کد خبر: ۳۱۷۵۱
 
 

همکاری دو کمپانی بایر و مونسانتو یکی از بزرگترین پروژه های کشاورزی شیمیایی صنعت خواهد شد. این آخرین مرحله برای تک قطبی شدن جهانی بخش غذا است و خبر بدی برای کشاورزان مستقل با فارم های کوچک و تولیدکنندگان مواد غذایی در تمام دنیاست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ITPNews ، واضح است که در این مرحله بسیاری از سیاست مداران مجتمع های بانکداری-نظامی صنعتی را خریداری نموده اند، اجاره کرده اند و یا آن که از سرمایه های آن ها استفاده می کنند.

برای دفاع از کشاورزان با فارم های کوچک، تولیدکنندگان و فرآوری کنندگان غذا نمی توان از طبقه سیاسیون استفاده کرد؛ در واقع مانند این است که با صنایع اسلحه سازی از قربانیان تبعیدی، بی خانمان یا گرسنگان دفاع کنیم.

بخش حلال مدت طولانی است که با تضمین روش های کشتار فنی صحیح و توجه به اجزا و وسایل پاک کیفیت خوب و واقعی غذا را ضمانت می کند.

نظر دین در مورد این که جوجه کشته شده جوجه درون قفسی، فاقد قدرت پرواز و به زور غذا خورده در فارم های کارخانه ای باشد چیست؟ به علاوه اگر شیوه تجارت مسموم باشد، محصول نهایی حلال است؟

جهان نیازمند فارم های گوناگون کوچکی است که از زمین حفاظت می کند، وسایل امرار معاش مناسب برای کشاورزان و خانواده های آن ها فراهم می کند و جوامع پایدارتری را بسازد. دستور قرآن به این که «از آن چه در زمین است، حلال و پاک بخورید» معنایی فراتر از آن دارد که غذاهای بدون کیفیت ولی با برچسب حلال بخورید.
 
 
برچسب ها: حلال،
نظر شما
ادامه