کد خبر: ۳۲۶۹۳
 

رئیس کتابخانه و مرکز اسناد علمی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از چاپ شش عنوان کتاب توسط محققان و اعضای هیئت علمی این موسسه در نشر رازی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «احمد یوسفیان» با بیان اینکه تا کنون پنج عنوان کتاب توسط انتشارات موسسه رازی به چاپ رسیده، گفت: این کتاب ها شامل «واکسن و واکسیناسیون در پزشکی» تالیف دکتر سینا سلیمانی، «راهنمای واکسن و واکسیناسیون در دام» گردآوری و تدوین دکتر افشین حاجی زاده و «راهنمای واکسن و واکسیناسیون در طیور» به کوشش دکتر محمد عبدالشاه و دکتر افشین حاجی زاده است.

وی افزود: «میازیس در انسان و حیوانات» توسط دکتر شاهرخ نوید پور و «حیوانات و بیولوژی، پرورش بیماریها و اصول کار با حیوانات آزمایشگاهی» به همت دکتر روزبه فلاحی و محمد علی منصوری تدوین و تالیف شده که از دیگر کتاب های منتشر شده نشر رازی است.

یوسفیان ادامه داد: این کتاب ها در تیراژ بیش از چهار هزار نسخه برای متخصصان و کارشناسان علوم پزشکی و دامپزشکی چاپ شد.

همچنین کتاب دیگری تحت عنوان «راهنمای واکسیناسیون در دام و طیور» توسط دکتر افشین حاجی زاده تدوین و گردآوری شده که این کتاب از سوی تعاونی کارکنان موسسه رازی به چاپ رسید.

به گفته رئیس کتابخانه و مرکز اسناد علمی موسسه رازی، چند عنوان کتاب نیز برای انتشار در مرحله داوری قرار دارند.

گفتنی است؛ موسسه رازی از مراکز مهم و حیاتی کشور  دارای یک کتابخانه مرکزی با زیربنای هزار و 500 متر ربع است که از سال 1309 هجری شمسی آغاز به کار کرده است. بیشتر منابع موجود در این کتابخانه درباره علوم دامپزشکی و پزشکی است.

در این کتابخانه کتاب های فارسی و خارجی، نشریات فارسی و خارجی، پایان نامه های فارسی و خارجی، طرح های پژوهشی، کتاب های الکترونیکی و مقالات خارجی این موسسه موجود است.

 
 
نظر شما
ادامه