کد خبر: ۳۲۷۶۹
 

مدیر کل دامپزشکی استان کردستان در خطبه های نماز جمعه مورخه  5/9/1395 شهرستان بیجار و در جمع نمازگزاران گفت: در اولین روز پس از مسؤلیتم به بیجار آمدم و به مزار شهدای گمنام این شهر رفتم و با شهدا عهد و پیمان بستم تا آخرین نفس در خدمت مردم باشم .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر مجتبی ورمقانی» که برای بازدید از نحوه اجرای واکسیناسیون طیور در روستاهای منطقه به شهرستان بیجار رفته بود، در فریضه نماز جمعه این شهرستان حضور یافت و در سخنانی قبل از ایراد خطبه ها گفت: بر خود لازم دیدم برای عرض سلام و ادب خدمت مردم شهید پرور بیجار برسم و گزارشی از خدمات صورت پذیرفته در ماه های اخیر را به عرض برسانم.

وی با اشاره به اقدامات خوب و موثر دامپزشکی، از جمله انجام موفقیت آمیز طرح واکسیناسیون دامها علیه بیماری تب برفکی و نیز طرح ملی واکسیناسیون طیور روستایی بر علیه بیماری نیوکاسل، گفت: در حال حاضر هیچ گونه کانون مثبت بیماری تب برفکی و آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کردستان وجود ندارد و این حاصل تلاش همکاران و همراهی مردم است و ما خدمتگزاری بیش نیستیم.

وی همچنین در پایان به مردم استان اطمینان داد که با مدیریت بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی و بهره برداری از تمام ظرفیت ها و امکانات، از جمله ظرفیت بسیج سازندگی همواره آماده خدمتگذاری به مردم حق شناس منطقه است و در راه تأمین سلامتی آحاد مردم استان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

دکتر ورمقانی پس از شرکت در فریضه الهی نمازجمعه و سخنرانی قبل ازخطبه ها، به منظور دیدار با «عزیز قاسمی» از نیروهای بازنشسته شبکه دامپزشکی آن شهرستان به خانه وی رفت و با آنها دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر ورمقانی گفت که در مقابل تمامی نیروها اعم از بازنشسته و شاغل خود را مکلف می داند که از نزدیک با آنها دیدار داشته باشد و وضع معیشت آنها را جویا شود و برای رفع کاستی ها و مشکلات آنها تلاش کند.

در جریان سفر مدیرکل دامپزشکی کردستان به شهرستان بیجار، وی از چندین روستای منطقه که عملیات واکسیناسیون طیور روستایی بر علیه بیماری نیوکاسل در آنها جریان دارد، بازدید نمود و از نزدیک در جریان پیشرفت کار قرار گرفت و به عوامل اکیپ های واکسیناتور در روستاها خدا قوت گفت.

 
نظر شما
ادامه