کد خبر: ۳۱۷۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

در مجمع عمومی عادی سالیانه سندیکای تولیدکنندگان و صادرکنندگان داروهای دامپزشکی ایران که روز 29 شهریور ماه با حضور نماینده اتاق ایران برگزار شد، هیأت مدیره و بازرسان این سندیکا انتخاب شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، در این جلسه گزارش عملکرد هیأت مدیره، گزارش خزانه‌دار، گزارش صورت‌های مالی و گزارش بازرس قرائت و تصویب شد و روزنامه «اطلاعات» نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های سندیکا انتخاب شد.

ادامه جلسه به برگزاری انتخابات تعیین هیأت مدیره و بازرس اختصاص یافت و براساس آرای به دست آمده «حجت‌الله ذبیحی»، «عزت‌الله محمدپور»، «مصطفی زندیه»، «ذکریا زینالی» و «افشین گروسی» به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و «حسین بایرامی» و «آزاده شوشی‌زاده» به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره انتخاب شدند.

همچنین براساس آرای به دست آمده از انتخابات بازرس، «بهرام ساتلخ محمدی» به عنوان بازرس اصلی و «علی شریعتمداری» به عنوان بازرس علی‌البدل تعیین شدند .
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
1
.................... سنديكايي كه يك تحصيل كرده دامپزشكي ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
1
1
اقای محمد پور وقتی در داملران رازک بود ........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
شرکت ............ تمام مواد اولیه اش از چین میاره و با بدترین کیفیت تولید میکنه کلی از دارو هاش برگشتی هستن واقعا اگه شخصی برای دام و طیورش از این شرکت خرید کنه متوجه میشه به معنای واقعی اشغاله با صد در صد اشانتیون دارم میده به دارو خانه روزی نیستش که دارو ها برگشت نخور ده باشه
نظر شما
ادامه