کد خبر: ۳۱۹۸۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

در روز 14 مهرماه مصادف با روز ملی دامپزشکی، طی مراسمی در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان کردستان از کارمندان نمونه سال جاری تقدیر به عمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان در روز چهارشنبه مورخ 14/7/1395 مصادف با روز ملی دامپزشکی طی مراسمی در محل سالن جلسات این اداره کل از کارمندان نمونه سال جار ی تقدیر بعمل آمد.

«دکتر مجتبی ورمقانی» مدیرکل دامپزشکی استان طی سخنانی با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وظیفه نسل امروز را اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر قلمداد کرد و تأسی گرفتن از پیام عاشورا را بر همگان توصیه نمود.

در ادامه «حجت الاسلام حیدری» مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی نیز با اشاره به برخی از صفات امام حسین و ویژگی های قیام عاشورا و آیاتی از قرآن مجید، امر به معروف و نهی از منکر را فریضه ای الهی برشمرد و همگان را به رعایت آن توصیه نمود.

در ادامه از چندین نفر پرسنل دامپزشکی استان که بر اساس دستورالعمل های انتخاب نمونه ها حائز رتبه برتر شده بودند، با اهداء لوح و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.

اسامی این افراد به شرح زیر است:

1- دکتر محمدطاهر پارسافر به عنوان دامپزشک نمونه

2- دکتر رضا مرجانیان رئیس شبکه دامپزشکی نمونه شهرستانی

3- صباح فتحی کارمند نمونه مشاغل عمومی

4- شرمین ساعدپناه کارمند نمونه مشاغل فنی

لازم به ذکر است «مهندس ارژنگ پرتو اندازان پور» رئیس اداره طرح و برنامه این اداره کل بعنوان کارمند نمونه کشوری سازمان دامپزشکی کشور انتخاب و جهت شرکت در مراسم روز ملی دامپزشکی در تهران حضور داشت.

همچنین در این مراسم از «احمد شریفی پور» دارنده مقام دوم مسابقات قرآنی در بین پرسنل جهاد کشاورزی و «مظفر سرمستی» بعنوان نفر اول مسابقه عکس سازمان جهانی بهداشت دام نیز با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است به همین مناسبت از دو نفر مسئول فنی بخش خصوصی دامپزشکی «دکتر شهریار نجفی» مسئول فنی مرکز مایه کوبی دامیار کامیاران و خانم «مریم حاجی میرزایی» مسئول فنی واحد مرغ تخمگذار شرکت هگتاروژ سنندج با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
1
خواستم از آقای دکتر خلج رییس سازمان دامپزشکی کشور تشکر کنم - بخاطر انتصاب دکتر مجتبی ورمقانی بعنوان مدیر کل دامپزشکی کردستان - واقعا ایشان فعال، مسلط وبه همه جوانب امور دامپزشکی درسطح استان را مد نظر دارند. حتی در سطح شهر روستاها نظارت بالایی دارند. آفرین. یک شهروند
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
1
اولین بار در تاریخ دامپزشکی کردستان که نمونه های معرفی شده واقعا نمونه هستند
انتخاب افراد نمونه امسال واقعا عادلانه بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
1
ما در کردستان عجب هفته دامپزشکی خوبی داشتیم
واقعا مزایای خوبی شامل ماموریت اضافه کار محرومیت از مطب و رفاهی خیلی توپی گرفتیم
خیلی خوب و عالی
ممنون
ضمنا شیر پنیر تخم مرغ ماست دوغ و مرغ نیز کاملا به همکاران هدیه داده شد
امسال روز دامپزشکی خیلی خوبی داشتیم
منتقد منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
1
چند نکته صادقانه مهم در مورد مدیریت جدید دامپزشکی کردستان.
1.مدیر کل دامپزشکی کردستان یک تیم قوی،توانمند و ترکیبی از تجربه و جوانی تشکیل داده است.تمام اعضای این تیم بر خلاف تیم قبلی،سالم و هیچ شبهه ای در موردشان مطرح نیست.
2.در زمینه اعتبارات بسیار عالی و حتی در تراز کشوری اقدام شده است
3.وضعیت رفاهی کارکنان بسیار مطلوب شده و موجبات رضایت همگان فراهم شده است
4.تعامل با مردم به بالاترین حد رسیده.
5.نقدی که مدیر جدید کردستان وارد است عدم استفاده از تیم قبلی است.
کارمند شهرستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
2
اینکه دکتر ورمقانی تسلط کامل داره درسته ولی انتخاب هر 5 نفر از اداره کل ( رئیس شبکه ها جزء اداره کل هستن ) و عدم انتخاب همکاران خدوم و زحمت کش شهرستان ها جای سوال داره و اجحاف به نیروهای شهرستان هستن که اصلا دیده نمی شوند. گرچه که این افراد انتخاب شده غیر از دکتر ........... واقعا نمونه هستن.
نظر شما
ادامه