کد خبر: ۳۲۱۸۴
 

استاندار لرستان قول داد ساختمان اداره کل دامپزشکی استان لرستان که هم اکنون در تصرف اداره کل میراث فرهنگی استان قرار دارد، مجدداً به دامپزشکی واگذار گردد.

حجت السلام کلانتری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور، دکتر غلامرضا توکلی مدیر کل دامپزشکی استان لرستان ، حجت السلام ولمسلمین موسوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان با استاندار لرستان دیدار کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، «حجت السلام کلانتری» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر غلامرضا توکلی» مدیر کل دامپزشکی استان لرستان و «حجت السلام موسوی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کردند.

«دکتر غلامرضا توکلی» در این دیدار از استاندار لرستان در خصوص دستور تامین اعتبار در مورد انجام واکسیناسیون رایگان تب برفکی در شهریور ماه 1395 و همچنین دستور شفاهی وی در خصوص واگذاری باغ وحش کاسیت خرم آباد به شهرداری و شرکت های وابسته به شهرداری از استاندار تقدیر بعمل آوردند.

دکتر توکلی در این دیدار از استاندار درخواست نمود ساختمان دامپزشکی که در فاز دو کیوی خرم آباد قرار دارد و سند مالکیت آن بنام اداره کل دامپزشکی استان لرستان می باشد و هم اکنون در تصرف اداره کل میراث فرهنگی می باشد به این اداره کل بازگردانده شود.

«مهندس بازوند» استاندار لرستان در حضور آقایان کلانتری و موسوی قول 100 درصد دادند که ساختمان مذکور در اسرع وقت به اداره کل دامپزشکی استان لرستان واگذار می گردد.
 
 
نظر شما
ادامه