کد خبر: ۳۱۸۲۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
در نشست مدیران کل دامپزشکی استان‌ها مطرح شد:
«مهندس محمود حجتی» افزود: کار دامپزشکی ارزشمند و پر مسئولیت است؛ این در حالی است که جامعه نسبت به وظایف و اقدامات دامپزشکی حساسیت ندارد ...
 
 

حکیم مهر - وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت تحول در شیوه های مدیریتی در حوزه های دامپزشکی کشور برای پاسخگویی به تقاضاهای جدید و حل مشکلات تاکید کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، «مهندس محمود حجتی» در نشست مدیران کل دامپزشکی استان ها که امروز پنج شنبه در اولین روز از هفته دامپزشکی برگزار شد، گفت: دنیا هر روز در حال توسعه و پیشرفت است و با وجود تغییراتی که اتفاق می افتد، برای پاسخگویی به تقاضاهای جدید و حل مشکلات، شیوه های مدیریتی باید متحول و امروزی شود .

وی افزود: امروزه راه حل پاسخ به تقاضاها از موضع ابتکار است و با روش های سنتی نمی توان به واقعیت های جدید پاسخ داد .

حجتی اذعان داشت: اگر ما برای مشکلات دامپزشکی راه حل ارایه ندهیم، دیگران راه حل غلط می دهند و به کشور آسیب می رسانند و از طرفی تقاضاها مثل یک موج از ما عبور می کنند . راه حل ها باید از سخت افزار به نرم افزار تبدیل شود و زمان کاهش یابد .

وزیر جهاد کشاورزی در عین حال گفت: ما باید خود را برای تحولات و رویدادهای جدید و تعاملات جهانی با روش های نوین آماده کنیم .

وی با بیان این که مقررات نیز باید در حوزه دامپزشکی به روز و منطبق با تقاضاها شود، تصریح کرد: در حوزه تولید داروهای دامی باید رقابت ایجاد شود تا علاوه بر تامین نیاز کشور، صادرات هم صورت بگیرد .

حجتی اظهار داشت: ما در زمینه تولید داروهای دامی مزیت های زیادی داریم و بخش خصوصی باید وارد این عرصه شود .

وی ضمن تقدیر از خدمات دامپزشکی در کشور گفت: با اقدامات انجام شده از سوی بخش دامپزشکی، کانون های بیماری های دامی در کشور رو به کاهش است و از آرامش نسبی در سطح ملی در خصوص بیماری های اپیدمی با منشاء دامی برخورداریم .

وزیر جهاد کشاورزی افزود: در حال حاضر بیماری آنفولانزای پرندگان در کشور به خوبی کنترل شده و بیماری تب برفکی را نیز با وجود مشکلات اعتباری، پشت سر گذاشته ایم .

وی کار دامپزشکی را ارزشمند و پر مسئولیت دانست و اذعان داشت: این در حالی است که جامعه نسبت به وظایف و اقدامات دامپزشکی حساسیت ندارد .

حجتی در همین حال بر تعامل هر چه بیشتر سازمان دامپزشکی کشور با بخش خصوصی اعم از تولیدکنندگان، دست اندرکاران امور دام و طیور، داروسازان و صادر کنندگان تاکید کرد .

وی افزود: با همکاری و تعامل با بخش خصوصی می توان مشکلات را شناسایی و برای برطرف کردن آن راه حل پیدا کرد .

 
 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک
|
Iraq
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
0
مرحبا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
0
به چی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
0
وزیر بی برنامه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
0
باسلام. متاسفانه برخی مدیران کل با عملکرد مطلوب بعضی همکاران دامپزشک موافق نيستن ودر جاهایی دیده ميشه که واکسیناتورهایی بدون مدرک تحصیلی مثلا رفتگران شهرداری رو کارت مایه کوبی میده واین افراد رفته رفته علاوه بر واکسیناسیون اقدام به درمان وفروش دارو میکنن. علت چی هست خدا ميدونه. این مورد در استان ......... دیده ميشه. حکیم لطفاً قبل از اینکه کامت رو...... کنی يه بررسی کن بعد چاپ کنم.ممنون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
0
صحبتهاي وزير كاملا بجاست.متاسفانه بعضي از مديران پستهاي دولتي را بعنوان سرقفلي تلقي مي كنند و رفتارشان با نيروهاي بخش خصوصي مناسب نيست.اخيرا موردي در استان ... مشاهده شده است كه جاي تامل دارد.يك نفر بعنوان مسوول فني با يكي از واحدها قرارداد مي بندد و به اداره معرفي مي شود اما حتي رييس محترم شهرستان اجازه ثبت نامه را در دبيرخانه نمي دهد و با بي ادبي تمام به مسوول فني داد ميزند كه سرقفلي اينجا به اسم من ثبت شده است و به هر كس كه خواستي شكايت كن و واقعا معلوم مي شود كه حق با ايشان است چرا كه نهادهاي نظارتي لالا تشريف دارند.استان حق را به مسوول فني ميدهد و توصيه مي كند كه اونجا نرود بهتر است و ممكنست مورد آزار و اذيت قرار بگيري كاشف بعمل ميايد كه اين آقاي بي ترمز قبلا يكي از آشنايان خود را به كارفرما معرفي كرده بوده و عدم استخدام وي به وي برخورده.ايكاش آقاي وزير تشر محكمي هم به نهادهاي نظارتي ميزد تا لااقل حقوق اينها هم كمي حلال شود.اللهم عجل لوليك الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
0
این حرف ها در قد و قامت یک وزیر نیست من و ........ هم بلدیم این گونه حرف بزنیم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
جناب وزير آقاياني كه به كار گمارديد ..اهل اينكارها نيستند .. .. بلد هم نيستند ..
نظر شما
ادامه