کد خبر: ۳۱۸۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نماینده رئیس ستاد زکات کشور:
«حجت‌الاسلام سید مجتبی حسینی» افزود: این افراد باید از دامپزشکان باشند چرا که دامپزشکان سروکار زیادی با روستائیان و کشاورزان دارند و می‌توانند در این خصوص اقداماتی را انجام دهند ...
 
 

حکیم مهر - نماینده رئیس ستاد زکات کشور و مشاور استاندار زنجان در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات گفت: کارگروه جدید در استان باید آسیب های پرداخت نکردن زکات را بررسی کنند و اعضای آن متشکل از خیرین، روانشناسان و دامپزشکان باشد چرا که این قشر ارتباط بیشتری با مردم دارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «حجت الاسلام سید مجتبی حسینی» روز یکشنبه در جلسه شورای زکات استان زنجان گفت: طی سال زراعی جاری در برداشت محصول گندم رکورد شکسته شده است باید جشن برداشت این محصول اجرا شود، چرا که در تولید آن به خودکفایی رسیدیم.

وی با بیان اینکه اعضای کارگروه فرهنگی زکات باید مشکل از افرادی به جز اعضای شواری زکات باشند، اظهارکرد: این افراد باید از دامپزشکان باشند چرا که دامپزشکان سروکار زیادی با روستائیان و کشاورزان دارند و می توانند در این خصوص اقداماتی را انجام دهند و خیران نیز در کنار روانشناسان آسیب های پرداخت نشدن زکات را بررسی کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: سفیران انفال با ابتکار منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان برای نخستین بار در سطح کشور در این استان اجرا می شود که این سفیران علاوه بر تبیین مردم در خصوص حفظ اراضی ملی و جلوگیری از دخل و تصرف در خصوص نهادینه کردن و اهتمام به پرداخت زکات از سوی مردم در سطح روستاها اقدام به آموزش چهره به چهره می کنند.

حجت الاسلام حسینی با اقدامات ستاد زکات در سطح استان زنجان در خصوص پرداخت زکات اشاره کرد و یادآورشد: در خطبه های نماز جمعه، همایش ها و گردهمایی ها و مبلغان اعزامی در ماه ها رمضان، محرم و صفر به سطح روستاها در خصوص پرداخت این امر مهم اقدام می شود.

وی تاکید کرد: استفاده از احادیث ائمه اطهار(ع) در خصوص پرداخت زکات در سربرگ نامه های اداری و به خصوص حواله های محصولات کشاورزی، ارسال پیامک، انعقاد تفاهم نامه جهاد کشاورزی با کمیته امداد در سطح شهرستان های استان زنجان، و تدیون منشور اقتصاد مقاومتی که یک فصل آن مربوط به زکات است از دیگر اقدامات در خصوص نهادینه و ترویج پرداخت زکات در این استان است.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
0
به نظر من دامپزشک استخدام کنید .
نظر شما
ادامه