کد خبر: ۳۲۰۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
پیام تسلیت میرزاده
 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی، درگذشت «اشکان اسفندیاری» دانشجوی رشته دکتری عمومی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر را به خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت گفت .

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری آنا، در پیام تسلیت «دکتر حمید میرزاده» خطاب به خانواده مرحوم اشکان اسفندیاری دانشجوی این واحد دانشگاهی آمده است :

خانواده محترم شادروان اسفندیاری

باسلام

درگذشت فرزند گرامیتان جناب آقای اشکان اسفندیاری دانشجوی رشته دکترای حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر موجب تاسف و تالم گردید .

اینجانب ،این ضایعه را به شما تسلیت گفته و از خداوند رحمان و غفار برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم .

«دکتر محمدحسین پورمحمدی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر هم با صدور پیامی، ضایعه درگذشت جوان ناکام اشکان اسفندیاری، دانشجوی دکترای عمومی دامپزشکی دانشگاه را به خانواده ایشان، اساتید و دانشجویان تسلیت گفت .

در این پیام آمده است: حادثه ناگهانی، اندوهناک و تاسف برانگیز درگذشت آقای اشکان اسفندیاری از دانشجویان دکتری حرفه ای رشته دامپزشکی این واحد دانشگاهی در سانحه رانندگی، موجی سهمگین از غم و اندوه را با خود به قلوب تک تک اعضاء جامعه دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر آورد .

اینجانب به نوبه خود، مصیبت درگذشت جوان عزیز، مرحوم اشکان اسفندیاری را حضور خانواده آن عزیز از دست رفته خصوصا" والدین گرانقدرش و همچنین به دانشجویان عزیز به ویژه هم دوره ای های آن مرحوم و نیز اساتید والامقامش تسلیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان برای آن سفرکرده، رحمت وافر و برای خانواده و بستگانش، صبر جزیل و شکیبایی خواستارم .

گفتنی است، در ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته طی تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان دهلران و گزارش واژگونی خودروی پراید در جاده کمربندی، بلافاصله آمبولانس پایگاه شهری به محل اعزام شد.

پرسنل پس از رسیدن به محل حادثه متوجه میشوند که این خودرو از جاده منحرف و واژگون شده و راننده آن بیهوش شده است (آسیب شدید سر، شکستگی فمور و دست ها).

بلافاصله مصدوم که حدوداً ۲۱ سال داشته رهاسازی شده و پس از اقدامات لازم به بیمارستان منتقل می شود.

چند دقیقه پس از تحویل مصدوم به بیمارستان وی دچار ایست قلبی-تنفسی شده و علی رغم احیای قلبی ریوی متاسفانه فوت می شود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
خداحافظ رفیق
ddd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
0
با عرض تسلیت ولی نکته تلخی که هست اینه که دانشگاه ازاد دامپزشکی را به .......زاری بیش تبدیل نکرده هست. دانشگاه ازاد شوشتر هم دامپزشکی میگیرد ؟ وای بر ما
نظر شما
ادامه