کد خبر: ۳۲۱۱۲
 

نشست مشترک مدیران و مسئولین فنی کشتارگاه های استان تهران با حضور مسئولین سازمان دامپزشکی کشور روز دوشنبه 26 مهر ماه در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، پس از بررسی و ارزیابی فرآیندهای انجام کار در کشتارگاه های دام استان تهران و البرز در سال جاری توسط دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور، اولین نشست مشترک مدیران و مسئولین فنی کشتارگاه های دام استان تهران و کشتارگاه های طیور استان البرز و مسئولین فنی سازمان میادین شهرداری تهران با حضور معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی، مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، مدیرکل دامپزشکی استان و مسئولین اداره نظارت و کارشناسان و صاحب نظران روز دوشنبه 26 مهر ماه در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه راهکارهای لازم برای رفع نواقص و انجام درست فرآیندهای تامین دام و طیور، رعایت ضوابط بهداشتی، قرنطینه ای و همچنین تامین و ارتقاء بهداشت گوشت مصرف کنندگان مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه معاون تشخیص و درمان بر ضرورت همفکری و همراهی مجموعه بخش خصوصی و دولتی در بهبود شاخص های بهداشتی حمل و نقل دام و طیور، کشتار و عرضه تاکید نمود.

همچنین مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی در خصوص ضرورت بهبود شاخصهای تولید و استحصال فراورده های دامی بویژه گوشت ایراد سخنرانی نمود.

وی همچنین از آمادگی سازمان بر ارائه آموزش های بهداشت عمومی و تشکیل جلسات مشترک خبر داد.

در پایان دکتر برائی نژاد ضمن تشکر از حضور پررنگ مسئولین و کارشناسان ذیربط و اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی و قرنطینه ای از کلیه مراحل حمل و نقل و عرضه دام و فراورده های دامی تاکید و از تشکیل کارگروه های ویژه شهرستانی برای اصلاح نواقص موجود و بهبود شاخص های بهداشتی خبر داد.

 
 
نظر شما
ادامه