کد خبر: ۳۲۲۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
امام جمعه کرج و نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:
«آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی» افزود: امروزه زندگی کردن بدون دامپزشکی سخت است و دامپزشکی باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد ...
 

حکیم مهر - امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به خطبه های نماز جمعه هفته گذشته کرج گفت: برخی خبرنگاران حرف های من را بطور صحیح منعکس ننموده اند و متاسفانه برداشت بدی از صحبت های اینجانب در خصوص دامپزشکی شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، به مناسبت هفته پدافند غیر عامل، روز سه شنبه 4 آبان ماه «دکتر مسعود هاشم زاده» معاون تشخیص و درمان، «دکتر محسن مشکات» مشاور رئیس و مدیر امور درمان و ساماندهی دامپزشکی غیردولتی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علی اصغر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان البرز و «حجت الاسلام طبرسی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی البرز در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه استان البرز با «آیت الله حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج دیدار نمودند.

«دکتر مسعود هاشم زاده» معاونت تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در این دیدار ارتباط دامپزشکی با ائمه جماعات و نمایندگان محترم ولی فقیه در استان ها را بسیار مهم ارزیابی نموده و گفت: نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی و ادارات کل دامپزشکی بصورت مستمر حضور داشته و امر نظارت بر ذبح شرعی و بحث حلال بر عهده این عزیزان می باشد و ارتباط تنگاتنگی در این حوزه وجود دارد.

وی در بخشی از سخنان خود به نگهداری و مراقبت از دام و طیور اشاره و افزود: وظیفه دامپزشکی به عنوان متولی سلامت دام و طیور حفظ و کنترل بیمارهای دامی علی الخصوص بیماریهای مشترک می باشد و این لزوم توسعه مراکز خدمات درمانی را می طلبد.

امروزه زندگی کردن بدون دامپزشکی سخت است
در ادامه «آیت الله حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه در استان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در خصوص دامپزشکی و عملکرد آن گفت: امروزه زندگی کردن بدون دامپزشکی سخت است و حمایت از حیوانات بایستی نهادینه شود.
امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به خطبه های نماز جمعه هفته گذشته اشاره و افزود: برخی خبرنگاران حرف های من را بطور صحیح منعکس ننموده اند و متاسفانه برداشت بدی از صحبت های اینجانب شده است و به آن خبرگزاری نیز تذکر داده ایم که بعداً بصورت مکتوب هم عذرخواهی کردند.
دامپزشکی باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد

آیت الله حسینی همدانی در پایان ضمن عرض خسته نباشید به تلاشگران عرصه گمنام سلامت، وظیفه آنان را در حفظ سلامت جامعه بسیار خطیر دانسته و گفت: دامپزشکی باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد و فعالیت های آن باید بیشتر اطلاع رسانی گردد.

در این دیدار همچنین دکتر شریفی ضمن تشکر از نماینده محترم ولی فقیه در استان و حمایت های ایشان از فعالیت های حوزه دامپزشکی گفت: دامپزشکی امر کنترل بیماریهای دامی و واگیر و همچنین واکسیناسیون و کنترل ورود و خروج انواع فرآورده های خام دامی و نظارت بر ذبح شرعی دام و طیور در کشتارگاه ها و نظارت های بهداشتی بر مراکز عرضه و تولید را بر عهده دارد و در استان البرز تعداد تقریبی 3000 مرکز عرضه مواد خام دامی، رستوران، کبابی و غیره وجود دارد که حدوداً 2000 مرکز فقط در شهرستان کرج واقع شده است و نظارت های بهداشتی و کنترل سلامت فرآورده های خام دامی در آن بسیار حائز اهمیت است.

پی نوشت حکیم مهر:

ضمن تشکر از امام جمعه محترم کرج در خصوص رفع سوء تفاهم هایی که از سخنان ایشان شده بود، جا دارد که از معاونت محترم تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی و مدیر کل محترم دامپزشکی استان البرز نیز به خاطر حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه استان البرز و تلاش برای جلب حمایت روحانیت معظم از رشته شریف دامپزشکی قدردانی و سپاسگزاری ویژه نماییم.
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صهیب شقاقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
1
0
با سپاس از حجت السلام حسینی همدانی امام جمعه محترم شهر کرج و همکاران عزیزمان در اداره کل دامپزشکی استان البرز و تلاش های بی وقفه عزیزان حکیم مهری،باید هرچه بیشتر در معرفی ارزش و جایگاه ویژه ی دامپزشکی در حفظ سلامت جامعه بخصوص از تریبون های نماز جمعه و توسط ائمه جماعات کوشید. سبز و پویا و سرفراز باشید در پناه ایزد منان. صهیب شقاقی
مهمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
1
سلام
اگر یادتان باشد عرض کرده بودم که ایشان در خطبه آنچه خبرنگاران منعکس کرده بودند را بیان نکرده بودند از اطلاع رسانی شمامتشکریم اتفاقا تا آنجا که من میدانم ایشان درباره بخث حیوانات و نگهداری و رفتار با آنان نظرات خوبی دارند خوب است مصاحبهای با ایشان داشته باشید. تشکر
فضول محل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
کاش ......................................... نسخه میکردند
نظر شما
ادامه