کد خبر: ۳۲۹۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر محمدرضا صفری» در سفر به استان کردستان در جلسه هماهنگی با مسؤولان ستادی دامپزشکی استان کردستان افزود: تقویت حوزه سلامت یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان است که این مسیر را به جد دنبال می‌کنیم ...
 

حکیم مهر - رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: جدای از صدور 5 هزار 300 پروانه فعالیت دامپزشکی در کشور، یک هزار و 700 داروخانه و 300 آزمایشگاه به جامعه هدف خود ارائه خدمت می‌دهند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر محمدرضا صفری» عصر امروز در جلسه هماهنگی با مسؤولان ستادی دامپزشکی استان کردستان، اظهار کرد: یک تحول بنیادین در مدیریت دامپزشکی در حال شکل‌گرفتن است و تحولات در دو بخش عملیاتی شامل مایه کوبی و بخش مدیریت است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور افزود: دامپزشکی از دهه 50 شروع به فعالیت کرده است که اگر مدیریت‌ها به مردم واگذار شود، می‌تواند موفق‌تر عمل کند و دولت نظارت بر آن را داشته باشد.

وی تصریح کرد: صدور 5 هزار و 200 تا 5 هزار و 300 پروانه فعالیت، یک هزار و 700 داروخانه، 300 آزمایشگاه و سه آیین‌نامه کمک به رشد دامپزشکی در بخش خصوصی و همراه بودن بیشتر با بخش خصوصی است.

صفری خاطرنشان کرد: نظام دامپزشکی کمک به کلان دامپزشکی است و از بخش خصوصی و دولتی حمایت می‌کند که اکنون 35 هزار نفر عضو سازمان نظام دامپزشکی هستند و سالانه حدود یک هزار و 500 نفر به این مجموعه افزوده می‌شود.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور یادآوری کرد: انتقاداتی به شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی وارد است که شاکله آن دولتی شده است، اما این شورا با این ترکیب فعلی می‌تواند موثر واقع شود، هرچند این شورا بخش مهم سازمان نظام دامپزشکی است.

وی همچنین ادامه داد: شورای سازمان نظام دامپزشکی به این سمت پیش می‌رود که بخش از مسوولیت‌های مهم را به عهده بگیرد که در زمینه آموزش اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی با اشاره به تحولات دیگر در دانشکده دامپزشکی کشور اظهار کرد: این دانشگاها نیز باید با توجه به نیازهای جامعه نیروی ماهر و متخصص را تربیت کنند و در محتوی منابع درسی نیز تغییراتی را ایجاد کنند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: اگر دانشگاه ها نتوانند خود را با این سیاست و وضع موجود در جامعه تطبیق ندهند در آینده با مشکل بیکاری دانش آموختگان رشته های دامپزشکی مواجه خواهیم بود.

صفری افزود: سلامت غذا، الزاماً نیاز به حضور و نظارت دامپزشکی دارد که نابسامانی‌هایی وجود دارد، اما در کردستان این شرایط خوب پیش می‌رود.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: تقویت حوزه سلامت یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان است که این مسیر را به جد دنبال می‌کنیم، ضمن اینکه باید حضور پررنگ‌تری در حوزه‌های آموزش و پژوهش داشته باشیم.

دکتر صفری اظهار کرد: برنامه های آموزشی این سازمان برای دانشجویان و دانش آموختگان رشته های های دامپزشکی به منظور آشنایی با یافته های جدید علمی این رشته به صورت مستمر انجام می شود.

وی گفت: باید خود را با شرایط تطبیق دهیم، اما تطبیق با شرایط نباید از طریق زور باشد، چون تطبیق با زور به حرفه ما ضربه می‌زند.

صفری عنوان کرد: بخش حاکمیتی وظیفه سیاستگذاری و تصمیم‌گیری و کارهای بسیار مهمی دارد که می‌طلبد در حوزه تامین منابع مالی مورد حمایت قرار بگیرد.

دیدار رئیس سازمان نظام دامپزشکی و هیأت همراه با معاون استاندار کردستان
 

 

بازدید دکتر صفری و هیأت همراه از یک درمانگاه دامپزشکی دام کوچک در جریان سفر استانی به کردستان
 

 

دیدار رئیس سازمان نظام دامپزشکی و هیأت همراه با مهندس ذوالفقاری رئیس جهاد کشاورزی استان
 

 

دیدار و گفتگوی دکتر صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی با فعالان بخش خصوصی دامپزشکی استان کردستان

 

منبع تصاویر: روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
خود شما دولتی هستید و به تعدادی دیگر از بازنشستگان دولتی تحت عنوان مشاور حقوق ماهیانه میدهید آن هم برای هیچکاری که آنها انجام نمی دهند .پس بجای حرف عمل کنید .
نظر شما
ادامه