کد خبر: ۳۱۳۶۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

 «دکتر مجتبی عطار حسینی» چند نسخه از کتاب کاربردی "راهنمای کامل بیماری های طیور" را به کتابخانه اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی اهدا کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، «دکتر مجتبی عطار حسینی» مدرس دانشگاه و فعال بخش خصوصی در دیدار با «دکتر امیرحسین بهداد» مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، چند نسخه از کتاب تالیفی خود به نام "راهنمای کامل بیماری های طیور" که با توجه به استقبال مجامع علمی به زودی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی برای سومین بار تجدید چاپ خواهد شد را به کتابخانه اداره کل دامپزشکی استان اهدا کرد.

در مقدمه این اثر به قلم «دکتر مجتبی عطار حسینی» می‌خوانیم: "ویژگی خاصی که این کتاب را از سایر کتب مرتبط با بیماری های طیور متمایز می کند، گریز از کپی برداری از رفرنس های قدیمی و به روز بودن مطالب آن است. با پیشرفتی که روز به روز در علوم بالینی شاهد آن هستیم، متاسفانه نتایج این پیشرفت ها و راهکارهای درمانی جدید در کتابهایی که امروز در بازار هستند موجود نیست. در این کتاب سعی شده تمامی نتایج تحقیقات علمی تائید شده در خصوص درمان بیماری ها و شناخت بیماری ها همچنین راهکارهای جدید کنترل و پیشگیری از بروز بیماری ها که امرزه در کشورهای پیشرفته دنیا کاربرد دارد به رشته تحریر درآید."

 

به بیان مؤلف، در این اثر تلاش شده تا در بالغ بر 280 صفحه بخش های بیولوژی طیور، بیماری های متابولیک، بیماری های انگلی، بیماری های قارچی، بیماری های ویروسی، بیماری های باکتریایی، بیماری های با علل نامشخص، مسمومیت در پرندگان و ضدعفونی کننده ها با بهره‌گیری از منابع روز‌آمد و معتبر، به تفصیل بررسی و منتشر شود.

در این دیدار دکتر بهداد، با اهداء لوح تقدیری از زحمات و تلاشهای دکتر مجتبی عطار حسینی در جهت ترویج علوم دامپزشکی و تالیف و تجدید چاپ کتاب "راهنمای کامل بیماری های طیور " تقدیر بعمل آورد.

لازم به ذکر است وی کتاب علمی دیگری در زمینه علوم دامپزشکی زیر چاپ داشته و دهها عنوان مقاله علمی در نشریات معتبر ISI از وی به چاپ رسیده است.
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کارشناس شبکه تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
2
بنام خدا
................................... چه زیبا گفته اند که همه چیز ما شبیه همه چیز ماست ..............................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
0
این چیزی که گفتی یعنی چی .....................
٣٠na
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
اين كتاب راهنماي بيماريهاي طيور را چطوري ميشه تهيه كرد؟
کارشناس شبکه تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
بنام خدا
بنده کاملا شفاف و واضح گفته ام اما متاسفانه حکیم مهر به دلیل وامداری سانسور می کند ..!!!!
نظر شما
ادامه