کد خبر: ۳۱۸۰۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی استان ها در محل سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، روز چهارشنبه 7 مهر ماه نشستی با حضور «دکتر مهدی خلج» رییس سازمان دامپزشکی کشور و مدیران کل دامپزشکی استان های کشور برگزار شد که در این نشست گزارش عملکرد استان ها و دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی در خصوص دستورالعمل اجرایی ضوابط فنی و بهداشتی مراکز آماده سازی و عرضه فرآورده های خام دامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در خصوص ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی و تنگناها و مشکلات اجرایی ارائه و مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین هماهنگی لازم برای اعمال نظام مراقبت مشترک بیماری های مخاطی دام، بررسی وضعیت اجرای فاز دوم واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی در سال 1395، نحوه اجرای طرح واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل در طیور بومی کشور با همکاری سازمان بسیج سازندگی، اجرای نظام پایش و مراقبت از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، اقدامات انجام شده در خصوص بیماری سالمونلا در جمعیت طیور کشور، نظام مراقبت و کنترل بیماری های آبزیان بویژه ماهیان سردآبی و بحث و بررسی پیرامون ترخیص منطقه ای اقلام مرتبط و واگذاری امور به ادارات کل دامپزشکی استان و خدمات غیر حضوری دفتر قرنطینه و امنیت زیستی از محورهای این نشست بود.


 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
0
در خصوص ماده 19 ما دیگه به سازمان امیدی نداریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
0
واقعا ........... و ............ هم حدی داره سی و چند نفر مدیر ارشد یک سازمان حاکمیتی به قول خودشون برتتتر نشستن بعد هشت سال از تنگنا ها و مشکلات اجرایی یک مصوبه دولتی حرف بزنن واقعا که !!!!!!!!!!
آشناي مظلوم نه خودش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
1
عجب!
اين جماعت ماده١٨ هم قبول ندارند چه رسد به ماده ١٩.اخيرا در يكي از شهرستانهاي استان تهران پيش اومده كه بسيار جالب بوده.مسوول فني با قرارداد و معرفي نامه از شركت جهت صدور پروانه معرفي مي شود اما رييس محترم شهرستان حتي اجازه نمي دهد كه معرفي نامه در دبيرخانه اداره ثبت گردد.دلايلي كه ايشان (رييس شهرستان) براي استان بيان مي كند كاملا واهي شناخته مي شود و پيشنهاد مي شود كه مسوول فني منصرف گردد چرا كه ممكنست مورد اذيت و آزار رييس شهرستان قرار گيرد.البته كاشف بعمل مي آيد كه رياست محترم شهرستان فردي از آشناهاي خود را قبلا به كارفرما معرفي كرده بوده و به ايشان برخورده بوده كه چرا با رفيق ما قرارداد نبسته اي؟!!!!!!
خلاصه اينكه تمام اين جلسات و همايشها(همش نمايشها) صرفا جهت .... مي باشد.
و صد البته نهادهاي حقوقي و نظارتي كاملا هشيار هستند!!!!! و شبانه روز جهت احقاق حقوق پايمال شده همكاران ستمديده خود تلاش مي كنند!!!!
مسوولان فني عزيز به اميد اين جلسات نباشند و به نصيحتهاي دلسوزانه نهادهاي نظارتي گوش فرا دهند از جمله رانندگي با تاكسي،باز كردن مغازه بقالي و پلاستيك فروشي،خريد و فروش ظروف يكبار مصرف و يا گرفتن پول تو جيبي از ساير اعضاي خانواده و غيره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
نحوه برخورد سازمان دامپزشکی باماده 19حتی اقتدار خود سازمان را زیر سوال برده واقعا شرم آور است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
1
دکتر خلج بدانید که ادارات دامپزشکی در استان و شهرستانهای کشور با وضعیت تب برفکی امسال و پارسال آبرویی ندارند و دیگر هیچ مسوولی روی دامپزشکی حساب نمی کند و اقتدار مون از بین رفت
نظر شما
ادامه