کد خبر: ۳۳۱۷۲
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر مسعود هاشم‌زاده» افزود: لازم است برخی افراد از قضاوت‌های زودهنگام و برداشت‌های شخصی تا مشخص شدن وضعیت نهایی این دستورالعمل جداً پرهیز نمایند تا فضای موجود ملتهب نشود ...
 

حکیم مهر - معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در مشهد در خصوص اجرای ماده 19 اعلام داشت: اصلاحیه ماده 19 آماده است و در صورت تائید نهایی، بزودی ابلاغ می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر مسعود هاشم زاده» در حاشیه بازدید از مرکز بررسی بیماریهای دامی گلمکان در مشهد در این باره اظهار داشت: در جهت پیاده سازی صحیح دستورالعمل ماده 19 تلاش شده است منافع ذینفعان و در نهایت سلامت محصولات تولیدی را در نظر داشته باشیم.

وی اظهار داشت: با توجه به نواقصی که قبلاً وجود داشت و سبب بروز اختلافاتی در این زمینه شده بود، در کمیته ای جداگانه دستورالعمل قبلی مجدد بازنگری شده و موارد تکمیلی در آن گنجانده شده و سعی شده است تا زمینه بروز اختلافات به حداقل برسد.

هاشم زاده اجرای ماده 19 را زمینه ساز تولید محصولات سالم تر و نیز در جهت تقویت قوه نظارتی دامپزشکی دانست و گفت: تلاش داریم تا ضمن قطع رابطه مالی تولیدکننده و مسئولین فنی بهداشتی، مسئولیت مستقیم سلامت محصولات را متوجه تولیدکننده نماییم تا تولیدکننده هم مانند ما دغدغه سلامت محصولات را داشته باشد.

دکتر هاشم زاده اظهار داشت: جلساتی با متولیان مرتبط تولید داشته ایم و ضمن توجه به دغدغه های آنان و نیز مبانی قانونی ماده 19، اشکالات قبلی رفع شده و در آینده نزدیک شاهد اجرای آن خواهیم بود.

وی اذعان داشت: سازمان دامپزشکی کشور به دنبال اجرای صحیح دستورالعمل ماده 19 است و لازم است برخی افراد از قضاوت های زودهنگام و برداشت های شخصی تا مشخص شدن وضعیت نهایی این دستورالعمل جداً پرهیز نمایند تا فضای موجود ملتهب نشود.

 
 
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
1
4
اتفاقا باید فضا ملتهب شده و سر و صداها آنقدر بالا بره تا سازمانی که در طی حداقل 3 سال و نیم اخیر خواب بوده ( یا خودش و به خواب زده) متوجه مسئولیت هاش در قبال سلامت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی برای جامعه و امنیت شغلی هم صنف هاش بشه...!! یا اینکه مقام و واگذار کنه به افراد مسول و کاردان تر ...!!
مهرتاش طالع
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
3
اینجانب نزدیک به 20 سال سابقه کار در بخش خصوصی دامپزشکی را دارا هستم. آنچه من در این مدت فهمیده ام آنستکه با التماس به مسئولان سازمان دامپزشکی و من بمیرم-تو بمیری (!) کار مسئولین فنی هرگز پیش نخواهد رفت. (که اگه قرار به پیش رفتن بود تا کنون و بعد از گذشت سالها از ابلاغ قانون ماده 19 پیش رفته بود.)
متاسفانه تجربه به اینجانب ثابت نموده است تا آن زمان که برخی مسئولان ذینفع در ..................... میز و جایگاه خود را در خطر نبینند ، هیچ اتفاقی روی نخواهد داد.
به هر حال آقایان دولتی با درآمد ثابتی که (در هر شرایط) در پایان ماه در حساب بانکی خود می بینند ، اصولا معنای حقوق های اندکی که ماه ها عقب میافتد را درک نکرده این قضیه برایشان چندان ملموس نیست بویژه آنکه ................... در زمینه اجرای ماده 19 برای خود متصور نیستند!
لذا شاید بهتر باشد که دوستان فعال در این حیطه ، انرژی و وقت خود را به ارگان های حاکمیتی ورای سازمان سوق داده و با روشنگری خطراتی که مسئولان فنی در صف مقدم مبارزه با آن قرار دارند ، دوران التماس به روسای سازمان جهت انجام وظایف خود در اجرای قانون ماده 19 را به سر آورده و واقع نگری را جایگزین آرمان طلبی نمائیم.
ناشناس
|
Finland
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
1
0
سلام. در جواب آقای دکتر اخوان فر و اعضاء نظام دامپزشکی باید گفت سازمان دامپزشکی دنبال برنامه ایست که قضیه قراردادهای اصفهان اتفاق نیافتد و نظام دامپزشکی برای حقوق همکاران ................ و ...... درصد حقوق مسئول فنی را برای خود مصادره نکند. مشکل از انجا شروع شد که سازمان مخالف درصدهای نظام دامپزشکی شد و جلوی ان ایستاد. نظام دامپزشکی برای بالا بردن درامد های خود باید فکری غیر از ..................... کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
1
...........تر از سازمان سنجش و آموزش در ایجاد ظرفیت دانشجویان دامپزشکی و ............تر از سازمان دامپزشکی در حمایت از دامپزشکان بدبخت در دنیا موجود نیست.افسوس میخورم رفتم درس خوندم حالا رفتم تو شغل پدرم با سر پایین.فقط بخاطر شرایط کثافت کار تو دامپزشکی. ................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
3
دلتونو صابون نزنین!!!!!
شک نکنین ...... منظورشون اصلاح به نفع کارفرماهای ماست نه ما دامپزشکای بیچاره!
....... دیدن جو دامپزشکا داره برعلیهشون متحد میشه میخوان همه رو تو عمل انجام شده بزارن تا حتی مسئولین بعدی سازمان هم نتونن کاری کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
3
مرد مومن "قضاوت زود هنگام"کدومه هفت سال امثال شما دست رو دست گذاشتن قانون مملکت رو به زباله تبدیل کردن الان هم 4 برگ بی خاصیت را به عنوان بازنگری دادین که مثلا سازمان در حال اجرای قانونه؟آقای دکتر لااقل از سابقه خود در سازمان نظام خجالت بکشید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
2
اقای دکتر هاشمزاده حضرت عالی اگر با پانزده سال سابقه وهدر دادن جوانی وعمر خود نه ماه حقوق دریافت نکرده بودید چکار می کردید لابد ................................ دنبال کار دیگری می رفتید امثال ماها که چشممان به دست کارفرما بود وبا هر اعتراضی شرمنده خانواده میشدیم وسفارش کننده و..... نداریم باید به کجا پناه ببییم اگر .......... احقاق حق مسئولین فنی زحمت کش را ندارید .................. تا دیگران شاید اقدامی نمودند العاقبه للمتقین
کدخدا منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
لطفا سکوت کنید
ماهرچی هم اینجا به سر و کله هم دیگه بزیم اینا کارخودشون رومیکن پس بهتره ما جوگیر نشیم
مسولان بنده خدا هم خودشون دغدغهای خودشون رو دارند اگه الان به فکر ............................. نباشندپس کی باید این کار رو کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
کفتید فضا راملتهب نکنید تا ما ................................. سلامت وبهداشت غذای جامعه را به یه مشت کارفرما که از اب می خواهد کره بگیرد ندهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
2
بنده به عنوان مسئول فنی در یک واحد بسته بندی مرغ هستم وکارفرما گوشش به هیچی بهکار نیس وهرکاری دلش خواست انجام میده (بارمنجمد،بدون مجوز،وضعیت بهداشتی افتضاح....) ومن هرچی تذکر میدم گوش نمیده ومیگه من حقوقتودمیدم کاری نداشته باش و من خودم بلدم چطوری با اداره کناربیام و راستم میگه!!ومعتقده که دامپزشک برای من یه به بار مالی اضافه هست ونیازی ندارم وبه ضرر تولیده حتی حقوقم نداده ومنو تهدید به قتل هم کرده وکسی هم رسیدگی نکرده فعلا...مثلا میخوان از همچین تولید کننده ای که اکثر کارگراشم افغانیه حمایت کنن،متاسفم واسه خودم همچین مسئولانی که ادعای حمایت از حق وحقوق دامپزشکی دارن!!!
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
آقایان چرا سر خودتان کلاه میگذارید. مگه چندی پیش نبود که تولید کننده واکسن داشت لیبل تاریخ عوض می کرد .هر روز از این چیزا در کارخانجات اتفاق می افته و تولید کننده هم به کسی پاسخگو نیست و اگر خواستید فراخوان بگذارید تا هر کس فیلمی دارد منتشر کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
شایددیر یا خیلی دیرشده باشد حکایت نوشدارو سهراب اما سوال اصلی از کسانیکه حاکمیت را نمایندگی میکرده اند و یامیکنندچرا حالا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
سلام. در جواب آقای دکتر اخوان فر و اعضاء نظام دامپزشکی .................. باید گفت سازمان دامپزشکی دنبال برنامه ایست که درصد حقوق مسئول فنی را برای خود مصادره نکند. مشکل از انجا شروع شد که سازمان مخالف درصدهای نظام دامپزشکی شد و جلوی ان ایستاد. نظام دامپزشکی برای بالا بردن درامد های خود باید فقط به خوردن درامد حاصل از صدور و تمدید پرورانه باشد نه اینکه از همکار بیچاره ...................
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
باور بفر مایید ......... در جبران حرکت کم نظیر دکتر صفری در اخراج .................. یک ضد حال سوپرایز کننده برای همه اعضاء نظام بزودی صادر میکنه.
مسئول فنی بهداشتی
|
United States of America
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
درود بر دکتر صفری و دکتر اخوان فر شجاع !
اگه سازمان دامپزشکی نمیخواد استقلال ناظران بهداشتی رو تامین کنه، مردم باید بدونن ناظرین بهداشتی در چه شرایطی دارن نظارت میکنن...
نظر شما
ادامه