کد خبر: ۳۳۳۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
http://hakimemehr.ir/files/fa/news/1395/10/12/4852_277.png

کمیته فنی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با موضوع استقرار ناظرین دولتی در کلیه کشتارگاههای طیور استان در سالن جلسه اداره کل دامپزشکی با حضور معاونین و روسای ادارات ستادی اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در راستای اجرای طرح کاهش سن و وزن کشتار مرغ گوشتی و نیز تشدید اقدامات قرنطینه ای در تمامی کشتارگاههای طیور استان، در جلسه کمیته فنی اداره کل دامپزشکی استان مقرر شد که در تمام کشتارگاه ها ناظرین دولتی تمام وقت و مقیم مستقر گردند.

«دکتر حامی» معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان با اعلام این خبر افزود: ناظرین براساس شرح وظایف ابلاغی و با هدف نظارت برکلیه امورات بهداشتی کشتارگاهها و نیز اجرای طرحهای ابلاغی در این اماکن انجام وظیفه می نمایند.

وی همچنین هرگونه عملیات قطعه بندی در خارج از کشتارگاهها و مراکز مجاز بسته بندی را غیرقانونی و غیرمجاز اعلام کرده و افزود: هرگونه انجماد محصولات تازه در مراکز عرضه فرآورده های خام دامی نیز ممنوع بوده و درصورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه ناظرین بهداشتی دامپزشکی برخورد قاطع و قانونی با متخلفین بهداشتی خواهند داشت.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
مسئول فنی بهداشتی در اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
2
0
پس همکاران بخش خصوصی چه می کنند؟

این حرکت میتونه ریشه در سه چیز داشته باشه:
1.ضعف عملکرد مسئولین فنی بهداشتی و ناظران تحت فرمان
2.موازی کاری بی تدبیرانه معاون سلامت استان
3.بی کاربودن کارشناسان دولتی
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
0
ما مسولین فنی اگه بتونیم حقوقمون رو سر وقت بگیریم کار بزرگی کردیم
من خودم مسول بهداشتی اصفهان هستم
حالا یه استان اومده و از ناظرین دولتی داره بهره میبره برای کمک به مسولین فنی ، شما چرا میخوای به قول خودتون ریشه یابی کنین اونم به غلط
نظر شما
ادامه