کد خبر: ۳۱۶۸۴
 
 

کارشناسان تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در سفر سه روزه خود به استان خراسان جنوبی از بخش های مختلف مراکز خصوصی و کارخانه های تولیدی استان بازدید نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، در جلسه ای که با حضور کارشناسان اداره تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور و جمعی از مسئولان فنی داروخانه های استان برگزار شد، مسئولان فنی داروخانه ها با بیان مشکلات خود در سطح استان با توجه به خشکسالی های متوالی و محرومیت استان به تبادل نظر در خصوص نحوه ی توزیع دارو و دیگر مسائل مرتبط پرداختند.

«دکتر ابوذر احمدی» رییس اداره تشخیص و درمان استان گفت: در روز دوم سفر هیات اعزامی سازمان از شبکه دامپزشکی قائنات بازدید شد و در ادامه از خط تولید شرکت زرین خاک قاین که پروانه ساخت بنتونیت فرآوری شده ویژه خوراک دام و طیور و آبزیان را دریافت نموده است، بازدید به عمل امد.

وی افزود: در راستای نظارت بر واحدهای تولیدکننده دارو و مواد بیولوژیک و مکمل های دامپزشکی بازدید صورت گرفت و وضعیت آزمایشگاه، انبار نگهداری مواد اولیه و وضعیت خط تولید این کارخانه مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر احمدی خاطر نشان کرد: جهت افزایش کیفیت خدمات مراکز بهداشتی درمانی دامپزشکی از مراکز پخش استانی و داروخانه های استان بازدید به عمل آمد.
 
 
نظر شما
ادامه