کد خبر: ۳۲۲۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
بزرگترین صادرکننده جوجه به ایران آمد
 

معاون وزیر صنعت گفت: در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور نمایشگاه شرکت های صاحب نام و نشان حضور دارند که به عنوان نمونه یکی از برندهای حاضر بزرگترین بازار جوجه دنیا را در اختیار خود دارد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «دکتر مسعود پزشکیان» امروز در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و فرآورده های لبنی اظهارد کرد: در سال‌های گذشته شاهد آن بودیم که انواع مواد غذایی و محصولات کشاورزی از خارج کشور وارد می شد که بعد از برجام دیده می شود تولیدکنندگان ما جان دوباره ای گرفته اند و حضور پررنگی در بازارهای داخلی دارند.

وی افزود: همین که از یک وارد کننده توانسته‌ایم خود را به عنوان یک صادر کننده تبدیل کنیم، دستاورد بزرگی است که نشان می دهد در پسابرجام تا چه اندازه صنایع ما احیا شده اند.

در ادامه این مراسم «حسین اسپهبدی» معاون وزیر صنعت با اشاره به حضور بزرگان صنایع لبنی و دام و طیور در این نمایشگاه گفت: حضور شرکت های بزرگ خارجی و برندهای بین المللی در این نمایشگاه که اولین نمایشگاه بعد از اجرایی شدن برجام است، نگاه سرمایه گذاران را بار دیگر به بازار صنعت دام و طیور و صنایع وابسته به آن دو چندان کرده است.

وی افزود: تعداد شرکت کنندگان از کشورهای دور و نزدیک نشان می دهد بازار ایران برای سرمایه گذاران خارجی در این صنعت تا چه اندازه جذاب است و آنها در پی این هستند تا از فضای به وجود آمده در پسابرجام استفاده بهینه را ببرند.

اسپهبدی گفت: در این نمایشگاه شرکت های صاحب نام و نشان حضور دارند که به عنوان نمونه یکی از برندهای حاضر بزرگترین بازار جوجه دنیا را در اختیار خود دارد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه  120 شرکت خارجی از 20 کشور جهان شامل ترکیه اتریش، چین،  فرانسه، اسپانیا، بلژیک، ایتالیا، دانمارک، هلند، آلمان، برزیل، استرالیا، هند، کره،  مجارستان، تایوان، رومانی، آرژانتین، ژاپن و 360 شرکت داخلی حضور دارند.

بر اساس این گزارش شرکت های حاضر در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات تولیدی، پژوهشی، ماشین آلات، تجهیزات و خدمات مرتبط، انواع تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل های خوراکی، دامپزشکی و واکسن های دامی، دارو و مکمل های غذائی، فرآورده ها و تولیدات لبنی، انواع خوراک دام و مکمل، ماشین آلات و تجهیزات، داروهای دامپزشکی و ضد عفونی کننده ها، مکمل ها و افزودنی های خوراک دام و طیور، تجهیزات و لوازم مرغداری، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی را به نمایش می گذارند.

توسعه صادرات غیر نفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه ها، اشتغال و کارآفرینی، ارتقای دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان، از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
1
امیدوارم از این نمایشگاهها بیشتر به عنوان انتقال تجربه استفاده بشه، نه جهت بازاریابی شرکت های خارجی در ایران... که تولید کننده محکوم به فناست.
Petmehdivet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
0
تنها کسی که از این نمایشگاه سود میبره برگزار کننده اون هست که متری خدا تومن غرفه اجاره میده.وگرنه هیچ شرکتی در چند سال اخیر تمایلی به شرکت در نمایشگاه نداره اما از ترس اینکه شرکت نکنه و شایعه بشه ورشکسته شده مجبور هستن ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومن هزینه الکی کنند.
نظر شما
ادامه