کد خبر: ۳۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
خبرگزاری فارس: احداث پناهگاه حیوانات در بابل
 

شهردار بابل با اشاره به اینکه زنده‌گیری و رهاسازی سگ‌های ولگرد در سطح این شهر اجرا می‌شود از احداث پناهگاه حیوانات در بابل خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «حسین بیژنی» بعدازظهر امروز در جلسه ساماندهی سگ‌های ولگرد سطح شهر بابل، اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان بابلی درباره وجود سگ‌های ولگرد که چهره بدی به سطح شهر داده است، شهرداری بابل اقدام به زنده‌گیری و رهاسازی سگ‌های ولگرد در این شهر کرده است.

وی افزود: در این راستا طی قراردادی که با یکی از پیمانکارانی که به صورت تخصصی در حوزه حمایت از حیوانات فعالیت می‌کند منعقد کردیم و مقرر شد نسبت به زنده‌گیری و رهاسازی سگ‌های ولگرد در بابل اقدام شود.

شهردار بابل با اشاره به اینکه این طرح در سه نقطه از شهر بابل که دارای بیشترین سگ‌های ولگرد هستند، اجرا می‌شود، تصریح کرد: با توجه به حساسیت‌های موجود نسبت به اجرای این طرح، براساس موازین قانونی درصدد هستیم با کمترین حاشیه این کار عملیاتی شود.

این مسؤول از احداث پناهگاه حیوانات در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمینی در اطراف شهر بابل تهیه شده تا به‌زودی کار احداث پناهگاه حیوانات در این منطقه آغاز شود.

بیژنی از حمایت فرمانداری بابل در اجرای این طرح خبر داد و یادآور شد: برخلاف بسیاری از تصورات، شهرداری بابل به تنهایی مجری جمع‌آوری سگ‌های ولگرد نیست، بلکه سایر نهادهای مرتبط نیز باید شهرداری بابل را در راستای اجرای این طرح حمایت کنند.

وی گفت: فرماندار بابل قول مساعد داد معاونت بهداشتی، دامپزشکی و محیط زیست در اجرای این طرح شهرداری را یاری کنند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
1
با سلام خدمت شما انسانهای شریف اگر شما چنین اقدامی رو در حق این حیوانات بیگناه کنید جایتان در بهشت هست وما هم از شما حمایت میکنیم با تشکر
نظر شما
ادامه