کد خبر: ۳۲۲۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

 «دکتر برائی نژاد» مدیرکل دامپزشکی استان تهران از برگزاری مانور مقابله با بیماری لمپی اسکین به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل و در راستای اجرای برنامه های پدافندی اداره کل دامپزشکی استان تهران، رزمایش عملیاتی زیستی مقابله با بیماری لمپی اسکین راس ساعت 8 صبح در مورخ 4/8/95 در منطقه جواد آباد ورامین با حضور معاون بهبود تولیدات دامی، معاون فرمانداری ورامین و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد.

مدیر کل دامپزشکی استان تهران در حاشیه این مانور گفت: این مانور به منظور آمادگی مجموعه دامپزشکی استان برای مقابله با بیماری‌ پوستی لمپی اسکین و به مناسبت هفته پدافند غیرعامل انجام شد.

دکتر برائی نژاد ادامه داد: بیماری لمپی اسکین یک بیماری ویروسی در دام است که این مانور برای آمادگی بیشتر در زمان دیده شدن این بیماری انجام می شود.

برائی نژاد افزود: در این مانور با استفاده از 5 اکیپ عملیاتی دامپزشکی شهرستان ورامین و 5 اکیپ عملیاتی از شهرستان های معین (شهرری و پاکدشت) عملیات بیماری یابی، واکسیناسیون، ضدعفونی، سم پاشی واحد آلوده فرضی و شعاع عملیاتی به نمایش گذاشته شد.

برائی نژاد در پایان اظهار داشت: این بیماری باعث ایجاد ضرر و زیان اقتصادی از طریق کاهش تولید، ضایعات پوستی و حتی تلفات در جمعیت گاو و گوساله می‌شود .

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
در تصویر بالا ، پهن های بستر را سمپاشی میکنه!!!!!!
متاسفم
باید اول بستر را جمع کنند و بعد اسپری ضدعفونی انجام بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
مانوره ديگه!!!!
اگه ميدونستند ال اس دي چيه كه تا بحال آزمون استخدامي را قبول شده بودند كه!!
مهم مديريت مانور است.
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
با عرض پوزش باید متذکر شد که متن خبر یکبار هم توسط نویسنده بازخوانی نشده است. زیرا بسیاری از جملات مفهوم نمی باشند
نظر شما
ادامه