کد خبر: ۳۱۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی جزئیات کشف 4 تن کله پاچه فاسد از یک منزل مسکونی در اراک را تشریح کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از میزان، «طاهری» دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی، در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده کشف کله پاچه فاسد در اراك اظهار کرد: طبق گزارشات واصله مبنی بر اینکه فردی در محوطه طبقه پایین منزل خود و در سردخانه ای مقدار زیادی کله پاچه نگهداری و به فروش می‌رساند، کارشناسان اداره دامپزشکی و پلیس و نماینده دادستان به منظور پیشگیری از به خطر افتادن بهداشت عمومی در محل حاضر شدند.

طاهری ادامه داد: پس از بازرسی از محل، دستور پلمب اجرایی شد که این فرد اقدام به فک پلمب کرد و با درآوردن لولای در دوباره قصد انجام کار خلاف قانون را داشت.

وی با اشاره به معدوم سازی کله پاچه های فاسد گفت: در جریان بازرسی از این سردخانه تعدادی از کله پاچه های کرم زده را مشاهده کردیم؛ این در حالی بود که این فرد بدون اینکه مجوز از دامپزشکی و مراکز بهداشت داشته باشد با جمع آوری و نگهداری در شرایط کاملا ناسالم و غیر بهداشتی به فروش این کله پاچه‌ها اقدام می‌کرد.

طاهری تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع پرونده تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی تشکیل و کیفرخواست صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه متهم اقدام به فک پلمپ کرده بود در این رابطه نیز اعلام جرم شد و پرونده در شعبه جزایی در حال رسیدگی است.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
بجای پلمب کردن اینجور محل ها بهتر پلمب افکار برخی از هموطنان رو فک کرد! واقعا به کسی که از این جاها خرید میکنه چی باید گفت؟
پول در ازای مرض و بیماری و....
نظر شما
ادامه