کد خبر: ۳۲۰۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

سخنگوی فراکسیون محیط زیست وتوسعه پایدار مجلس بر لزوم تعیین تکلیف ماده واحده حمایت از حقوق حیوانات بی سرپرست و ولگرد از سوی سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «سیدکاظم دلخوش اباتری» با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف ماده واحده حمایت از حقوق حیوانات بی سرپرست و ولگرد، گفت: برای مقابله با حیوان آزاری ها در کشور باید این ماده واحده تعیین تکلیف و خلاء های قانونی برای حمایت از این حیوانات رفع شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با متعدیان به محیط زیست و همچنین افرادی که اقدام به حیوان آزاری می کنند به صورت جدی برخورد شود، تصریح کرد: همانطور که انسان حق حیات دارد حیوانات هم حق زندگی داشته و ما انسان ها نباید این حق را از آنها سلب کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم بر لزوم حمایت بیشتر سازمان حفاظت محیط زیست و شهرداری از حیوانات ولگرد و بی سرپرست تاکید کرد و گفت: بهتر است این دستگاه ها پناهگاه و فضاهایی مخصوص برای نگهداری از این گونه حیوانات در نظر بگیرند تا از یک سو کمتر مورد آزار و اذیت قرار گرفته و از سویی از انتشار بیماری ها در جامعه جلوگیری شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شمار حیوان آزاری ها در کشور زیاد نیست، یادآور شد: این موضوع از سوی افراد معدودی در کشور که تعادل روحی و روانی مناسبی ندارند صورت می گیرد.

سخنگوی فراکسیون محیط زیست وتوسعه پایدار مجلس شورای اسلامی، بر لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مقابله با حیوان آزاری تاکیدکرد و ادامه داد: در رابطه با نکوهش حیوان آزاری باید فرهنگ سازی مناسبی از سوی رسانه ها انجام شود تا کمتر شاهد حیوان آزاری در کشور باشیم.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
0
با تشکر از نماینده محترم .
نظر شما
ادامه