کد خبر: ۳۳۱۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

رساله عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد در جشنواره پژوهش و فنآوری دانشگاه تهران به عنوان رساله نمونه مقطع دکتری انتخاب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: رساله مقطع دکتری تخصصی شفیق شفیعی عضو هیات علمی گروه بهداشت و کنترل کیفی مواد غذائی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد، با موضوع  "مطالعه پاسخ  های ایمنی  ماهی قزل  آلای رنگین  کمانب ه  آنتی ژن  سلول کامل  یرسینیا راکری حاوی  محرک ایمنی  طبیعیG2   "  عنوان رساله نمونه این جشنواره را کسب کرد.

شامحمدی افزود: چاپ هفت مقاله در مجلات معتبر بین المللی و ملی، ارائه سه مقاله در همایش های داخلی و خارجی و ثبت اختراع واکسن  بیمارییرسینیوزیس  درماهی  قزلآلای  رنگینکمان  با استفادهاز  سویه هایبومی  کشور از جمله دستاوردهای این رساله است.

به گفته وی شفیق شفیعی استادیار گروه بهداشت و کنترل کیفی مواد غذای دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد است که تالیف دو عنوان کتاب، چاپ بیش از 15 مقاله در مجلات معتبر، ارائه بیش از 40 مقاله در همایش داخلی و بین المللی ،عضو انجمن شیلات ایالات متحده و عضو انجمن پاتولوژیست های ماهی اروپا از سوابق علمی و اجرایی وی است.
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
1
1
ایولا خاااان
مصطفی قلاوند
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
1
1
بسیار عالی، آرزوی موفقیت های بیشتری برای ایشون دارم
امیدی
|
United States of America
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
1
1
باعث افتخار هست ، در کشور عزیزمان ایران ، چنین افراد شایسته ای هستند که با علم خود بر دانش ایران می افزایند و سربلندی و عزت را برای کشورمان به ارمغان میاورند . ان شاء الله همیشه موفق باشند .
نظر شما
ادامه