کد خبر: ۳۲۶۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
روز چهارشنبه استان البرز میزبان کاروان تدبیر و امید بود
«مهندس محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی، «دکتر مهدی خلج» رییس سازمان دامپزشکی کشور و جمعی از مسئولین کشوری و استانی که در این سفر همراه وزیر بودند، از پروژه‌های مختلفی بازدید نمودند ...
 

روز چهارشنبه 26 آبان ماه استان البرز میزبان کاروان تدبیر و امید بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، همزمان با ورود رئیس جمهور و هیات همراه به استان البرز، تعدادی از وزرای کابینه دولت به مراکز شهرستانها عزیمت و از پروژه های مختلفی بازدید نمودند.

در همین رابطه «مهندس محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی، «دکتر مهدی خلج» رییس سازمان دامپزشکی کشور و جمعی از مسئولین کشوری و استانی که در این سفر همراه وزیر بودند از  مرکز پرورش و تکثیر ماهیان سردآبی واقع در حصار کرج و یک شرکت تولیدی داروهای دام و طیور در شهرستان کرج بازدید نمودند.

مهندس حجتی در این بازدید ضمن تاکید بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: وزارت جهاد کشاورزی در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید همواره از تولید کنندگان بخش دام و طیور و کشاورزی حمایت کرده و برنامه های خوبی را در طی مدت سه ساله اجرایی نموده است.

مهندس حجتی همچنین در بازدید از کارخانه تولید دارویی دامی از روند خط در حال احداث "پمادهای گیاهی دامی کشور" که برای اولین بار در کشور راه اندازی خواهد شد بازدید و افزود حمایت از تولید داخل و تقویت شرکتهای دانش بنیان در زمینه تولیدات دام و طیور ما را از واردات دارو و واکسن در آینده بی نیاز خواهد نمود  .

«دکتر مهدی خلج» رییس سازمان دامپزشکی کشور که به اتفاق هیات دولت عازم استان البرز شده بود، در معیت مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی از دو مرکز تحت نظارت دامپزشکی در شهرستان کرج بازدید نمود.

دکتر خلج در حاشیه این دیدار و در مصاحبه با خبرنگاران گفت: برنامه های سازمان دامپزشکی کشور همواره در راستای سیاستهای دولت و نظام جمهوری اسلامی مبنی بر حمایت از تولید کنندگان داخلی و تقویت نظارتهای مناسب بهداشتی بر اینگونه مراکز بوده و در صورتی که تولید کنندگان بخش دام، طیور و ماهی در جای جای کشور در حال فعالیت باشند، دامپزشکی به عنوان بخشی از بدنه نظارتی دولت آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این قشر بوده و در راستای رعایت قوانین و ضوابط بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور از هیچگونه کمکی دریغ نخواهد نمود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود وجود کارخانجات تولید داروهای دامی و همچنین مراکز بزرگ پرورش و نگهداری دام و طیور در استان البرز را از شاخصه های استان دانسته و افزود حمایت و توسعه این مراکز می تواند در بحث اشتغال زایی تاثیر بسزایی داشته باشد .

دکتر خلج همچنین در بازدید از کارخانه تولید دارویی فارمازند واقع در ماهدشت کرج،  استان البرز را از لحاظ تولیدات دارویی دام و طیور و واکسن در کشور و صادرات به سایر استانها در رتبه نخست دانست .

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشك بوشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
واقعا به دكتر شريفي مي باليم.مديري توانمند،مردمي،مهربان و پيگير
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
0
زنده باد دکتر شریفی بزرگ ، مدیری توانمند و خادم ، افتخار جامعه دامپزشکی .
نظر شما
ادامه