کد خبر: ۳۱۶۷۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

اعضای جدید هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران معارفه شدند و نخستین نشست اعضای هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران در دوره جدید نیز برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه دامپزشکان ایران، طی مراسمی اعضای هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران معارفه شدند و از زحمات اعضای قبلی تجیل و قدردانی شد.

دکتر پیام محبی، دکتر امیرعلی امیری، دکتر شاپور رضا‌ شجاعی، دکتر ایرج نوروزیان، دکتر محمد کاظم کوهی، دکتر علیرضا شقایق، دکتر فرج‌الله ادیب هاشمی، دکتر روجا رودگری، دکتر آیدین کسالایی، دکتر فریبرز معیر و دکتر ولی‌الله کوهدار ترکیب هیات مدیره جدید جامعه دامپزشکان ایران هستند.

همچنین دکتر علی بوبهمنش نیز به عنوان بازرس در دوره جدید هیات مدیره فعالیت خواهد داشت.

در این دوره دکتر شجاعی که پیش از این عهده‌دار نایب رئیسی جامعه دامپزشکان ایران بود، به عنوان دبیر فعالیت خود را دنبال می‌کند و دکتر امیری نیز که پیش از این عهده‌دار سمت خزانه‌داری بود، به عنوان نایب رئیس در هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران حضور پیدا می‌کند.

دکتر کسالایی نیز به عنوان خزانه‌‌دار جدید جامعه دامپزشکان ایران به صورت رسمی معارفه شد.

در این مراسم از زحمات اعضای پیشین هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران تقدیر شد.

 

برگزاری نخستین نشست اعضای هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران در دوره جدید

در این نشست «دکتر پیام محبی» رئیس هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران ضمن خیرمقدم به اعضای جدید از زحمات اعضای هیات مدیره پیشین قدردانی کرد و برای آنها آرزوی موفقیت نمود.

او افزود: جامعه دامپزشکان ایران با توجه به قدمت زیادی که دارد، یکی از تاثیرگذار‌ترین نهاد‌ها برای دامپزشکان ایران به شمار می‌رود و در دوره جدید فعالیت هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران شاهد اقدامات مهمی خواهیم بود. البته در سالهای اخیر نیز اقدامات موثری صورت گرفت تا دغدغه‌های جامعه بزرگ دامپزشکان ایران برطرف شود.

دکتر محبی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات دامپزشکان ایران، گفت: جامعه دامپزشکان ایران به تنهایی نمی‌‌تواند مشکلات دامپزشکان ایران را برطرف کند. جامعه دامپزشکان ایران به عنوان نهادی غیردولتی تلاش‌هایی را برای در نظر گرفتن تسهیلات رفاهی انجام داده که خوشبختانه جزو مهم‌ترین اقدامات این مجموعه به شمار می‌ِآید.

او همچنین به اعتراض‌های صورت گرفته در مورد نام‌گذاری روز تهران در روزی که به عنوان روز دامپزشک از سال ها پیش نام‌گذاری شده، گفت: شورای شهر تهران طرحی را برای نام‌گذاری روز تهران درست در روز ملی دامپزشکی انجام داد که بنده به عنوان ریاست هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران مکاتباتی را در این باره با ریاست شورای شهر تهران انجام دادم و در نهایت نیز با پیگیری‌های صورت گرفته ریاست مجلس شورای اسلامی دستور اقدامات لازم برای برطرف کردن این مشکل را صادر کردند.

دکتر محبی خاطر نشان کرد: جامعه دامپزشکان ایران محلی برای حضور تمامی صنوف دامپزشکی است و فضایی مناسب برای همکاری و همچنین برطرف کردن دغدغه‌های دامپزشکان ایران فراهم کرده است.

 

«دکتر شاپور رضا شجاعی» دبیر هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران نیز در این نشست ضمن قدردانی از زحمات اعضای پیشین هیات مدیره، گفت: جامعه دامپزشکان ایران با سابقه طولانی فعالیت خود یکی از تشکل‌هایی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در حوزه دامپزشکی داشته باشد. اعضای این جامعه بزرگ باید همواره در کنار یکدیگر هم‌دل و یک‌صدا باشند و برای برداشتن قدم‌های رو به جلو تلاش کنند.

او افزود: البته در این میان بالا بردن تحمل نقدپذیری از جمله مواردی است که باید مد نظر قرار بگیرد. همچنین مشورت‌پذیری نیز جزو مواردی است که باید به آن توجه شود و باید از تمامی ظرفیت‌های این تشکل برای پیش‌برد اهداف جامعه بزرگ دامپزشکان ایران بهره ببریم.

دبیر هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران خاطر نشان کرد: با توجه به ساختار غیردولتی و استقلالی که جامعه دامپزشکان ایران دارد، ظرفیت خوبی برای انجام اقدامات موثر دارد و تصمیم‌گیری‌‌های آن نیز متفاوت از دیگر تشکل‌ها و ساختارها است.

 

همچنین در این نشست «دکتر ایرج نوروزیان» با اشاره به اهمیت گسترش ارتباطات بین‌المللی، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا هرچه بیشتر ارتباطات خود را با جامعه جهانی گسترش دهیم و فراموش نکنیم این مقوله از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچقدر ارتباطات بین‌المللی ما افزایش پیدا کند شاهد پیشرفت بیشتری در اهداف خود خواهیم بود.

او خاطر نشان کرد: البته باید برای فعال شدن شعبه‌های استانی جامعه دامپزشکان ایران نیز اقداماتی صورت پذیرد و قطعا این امر می‌تواند یک گام مهم رو به جلو برای جامعه دامپزشکان ایران باشد.

 

«دکتر فرج‌الله ادیب هاشمی» نیز در بخش دیگری از این نشست اظهار کرد: اعضای جامعه بزرگ دامپزشکان ایران می‌توانند با هم‌دلی و همراهی هرچه بیشتر به پیشرفت و تعالی این بخش کمک کنند.

او افزود: امیدوارم در دوره جدید فعالیت هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران شاهد اقدامات موثری برای اعضای جامعه بزرگ دامپزشکان ایران باشیم. 

همچنین «دکتر امیرعلی امیری» نایب رئیس هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران نیز به برخی از اقدامات انجام شده توسط هیات مدیره جامعه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران اقدامات مهمی را انجام داده که از جمله آنها توجه به حوزه‌های رفاهی اعضا است.

او افزود: در نظر گرفتن تسهیلات رفاهی 40 میلیون تومانی برای اعضا از جمله اقدامات مهم صورت گرفته از سوی جامعه دامپزشکان ایران است. البته تلاش خواهیم کرد تا دیگر موارد رفاهی را نیز مد نظر قرار دهیم و گام‌های بلند دیگری را برای برطرف کردن دغدغه‌های دامپزشکان برداریم.

او با تاکید بر لزوم هم‌دلی در میان جامعه بزرگ دامپزشکان ایران، گفت: خوشبختانه در مدت زمان اخیر هم‌دلی‌ها در میان جامعه بزرگ دامپزشکان ایران بیشتر شد و شاهد یک حرکت رو به جلو بودیم. امیدوارم در آینده نیز شاهد برداشته شدن گام‌های بلند دیگری در این زمینه باشیم.

«دکتر آیدین کسالایی» خزانه‌دار جامعه دامپزشکان ایران نیز در سخنان‌ خود اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا جامعه در دوره جدید فعالیت هیات مدیره نسبت به انجام برخی اقدامات جهت برطرف کردن دغدغه‌های اعضا گام بردارد.

او افزود: انجام دادن اقداماتی برای بالا بردن سطح رفاهی اعضای جامعه دامپزشکان ایران جزو مواردی است که باید به آن توجه شود و در این زمینه باید اقدامات موثری صورت پذیرد.

«دکتر روجا رودگری» نیز در این نشست بر لزوم فعالیت‌ هرچه بیشتر کمیته‌های جامعه دامپزشکان ایران تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا کمیته‌ها از فعالیت‌ بیشتری برخوردار شوند. البته در مدت ‌زمان اخیر اقدامات موثری صورت گرفته و باید این مسیر دنبال شود.

او افزود: فعالیت هرچه بیشتر کمیته‌ها جزو مواردی است که می‌تواند در جامعه دامپزشکان ایران مد نظر قرار گیرد و باید در این زمینه به دنبال برنامه‌های مدونی باشیم.

«دکتر فریبرز معیر» نیز در بخش دیگری از این نشست اظهار کرد: باید انتظارات و توقعات نسبت به جامعه دامپزشکان ایران در حد متعادل باشد. در این میان برخی از ذهنیت‌ها نسبت به جامعه دامپزشکان ایران باید تغییر پیدا کند.

او افزود: همه باید آنچه در توان دارند را برای جامعه انجام دهند و به پیش‌برد اهداف جامعه دامپزشکان ایران کمک کنند. پیشرفت در جامعه دامپزشکان ایران به معنی پیشرفت تک تک دامپزشکان ایران است.

«دکتر علی بوبهمنش» نیز در این نشست در سخنان کوتاهی، اظهار کرد: باید در اهداف خود توجه به دغدغه‌های قشر جوان دامپزشکان ایران را در نظر داشته باشیم و از ظرفیت‌های آنها بهر ببریم.

در این نشست اعضای هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران از زحمات جناب آقای دکتر اکبرین به عنوان دبیر اجرایی و دکتر نوروزیان به عنوان دبیر علمی نوزدهمین کنگره دامپزشکی ایران تقدیر و تشکر کردند.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
4
بعضی از اعضای هیات مدیره جامعه دامپزشکی چند شغله که هیچی چندین شغله هستن.اگر واقعا اعضای هیات مدیره جامعه دامپزشکی حقوق نمیگیرند چرا برای رای آوردن این همه تلاش میکنن؟هیات مدیره بودن چه سودی براشون داره؟؟؟ واقعا امیدی به آینده دامپزشکی نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
3
بايد اينكار رو بكنيم بايد اون كار رو بكنيم خوب شش ماه گذشت عزيزان گذشته از تمام اينها واقعا عقلانيت خاصي تو سيستم مشاهده نميشه من از بزرگان قدر قدرتي كه هم تو دانشگاه هم تو جامعه و هم تو نظام وقت براي همكاران ميگذارند تشكر ميكنم باور كنيد بايد زندگي نامه اينها رو مكتوب كرد تا بقيه ياد بگيرن
شرافت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
این همه .........گویی به چه علت است ؟ دلیل اصلی این رفتار با توجه به اینکه گزارش هایی از زمان برگزاری انتخابات جامعه هم به دستمان رسیده، اعضای هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران چه توجیهی در این خصوص دارند ؟
آیا فکر نمیکنند عدم رفتار صادقانه شان در جامعه بین المللی مورد تحقیق قرار گرفته است و این موارد گزارش شده است؟
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
"در این دوره دکتر شجاعی که پیش از این عهده‌دار نایب رئیسی جامعه دامپزشکان ایران بود، به عنوان دبیر فعالیت خود را دنبال می‌کند و دکتر امیری نیز که پیش از این عهده‌دار سمت خزانه‌داری بود، به عنوان نایب رئیس در هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران حضور پیدا می‌کند." من عاشق این جابجایی ها هستم. چرا حالا خودشونو جابجا کردن؟ این همه خدمتگزار و خادم دامپزشکی. راستی، ظاهرا رییس جابجا نشده . حتما عملکرد قابل قبولی داشته. خدا قوت.
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
طبق اصل سوم قانون اساسی ج.ا.ا دولت را صراحتا موظف به "ایجاد نظام اداری صحیح و حذف تشکیلات غیر ضروری "دانسته است.

در همین راستا، در طول بیش از سه دهه پس از انقلاب ؛ تلاش های مستمر و متعددی از جانب مقامات و مسئولین ذی ربط برای اصلاح و کارامدتر شدن ساختار دولت به عمل امد ، هرچند سهمی اندک در بهبود شرایط موجود داشته اند ، لکن نتوانسته اند به صورت هدفمند این اصل را محقق نمایند .

اصلی که اجرای ان نه تنها یک وظیفه اساسی بلکه یک ضرورت بشمار می رود .

در چارچوب یک حکمرانی خوب که تشکیلات و ماموریت های دولت در ان نقش حیاتی و اساسی دارد ،بترتیب وظایف دولت ؛ جامعه مدنی و بخش خصوصی بعنوان سه بازیگر اصلی روند توسعه چنین تعریف می گردد:

1- وظایف دولت :
-برقراری حاکمیت قانون
-تنظیم استانداردهای اقتصادی و اجتماعی
-توسعه زیر ساخت های اجتماعی و فیزیکی
-برقراری عدالت و تامین تور حمایت اجتماعی

2--وظایف جامعه مدنی:
-سازماندهی و اموزش جوامع محلی
-بسیج گروه ها برای مشارکت در زندگی اجتماعی و اقتصادی
-تسهیل تعاملات سیاسی و اجتماعی
-پشتیبانی از اقدامات وحدت بخش و کارکرد های نظارتی

3-- وظایف بخش خصوصی :
-ایجاد اشتغال و درامد
-تولید و تجارت
-توسعه منابع انسانی و ارایه خدمات
-ارتقای دائمی استانداردها و هنجارهای شرکتی .
نظر شما
ادامه