کد خبر: ۳۱۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
در هجدهمین دوره جشنواره استانی شهید رجایی:
در هجدهمین دوره جشنواره استانی شهید رجایی که در سالن اجتماعات استانداری تهران برگزار شد، اداره کل دامپزشکی استان تهران در صدر ادارات برتر استانی قرار گرفت و به عنوان دستگاه برتر معرفی و مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت ...
 

حکیم مهر - در هجدهمین جشنواره استانی شهید رجایی دستگاه های اجرایی و مدیران برتر استانی معرفی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، در هجدهمین دوره جشنواره استانی شهید رجایی که عصر امروز با حضور «سیدحسین هاشمی» استاندار و «نعمت الله ترکی» رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران، «شهاب الدین صدر» معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اداره کل دامپزشکی استان تهران در صدر ادارات برتر استانی قرار گرفت و به عنوان دستگاه برتر در میان دستگاههای اجرایی استان معرفی و مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

«نعمت الله ترکی» رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران طی سخنانی در این مراسم با اشاره به اینکه ارزیابی دستگاه های اجرایی بر اساس خوداظهاری انجام شد گفت: از بین 86 دستگاه اجرایی استان بین 60 تا 65 دستگاه در این خوداظهاری شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه برای شرکت در این ارزیابی اجباری در کار نبود تصریح کرد: ارزیابی دستگاه های اجرایی شرکت کننده در این طرح براساس دوگونه شاخص های عمومی و اختصاصی صورت گرفت.

ترکی با اشاره به شاخص های اختصاصی ارزیابی دستگاه های اجرایی اظهار کرد: در این بخش وظیفه ما تنها مستندسازی آمارها براساس آیین نامه ها و جداول بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران خاطرنشان کرد: رابطان و ارزیابان در بخش شاخص های عمومی نیز همچون سال های گذشته وظیفه خود را انجام دادند و به بررسی عملکردها مبتنی بر شاخص ها پرداختند.

وی یادآور شد: در واقع دستگاه های اجرایی شرکت کننده در جشنواره شهید رجایی به ارزیابی عملکرد خود پرداختند.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
1
رتبه شون چند شد??
نظر شما
ادامه