کد خبر: ۳۲۲۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل رزمایش علیه بیماری شاربن در استان خراسان جنوبی برگزارشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «دکتر محمد سهرابی» مسوول پدافند غیرعامل دامپزشکی استان با اعلام این خبر گفت: این رزمایش با شرکت 16 اکیپ واکنش سریع دامپزشکی و مشارکت دستگاه های اجرایی استان در روستای گل نیچه شهرستان بیرجند انجام شد.

وی اظهار داشت: در این رزمایش که معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از مسوولان استانی حضور داشتند اکیپ های واکنش سریع دامپزشکی شامل قرنطینه، معدوم سازی، ضد عفونی، دفن بهداشتی، شعله افکنی، تدارکات و مستندسازی به همراه دستگاه های اجرایی از جمله استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی، سپاه انصارالرضا، راه و شهرسازی، محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و ... به مدت یک ساعت عملیات فرضی، یک واحد اپیدمیولوژیک را قرنطینه و پس از نمونه گیری و معدوم سازی لاشه دام های تلف شده و دفن بهداشتی، دام های روستا را علیه این بیماری واکسینه کردند.

دکترسهرابی افزود: بیماری شاربن به عنوان یکی از بیماری های قابل انتقال از دام به انسان شناخته می شود که در این راستا دام ها هر ساله علیه این بیماری در سراسر استان واکسینه می شوند.

وی در خصوص برنامه های دامپزشکی ویژه گرامیداشت هفته پدافند گفت: در هفته پدافند غیرعامل علاوه بر رزمایش علیه بیماری شاربن، رژه خودرویی، نمایشگاه عکس و تجهیزات مدیریت بحران دامپزشکی، ارسال پیامک، دوره های آموزشی، برنامه رادیویی و ... در هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
0
1
ایکاش بجای این کارا یه ذره هم به فکر معیشت همکارا می بودن که بدترین دستگاه استان از لحاظ اعتبارات نشیم
باز هم فقط تبلیغات تو خالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
واقعا مسخره بازی آقایان یکم وجود ندارن برن وازخزانه حق وحقوق خودشون وهمکاراشون بگیرن و فقط دنبال کارهای بیهوده وپوچ وخنده دار هستندسازمان دامپزشکی گداخونه تبدیل شده کارمنداش اکثرا مسافرکش شدند دلتون به این بسوزه شرم کنید واقعا تا کی...
نظر شما
ادامه