کد خبر: ۳۲۹۹۱
 

مدير کل محيط زيست استان لرستان به همراه اعضاي کانون همياران طبيعت و اعضاي انجمن حاميان حيوانات لرستان در دانشکده دامپزشکي دانشگاه لرستان حضور يافته و سپس از بيمارستان تخصصي دانشکده بازديد بعمل آوردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، در اين بازديد که به منظور تقدير از رئيس دانشکده و رئيس بيمارستان تخصصي دانشکده دامپزشکي صورت گرفته بود، بر ارائه راهکارهايي مبني بر تقويت همکاري بين سازمان حفاظت محيط زيست، دانشکده دامپزشکي و تشکل هاي مردم نهاد مرتبط با محيط زيست بحث و تبادل نظر شد.

 در اين جلسه «فتحي بيرانوند» مدير کل محيط زيست استان اظهار داشت: سازمان هاي مردم نهاد فعال در زمينه حفاظت محيط زيست در اشاعه فرهنگ بهره وري درست از محيط زيست نقطه قوت است.

وی با تاکید بر تنوع زيستي غني استان، با توجه به خدمات ارائه شده بيمارستان دامپزشکي از دانشگاه تشکر کرد.

در اين جلسه «دکتر محسن عباسي» رئيس دانشکده دامپزشکي حفاظت از محيط زيست را امري خداپسندانه دانسته و حفظ سلامت و بهداشت حيات وحش و حفاظت از محيط زيست را در نهايت سلامت انسان ها دانست.

وی ضمن اعلام همکاري با تمامي دلسوزان عرصه حفاظت محيط زيست به امکانات موجود در دانشکده و بيمارستان تخصصي دامپزشکي اشاره داشت.

در پايان جلسه از رئيس دانشکده و رئيس بيمارستان تقدير بعمل آمد.

در ادامه بازديدي از بيمارستان دانشکده دامپزشکي به عمل آمد و از قسمت هاي مختلف آن شامل بخش اداري، بخش آموزشي و درماني شامل بخش هاي جراحي، راديولوژي، آزمايشگاه، داخلي دام هاي کوچک و بزرگ، مامايي و..... توضيحات لازم به بازديد کنندگان ارائه شد.

 

نظر شما
ادامه