کد خبر: ۳۲۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  پنجم شهریور ماه به مناسبت میلاد بابرکت جناب زکریای رازی در کشورمان به نام "روز داروساز" نامگذاری شده است.

مدیرمسئول حکیم مهر به این مناسبت در پیامی با تقدیر از مقام علمی استاد دکتر عباس شفیعی (چهره ماندگار واکسینولوژی) و تجلیل از تلاش و خدمات ارزنده دکتر کامران معتمدی این روز را به عموم داروسازان و متخصصین فارماکولوژی دامپزشکی و پزشکی تبریک گفت.

 

 

متن پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن میلاد با برکت امام حسن مجتبی علیه السلام با سالروز تولد میمون جناب زکریای رازی و روز داروساز را به فال نیک گرفته و بدینوسیله به سهم خود از تلاش‎ مستمر همه محققان دارویی کشورمان تقدیر می‏نمایم.

بدون شک در کنار داروسازان عزیز که منشاء خدمات و برکات بسیاری در کشورمان بوده و هستند ، دامپزشکان متخصص فارماکولوژی با گرایش‎های مختلف نیز نقش ارزنده‎ای در ارتقاء سلامت و بهداشت حیوانات و به تبع آن بهداشت عمومی جامعه ایفا نموده و می‎نمایند که یقیناً قابل تقدیر است.

در این روز مناسب است یاد مرحوم استاد دکتر میرشمسی چهره ارزشمند و ماندگار کشورمان را گرامی داشته و به روح ایشان درود بفرستم و از سالها تلاش و مجاهدت جناب استاد دکتر عباس شفیعی (چهره ماندگار واکسینولوژی) تقدیر و از تحقیقات افتخارآمیز دکتر کامران معتمدی (دامپزشک و مجری پروژه بزرگ داروی آنژی پارس برای بیماران دیابتی) تجلیل نمایم.

البته نام بردن از این سه بزرگوار از وظیفه تکریم و تجلیل اینجانب از سایر محققان و اساتید بزرگ فارماکولوژی و فارماکوگنوزی و غیره نمی‎کاهد و صرفاً این اسامی را بعنوان نمونه و ستاره‎هایی درخشان از آسمان پهناور علم ایران اسلامی اشاره نمودم.

در پایان ضمن تبریک فرارسیدن روز داروساز، برای همه اساتید بزرگوار ، متخصصین داروسازی اعم از پزشکان و دامپزشکان و همه محققین و چهره‎های ماندگار کشورمان در عرصه علم و صنعت ، در دانشگاههای مختلف ، مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‎سازی رازی ، در آزمایشگاه‎ها و کارخانجات ، انستیتوپاستور و سایر پژوهشکده‎ها از درگاه الهی آرزوی موفقیت روزافزون و سلامتی می‎نمایم.

دکتر محمد لطفی‎زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

4 شهریور 89

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاید یک دوست
|
-
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۴
0
0
لازم به ذکر است که ما 2 بزرگوار به نام های دکتر عباس شفیعی داریم: یکی دکتر عباس شفیعی دامپزشک و چهره ماندگار واکسینولوژی که در موسسه رازی مشغولند و دیگری دکتر عباس شفیعی استاد بزرگ دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
نظر شما
ادامه