پاسخ داد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
0
سه روز نبود , یک روز
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
0
یک دوره 18 ساعته با کیفیت بسیار پایین بصورت بسیار فشرده طی 5 ساعت تدریس شد.
نظر شما
ادامه