کد خبر: ۳۲۶۴۱
توله ببر
 

توله ببر سرگردان در خیابان‌های مشهد، در پارک پردیسان تهران تحت مراقبت قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از همشهری، توله ببر زيبايي كه تصاويرش در فضاي مجازي در روزهاي گذشته توجه بسياري را به خود جلب كرده بود، در حال حاضر در پارك پرديسان تهران روزگار مي‌گذراند.

بنا بر اظهارات عمارلويي، مسئول كلينيك بازپروري پارك پرديسان، اين توله ببر توسط يگان محيط زيست مشهد به تهران منتقل شده و به اين مركز سپرده شده است.

وي گفت: «اين ببر كه 10 ماه است، با توجه به شرايط نامناسب نگهداري، هنگام انتقال به پرديسان با مشكلات عديده‌اي از جمله نرمي استخوان و مشكلات تغذيه‌اي روبرو بوده است. هم‌اكنون با نظر دامپزشك مركز و تجويز قرص‌هاي كلسيم و تغذيه با گوشت گوساله و نيز با توجه به سن كم اين ببر، خوشبختانه حال حيوان رو به بهبودي است و اميد مي‌رود به زودي سلامتي كامل خود را به دست بياورد.»

مسئول كلينيك بازپروري پرديسان با اشاره به اين كه اينگونه حيوانات خانگي نبوده و بايد در طبيعت زندگي كنند، در رابطه با آينده اين توله ببر نيز اظهار داشت: «در صورت اعلام آمادگي هر يك از باغ‌وحش‌هاي كشور و البته با صلاحديد كارشناسان محيط زيست، اين توله احتمالا پس از بهبودي كامل به يكي از باغ‌ وحش‌هاي مناسب تحويل داده خواهد شد.»

 
نظر شما
ادامه