کد خبر: ۳۱۸۳۸

مراسم بزرگداشت هفته دامپزشکی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی و رسای دانشکده های دامپزشکی استان، سازمان نظام دامپزشکی، معاونین جهادکشاورزی و تنی چند از همکاران دامپزشکی بخش دولتی و خصوصی در محل سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در این مراسم دکتر بهداد مدیرکل دامپزشکی استان ضمن خیرمقدم و تبریک به مناسبت هفته دامپزشکی، به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این اداره کل پرداخت.
 
بهداد به کاهش چشمگیر بیماریهای دامی و مشترک بین انسان و دام اشاره کرد و افزود: افزایش نظارت های بهداشتی و همچنین افزایش میزان ضبط و معدوم سازی فرآورده های خام دامی غیربهداشتی و فاسد شده در سال 95 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.



وی ضمن تاکید بر اهمیت همکاری مردم روستا و دامداران با اکیپهای واکسیناسیون دامپزشکی از آنها خواست تا با همکاری خود از شیوع مجدد بیماری تب برفکی و سایر بیماری ها در استان جلوگیری شود.
 
بهداد کاهش کانون بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام را از موفقیت های بزرگ این اداره کل دانست و گفت تمام این موفقیت ها در سایه تلاشهای شبانه روزی خدمتگزاران عرصه بهداشت و سلامت جامعه در اداره کل دامپزشکی استان می باشد.


«مهندس نواداد» معاون هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع استانداری نیز ضمن تقدیر از عملکرد مناسب اداره کل دامپزشکی در بحث کنترل بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام، نقش این اداره کل را در تامین بهداشت و سلامت جامعه بسیار مهم و تاثیر گذار دانست.
 
وی با اشاره به موفقیتهای روز افزون این اداره کل در بحث نظارت بر بهداشت عمومی و برخورد با متخلفین بهداشتی، اقدامات اداره کل دامپزشکی در کشف، ضبط و معدوم سازی مواد و فرآورده های خام آلوده غیر بهداشتی را که می تواند از نظر بهداشتی خسارتهای عدیده ای را به مردم استان وارد کند، بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: تمام دستگاه ها می بایست با اداره کل دامپزشکی استان در زمینه تامین بهداشت عمومی جامعه همکاری های لازمه را داشته باشند.


در پایان این مراسم از حمایتهای مجموعه مدیریتی استانداری استان آذربایجان شرقی بویژه مهندس نواداد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع استانداری با اهدا لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.


در ادامه از دکتر محمد موسی پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی استان به عنوان مدیر برتر، دکتر جواد پور ماجد، کارشناس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و کنترل مواد غذایی ، مهندس حسین کلامی، مسئول حراست و حسن فرشبافیان رئیس دفتر مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی به عنوان کارمندان نمونه اداره کل دامپزشکی که در جریان ارزیابی سال 1394 و همچنین از روسای ادارات دامپزشکی شهرستان های شبستر، تبریز، مرند و آذر شهر نیز به عنوان ادارات برتر شهرستانی، با اهدا لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.


     

 
نظر شما
ادامه